חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גסקון סוביניון בלאן 2023, סירה 2022 ו- ליא 2022

אם לומר את האמת, די חיכיתי ליינות החדשים של יקב גסקון הסוביניון בלאן מבציר 2023 והיינות האדומים שרק בוקבקו מבציר 2022. חג הפסח, ערב ליל הסדר והחג השני ואחריהם יום העצמאות, הם בהחלט אירועים המצדיקים פתיחת יינות טובים. את יקב גסקון ובעיקר את היינן קובי קקון ושותפו אבי, תראו כמעט בכל אירוע יין שמכבד את עצמו ובלי הרבה יומרות ובצניעות אופיינית, תמיד צפוף אצלהם בעמדה. הם מגיעים תמיד, עם חיוך גדול ולעולם אל תהססו לבקש מהם שישלפו לכם את היין שהם מחביאים מתחת לשולחן ואחרי שתטעמו, אל תתביישו להלשין עליי ובטח אל תהססו מלרכוש את היינות שאהבתם ושימו לב אני כותב יינות ברבים ולא ביחיד ותאמינו לי הם לארג'ים. בין התאריכים: 24-25.5.2024 בשעות 10:00-15:00 תוכלו לפגוש אותם ולטעום מיינותיהם, ביריד היקבים הבייתיים ביקב שורק. יקב גסקון הינו יקב בוטיק ששוכן בישוב במרכז הארץ, היינן של היקב הוא קובי קקון, אדם שגדל במקום ומכיר אותו היטב, מייצר יין למעלה מ 8 שנים באהבה ותשוקה. היקב מתופעל על ידי קבוצת חברים מצומצמת ואיכותית אשר נותנים את כל כולם על מנת שהגיע לתוצר הטוב ביותר. בין היינות שלנו תוכלו לראות סוגים רבים של זני ענבים ממקומות שונים בארץ, זאת מכיון שהחזון של היקב הוא ליצור יין ישראלי אשר כולל בתוכו את כלל יתרונות הענבים הישראליים. היקב מעוטר בשלל מדליות והיינות שלו מגיעים להישגים גבוהים בארץ ובעולם. יקב גסקון סוביניון בלאן 2023, סירה 2022 ו- ליא 2022.

יקב גסקון סוביניון בלאן 2023

רשמי טעימה שלי: אם אתה אוהב יין לבן וגם מעוניין לעשות בחירות בריאות יותר, זה היין שחיפשת. צבע, שקוף זהבהב ובתולי, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות ארומטיים מבושמים של ליים טרי, אגס, אפונת שלג, אספרגוס ונגיעה קלה של בזיליקום. החך, ספייסי להפליא וחי, עם ליבת הדרים של קרם לימון וגרידת ליים. ניואנסים של תווים טרופיים, מגיעים לאחר מכן עם אשכולית, פסיפלורה, תפוחים ירוקים ואגס. הסיומת, ארוכה ומינרלית עם אופי צור. נראה שהרעננות לא נגמרת לעולם. סוביניון בלאן מעולה לאלו שרוצים ליהנות מהיין שלהם.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: יין זה יוצר מענבי סוביניון בלאן הגדלים באקלים הקר ובגובה הרב שבמושב כרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: הסוביניון בלאן מעניק ליין ירקרקות נעימה ופרחוניות לימונית וטרופית עם סיומת נעימה.

אלכוהול: 11%

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° -10°־℃

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה. לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

יקב גסקון סירה 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה ועמוק. אף, דיסטינקטיבי עשיר ונפיץ, מספק טונות של השפעה. פירות כחולים/סגולים, לבנדר, תבלינים, מנטול, ליקוריץ ופלפל שחור, כולם מתקשרים בהרמוניה בסירה הצפופה הזו. בחך, תווים של תבלינים ופרי אדום עסיסי, כולם משולבים בקפידה, עם הניואנסים העדינים של עץ האלון. הגוף בינוני, עם חמיצות פריכה, חוט מלוח/חריף מקסים, לאורך הסירה הזו, עם אנרגיה ומתח, לקראת הגימור המדויק והמפורט. זוהי סירה מעולה, מתוחכמת ועם ניואנסים שיסייעו לו להתיישן בסטייל.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 80% ענבי סירה, 20% ענבי פטי וורדו הגדלים באקלים הקר ובגובה הרב שבמושב כרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: ליין צבע ארגמן עמוק, גוף מלא ועגול, מזכיר טעמים של שזיף שחורופירות יער מפנקיםבשילוב של עץ מעודן.

אלכוהול: 14%

התיישנות: 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי.

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה. לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 130 ₪.

יקב גסקון ליא 2022

רשמי טעימה שלי: באף, יין זה מתהדר בניחוחות עמוקים של פירות יער בשלים ודומדמניות שחורות, יחד עם תווים מעושנים ורמזים של וניל טעמי חמוציות מיובשים, פטל, ליקוריץ ועשן בניחוחות בשר כבוש. חומציות תוססת. בטעימה, החך מתמלא בטעמי פירות כהים, עם הרבה תבלינים, משלימים טאנינים מובנים וסיומת ארוכה ומתמשכת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין זה מיוצר מ- 70% עכנבי קריניאן המגיעים מנווה ירק ומ- 30% ענבי קברנה סוביניון, הבאים מכרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: השילוב של ענבי הקריניאן מאזור נווה ירק וענבי הקברנה סוביניון מהגליל העליון, הובילו להרמוניה מנצחת של יין מאוזן שצבעו סגול עמוק ויפה. באף, ניחוחות של פטל שחור, דומדמניות אדומות, שזיף ועקצוץ מפולפל עדין, המעצבים את האף ביין הזה. יין רענן ממלא את החך עם גימור מעוגל.

אלכוהול: 14%

התיישנות: 15 חודש בחביות עץ אלון צרפתי.

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: כשר לפסח. בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה. לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ₪.

יקב גסקון

איכות ישראלית אמיתית כשתטעם תבין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top