חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר פינו נואר רוזה 2023, וסירה לבן 2023, יינות חדשים לחברי מועדון הלקוחות!

ככלל, תמיד שווה לפנות אל עמיר חריזי, במועדון הלקוחות של יקב מדבר, אותו הוא מנהל במקצועיות ועמל רב ולבדוק מה חדש אצלו בפורטפוליו היינות, מה הושק לאחרונה ומה במבצע, שממש כדאי אצלו, להציע ולרכוש. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר, שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק, יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית, לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי. "יין במדבר, זה מה שהם עושים״ ואנשי יקב מדבר, מפתיעים בכל בציר ולטובה ובכל פעם מחדש! והפעם טעימת: פינו נואר רוזה 2023, וסירה לבן 2023 ושימו לב! יינות אלה למכירה במועדון הלקוחות בלבד ולא ניתנים להשגה בחנויות. בואו ותצטרפו אליי לטעימה. ואני מזכיר לכם שחג שבועות כבר או-טו-טו כאן. ואח״כ, תתקשרו לעמיר.

יקב מדבר פינו נואר רוזה 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד סלמון בהיר, עם שוליים בוהקים. אף, פרחוני מורם, קל ורענן, ניחוחות מי ורדים, אשכולית, פלפל לבן, אפרסק, פטל ותותים. החך, מערבב טעמי גרגרי קיץ בשלים, קליפת אבטיח ורימון, טאנינים רכים, איזון הרמוני, לפני סיומת יבשה.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי פינו נואר

האזור והכרם: היין מיוצר מכרם יחידני ברמת הנגב הגבוהה 800 מטר מעל פני הים. יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורות היום והלילה, קרינת שמש חזקה ומינראליות אזורית באדמה ובסלע, שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מל״ל.

כשרות: כשר לפסח. כשר לקידוש גם לדעת הרמב״ם והבית יוסף. לא מבושל. בהשגחת הרב דוב לנדאו למהדרין מן המהדרין. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד.

ידידותי לטבעונים.

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש מצונן ב- 8ºC – 10ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב מדבר סירה לבן 2023

רשמי טעימה שלי: זוהי לי הפעם הראשונה לטעום יין לבן העשוי על טהרת ענבי סירה. צבע, זהוב כעין הקש עם שוליים בוהקים. באף, ניחוח טרי של פירות אגס, תפוח ופירות אבן לבנים. בחך, יין רענן, עם תווים ראשוניים של אגס, קליפה של תפוח ירוק, מלון ונקטרינה לבנה. יין קל גוף ויבש, עם רעננות טובה ודחף חומצי פריך, שהופך את החך ליניארי. תחושת הפה, ייחודית, שונה, יש שמכנים אותה ״קשוחה״, עם מאפיינים מלוחים וסיומת נקייה.

הענבים הלבנים שמהם מייצרים בעיקר יין לבן הם ירוקים או צהובים. אבל, היינן יכול להשתמש גם בזן בעל קליפה צבעונית כמו ביין זה, ענבי סירה אדומים, לעשיית יין לבן, בתנאי שמקפידים לא להכתים את הוורט (הפרדת התמצית הנוזלית ״הוורט המתוק״) משאריות החומרים המוצקים הבלתי מומסים שנמצאו במחית. דהיינו הפרדת העיסה-מיץ. יש משהו במרקם של היין הזה שבולט. וזה גרם לי לתהות מדוע איננו רואים יותר יינות לבנים שעשויים מענבים אדומים? וכנראה, שאתה פשוט לא מתעסק עם זה, אלא אם אתה יכול ליצור משהו מעניין ומשכנע, באותה מידה. לטעמי, ליקב מדבר זה הצליח. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סירה

האזור והכרם: היין לא עבר השרייה על קליפות. ללא תסיסה מלולאקטית ולא התיישן בחביות. הוא עשוי מ- free-run של מיץ פרי טהור. היין מיוצר מכרם יחידני ברמת הנגב הגבוהה 800 מטר מעל פני הים. יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורות היום והלילה, קרינת שמש חזקה ומינראליות אזורית באדמה ובסלע, שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין.

אלכוהול: 10.5%

בקבוק: 750 מל״ל.

כשרות: כשר לפסח. כשר לקידוש גם לדעת הרמב״ם והבית יוסף. לא מבושל. בהשגחת הרב דוב לנדאו למהדרין מן המהדרין. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד.

ידידותי לטבעונים.

טמפרטורת שתייה מומלצת: 9ºC – 12ºC

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

יקב מדבר

לחברי קהילת מידבר בלבד, להתחברות לחצו כאן

עמיר חריזי מועדון הלקוחות: 0525932200

[email protected]

רחוב סדן 10

רובע האומנים ערד 89095

טל’ 08-8662100

קרדיט תמונות: דודי מוסקוביץ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top