חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב גסקון פטי ורדו 2022, ליא 2020, גרנד גסקון 2020, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

את יקב גסקון ובעיקר את היינן קובי קקון ושותפו אבי, תראו כמעט בכל אירוע יין שמכבד את עצמו ובלי הרבה יומרות ובצניעות אופיינית, תמיד צפוף אצלהם בעמדה. הם מגיעים תמיד, עם חיוך גדול ולעולם אל תהססו לבקש מהם שישלפו לכם את היין שהם מחביאים מתחת לשולחן ואחרי שתטעמו, אל תתביישו להלשין עליי ובטח אל תהססו מלרכוש את היינות שאהבתם ושימו לב אני כותב יינות ברבים ולא ביחיד ותאמינו לי הם לארג'ים. יקב גסקון הינו יקב בוטיק ששוכן בישוב במרכז הארץ, היינן של היקב הוא קובי קקון, אדם שגדל במקום ומכיר אותו היטב, מייצר יין למעלה מ 8 שנים באהבה ותשוקה. היקב מתופעל על ידי קבוצת חברים מצומצמת ואיכותית אשר נותנים את כל כולם על מנת שהגיע לתוצר הטוב ביותר. בין היינות שלנו תוכלו לראות סוגים רבים של זני ענבים ממקומות שונים בארץ, זאת מכיון שהחזון של היקב הוא ליצור יין ישראלי אשר כולל בתוכו את כלל יתרונות הענבים הישראליים. היקב מעוטר בשלל מדליות והיינות שלו מגיעים להישגים גבוהים בארץ ובעולם. יקב גסקון פטי ורדו 2022, ליא 2020, גרנד גסקון 2020, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב גסקון פטי ורדו 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק ממש בלתי חדיר והריכוז הזה, ממשיך אל האף והחך. באף, יש לו הרמת בושם מבריקה, עם תווים פרחוניים עזים, כולל סיגלית ולבנדר, יחד עם מגע של מרווה, עשבי תיבול יבשים, פטל, דומדמניות שחורות ודובדבן שחור. חך, בעל גוף בינוני, עם טעמי פירות סגולים כהים ועשירים. הוא עסיסי לחלוטין, עם טאנינים מוצקים, שמאזנים את הפרי הפריך הבהיר. טאנינים טבעיים אלו, מוסיפים מבנה ומעניקים יובש מרענן. ליקוריץ שחור ניכר, כמו גם תבלינים, רמזים של קקאו כהה, שנותנים לטעם, ניחוח ארומאטי מתגמל. התחושה בפה מפוארת, משיית מאוד, חומציות לא מבוטלת באיזון טוב. הגימור ארוך במיוחד.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי פטי ורדו

אלכוהול: 14%

התיישנות: 14-15 חודש בחביות עץ אלון צרפתי.

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב גסקון ליה 2020

רשמי טעימה שלי: מה שהקריניאן תורם לבלנד וכאן הוא המרכיב הדומיננטי, תלוי במידה רבה בכרם המדובר שממנו מגיעים הענבים בנווה ירק ולכרם הזה יש "קבלות" של הצלחה. הקריניאן מעניק כאן תבלין כהה דמוי ליקוריץ  כמו גם חומציות גבוהה וטאנינים בולטים. בעוד הקברנה סוביניון מהטרואר הגלילי, מספק מבנה טוב וניחוחות פירות שחורים. באף, תווים עזים של רימון, שזיף טרי ופטל שחור, משתלבים בצורה חלקה עם רמז של תבלין ציפורן ודשן עצי. מרקם קליל בחך עם חומציות ממריצה, משפרים את תחושת הפה ומאזנים את הגוף, ליצירת גימור חלק ונעים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 70% ענבי קריניאן המגיעים מנווה ירק ומ- 30% ענבי קברנה סוביניון המגיעים מכרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: השילוב של ענבי קריניאן  מאזור נווה ירק וענבי הקברנה סוביניון מהגליל העליון הובילו לשילוב מנצח של יין מאוזן שצבעו סגול עמוק ויפה יין בעל ניחוחות של פטל שחור, דומדמניות אדומות, שזיף ועקצוץ מפולפל עדין, המעצבים את האף ביין זה. יין רענן ממלא את החך עם גימור מעוגל.

התיישנות: 15 חודש בחביות עץ אלון צרפתי.

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב גסקון יין הדגל גרנד גסקון 2020

רשמי טעימה שלי: כיאות ליין דגל, זהו יין אינטנסיבי, עשיר, מרוכז ומורכב, עם פרי כהה בשל ומרשים, רמזים של חריפות, טבק ופירות יער כהים, תבלין פלפל שחור, אדמה, וניל ומוקה. הצבע, הוא סגול נופך כהה ועמוק. האף, מלא בתבלינים ותווים פרחוניים מתוקים של סיגליות אשר משתלבים עם האלון הצרפתי כדי לספק תמיכה לטעמי פירות היער העסיסיים והאלגנטיים של הפירות השחורים בחך הרענן בשילוב מדויק והרמוני של חומציות מאוזנת ופירותיות בדגש על פרי שחור, לוונדר, תבלין וקסיס, בגימור עשיר, רך נקי ועסיסי.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 50% ענבי סירה, 50% ענבי פטיט ורדו, הגדלים באקלים הקר ובגובה הרב שבמושב כרם בן זימרה שבגליל העליון.

תיאור היקב את היין: הגרנד גסקון הינו שילוב מנצח של ענבי סירה  המביאים אתם ליין חומציות טרייה וצבע אודם עמוק בכוס. ליין אף ארומאטי של שוקולד מריר, סיגליות ופלפל שחור, טאנינים עגולים ודומדמניות שחורות מלוחות, כמון, דובדבנים וקינמון. הפטיט ורדו מביא אתו צבע אדום עז ודחוס ניחוחות של דובדבנים כהים מעורבבים עם סיגליות. לגרנד גסקון הבטחה לחיים ארוכים.

התיישנות: 15 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מל"ל

יינן: קובי קקון

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18°-16°־℃

כשרות: בהשגחת הרבנות המקומית פרדסיה ללא חשש טבל ועורלה עפ"י היתר מכירה לא מבושל

מחיר מומלץ לצרכן: 250 ₪.

יקב גסקון

איכות ישראלית אמיתית כשתטעם תבין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top