חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב משק יין הנס שטרנבך נחל חכליל לבן 2022, ג'נבא לבן 2022, נחל חכליל אדום 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

משק יין הנס שטרנבך"הוא התגשמות של חלום, על מישלב חקלאי תיירותי. המשק שייך לגדי שטרנבך ולשולה יפת ונמצא בגבעת ישעיהו שבחבל עדולם. הוא מורכב מכרם בר קיימא, יקב, גינה אורגנית ומסעדה. העסק נקרא "משק יין" (מקביל ל- domaine בצרפת או ל- Weingut בגרמניה), משום שהוא עוסק בכל שלבי ייצור היין, החל מנטיעת הכרם ועד למכירת הבקבוק. הכרם נטוע במרחק של כ- 1.5 ק"מ מהיקב. המשק נקרא על שם אביו של גדי. הקונספט מושפע מרעיונות של תנועת "Slow Food". לכן: הכרם מושקה ומרוסס באופן מינימלי. הוא מדושן אורגנית והגזם מרוסק. היקב קרוב לכרם, והיין מיוצר ללא מניפולציות כימיות ופיזיקליות. המטבח הוא מקומי, מעדיף חומרי גלם מהאזור ומשתמש, במידת האפשר, בצמחי בר ובתוצרת הגינה האורגנית. העובדים זוכים ליחס הוגן ולשכר נאות". לתשומת לבכם אתם חובבי היינות של שטרנבך שנגיעת ידו המקצועית של אדם שטרנבך יותר ויותר מורגשת. היא במקצת שונה מהאסכולה של גדי אביו ועדיין הסמביוזה שבין שני האסכולות מנצחת.יקב משק יין הנס שטרנבך נחל חכליל לבן 2022, ג'נבא לבן 2022, נחל חכליל אדום 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב משק יין הנס שטרנבך נחל חכליל לבן 2022

צבע, זהוב יפה צלול עם שוליים בוהקים והשתקפויות צהבהבות. באף, הוויונייה מביא לתערובת את בושם האפרסק ומרקם מלטף ואת ניחוחות פריחת ההדרים והפירות שלו, בעוד שהרוסאן והסוביניון בלאן, מספקים מבנה, עילוי ומורכבות ארומטית, לצד

אופי עשיר ועמוק יותר.  יש איזון מושלם בין הפירותיות והחמיצות העדינה, היוצר סיומת מעוגלת ומאוזנת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 55% ענבי ויונייה, 35% ענבי רוסאן, 10% סוביניון בלאן מכרם ג'נבא.

תיאור היין על פי היקב: ענבי הויונייה והרוסאן נבצרו ידנית כ- 900 ק"ג לדונם ביום האחרון באוגוסט. הסוביניון הלבן, נבצר כ נ1,100 ק"ג לדונם בשבוע השני של אוגוסט. הזנים הותססו בנפרד. התירוש הוצלל במידת מה והותסס באיטיות ובטמפרטורה נמוכה בתסיסה פראית, ללא תוספת תרבית שמרים. היין לא עבר הבגרה בחביות עץ. הזנים נמסכו והיין יוצב בחום ובקור, הוצלל, סונן, ובוקבק בינואר 2023.היין קליל, יבש, רענן, ניחן בחומציות טובה ובארומות פירותיות ופרחוניות.

אלכוהול: 12.5%

יינן: אדם שטרנבך גדי שטרנבך אב ובן

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -7°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

משק יין הנס שטרנבך ג'נבא לבן 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב לימון בהיר, צלול, עם שוליים בוהקים. האף, שופע ניחוחות רעננים של נקטרינה, אננס, לימון ואבן רטובה. בחך, טעמים של הדרים בשלים, גויאבה וטל דבש, מועלים ומתארכים על ידי חומציות ויטאלית, נגיעה מינראלית, הגימור העסיסי, משאיר אותך עם חשק ללגימה נוספת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: עשוי מכמעט כל יבול הסוביניון בלאן בכרם ג'נבא ( ב').

תיאור היין על פי היקב: בשבוע השני של אוגוסט נבצרו ידנית כ – 1,100 ק"ג לדונם. התירוש הוצלל במידת מה והותסס באיטיות ובטמפרטורה נמוכה בתסיסה פראית, ללא תוספת תרבית שמרים. היין לא עבר הבגרה בחביות עץ אבל נח על משקעיו כמה חודשים. היין יוצב בקור ובחום, הוצלל, סונן ובוקבק באפריל 2023. היין קליל, יבש, רענן, ניחן בחומציות טובה, ובארומות של עשב קצוץ ופירות טרופיים.

אלכוהול: 11%

יינן: אדם שטרנבך, גדי שטרנבך, אב ובן .

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 100  ₪.

יקב משק יין הנס שטרנבך נחל חכליל אדום 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, אדמדם, עם ליבה סגולה מרוכזת עמוק, שמתבהרת לכיוון השפה עם גוון אודם/סגול. באף, דובדבן שחור ותווי שזיף כהים בשלים, המודגשים על ידי עשבי בר מיובשים, עור אדמתי וניחוחות תבליני חבית מתוקים. בחך,

התקפה מעוגלת המהדהדת את האף עם אוכמניות, 

וגרגרי יער שחורים מעורבים, של דומדמניות ופלפל שחור. ניואנסים של זית שחור מעושן, עשבי תיבול יבשים ותבליני קלייה. הסיומת הארוכה מאוזנת עם טאנינים בעלי מבנה יציב וחומציות שמשלימים תווים של פרי בשל.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי סירה מכרם ג'נבא.

תיאור היין על פי היקב: בתחילת השבוע הרביעי באוגוסט נבצרו כ 600 ק"ג לדונם, הותססו בתסיסה פראית, ללא תוספת תרבית שמרים ועברו מיצוי בשרייה במשך כשבועיים. בינואר 2023 מולאו ללא סינון כ 1200 בקבוקים והונחו לישון. באוקטובר 2023 היין היה מוכן לשתייה אך יגיע לשיאו בעוד כ- 3-5 שנים מהבציר ואולי יותר.

אלכוהול: 14%

יינן: אדם שטרנבך גדי שטרנבך אב ובן

התיישנות: כ- 17 חודשים בחביות עץ אלון חדשות.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

משק יין הנס שטרנבך

טלפון: 02-9990162
סלולרי (גדי שטרנבך): 052-3859926
[email protected]

שעות פעילות ביקב

שישי ושבת: 10:00 עד 18:00
במשך השבוע בתיאום מראש

משק 83, גבעת ישעיהו 9982500

קרדיט תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top