חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת מ. אקרמן ממליצה על: M.DE LIGNY CHABLIS, CHATEAU TERREBONNE COTES DE PROVENCE ROSE,Château Timberlay Bordeaux Supérieur, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

חברת מ.אקרמןעוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. וממליצה על M.DE LIGNY CHABLIS, CHATEAU TERREBONNE COTES DE PROVENCE ROSE, CHATEAU TIMBERLAY Bordeaux Supérieur, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

M.DE LIGNY CHABLIS

רשמי טעימה שלי: צבע, כעין הקש, צהוב, זהבהב צלול, עם שוליים בוהקים.  גוף, קל עד בינוני. ארומה מעניינת, חומציות בינונית-גבוהה. בחיך, בעיקר הדרים, לימון, אשכולית, פירות צהובים עזים וארומה צמחית. תפוחים ירוקים דומיננטיים, אפרסקים ואגסים, משלימים על ידי גימור מינרלי.

סוג היין: לבן יבש

על היקב: היקב יושב בכפר ליני דה שאטל באזור קוט דה בון ונושא מחווה למלכה מרגריט אשר הייתה נשואה למלך לואי ה-10 ובת הכפר. היקב שומר על מסורות הייצור תוך שימוש באיכות וכלים מודרניים.

הרכב זני: 100% שרדונה מכרמים בוגרות בשאבלי, עובר תסיסה קרה והשרייה ארוכה על הקליפות והשמרים לתוספת מורכבות ביין.

תיאור היקב את היין: בעל גוון זהוב. באף, גיר, פירות הדר, ופירות ירוקים. בחך, חומציות נעימה, אפרסק לבן, תפוח ירוק, גיר וליים.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול:

כשרות: 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12ºC – 14ºC. 

מחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪.

CHATEAU TERREBONNE COTES DE PROVENCE ROSE

רשמי טעימה שלי: תבליני בר וטעמי פירות עדינים, נעימים, מגדירים את היין הזה. הוא פריך, עם חומציות עדינה, מאוזנת, על טעמים וארומות פרחוניות ופירות אדומים, בעלי מינרליות קלה. ריכוז ומשקל פירות טובים, עם איכות פתוחה. תווים מורכבים של שזיפים ודובדבנים חמצמצים, עם רמז של תות שדה, אבטיח ואשכולית אדומה. היין זורח ברעננות בסיומת טובה. 

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: בלנד פרובנס קלאסי של גרנאש, סירה וסינסאו, העוברים השרייה קצרה עם הקליפות ולאחר מכן תסיסה קרה והתבגרות נוספת במיכלי הנירוסטה.
תיאור היקב את היין: נוכחות של אפרסק לבן, מינרליות יחד עם פירות אדומים, גוף בינוני וחומציות נעימה.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 13%

כשרות: 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10ºC – 8ºC. 

מחיר מומלץ לצרכן: 80 – 85 ₪.

Château Timberlay Bordeaux Supérieur

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק. באף, זר מורכב של שזיפים מיובשים, פלפלים, ארז ותווים מעושנים. טעמים עשירים עוקבים אחר האף. יין זה בשל ובמרקם עשיר, הוא מפגין צפיפות ושכבות של טאנינים מוצקים. יין נועז שנשלט על ידי מרלו, הוא מלא בפירות דומדמניות שחורות, עם סיומת ארוכה מאוזנת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: בלנד בורדו קלאסי, מבוסס מרלו.

תיאור היקב את היין: האדמת חימר החולית, מהווה טרואר מושלם למרלו ובא לידי ביטוי כדוגמא נהדרת לזן טאנינים עגולים בולטים, פיניש בינוני- ארוך.

התיישנות: היין עובר תסיסה בוואטים גדולים, שלאחריה, התיישנות בחביות למשך כ- 8 חודשים.

בקבוק: 750 מל״ל

אלכוהול: 13%

כשרות: 

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16ºC – 18ºC. 

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

חברת מ.אקרמן

מ. אקרמן בע”מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון של החברה, חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת. החברה, מעודדת את קהל לקוחותיה ליהנות ממוצריה בצורה אחראית ומתונה כחלק מתרבות שתייה זהירה. אנו מתנגדים לשתייה בקרב אוכלוסייה מתחת לגיל השתייה החוקי, לשתייה מופרזת ולנהיגה תחת השפעת אלכוהול. ומתוקף כך, מכשירים את כל צוותי המכירה והשיווק לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה בהתאם להוראות הרגולציה. היצע מוצרי החברה מקורו בתאגידים בינלאומיים הפועלים כל אחד בפני עצמו לקידום תרבות השתייה האחראית, פיתוח ועידוד הקהילה, התנהלות קיימית וחשיבה ירוקה הן בבחירת חומרי הגלם והן על ידי פעילות פילנטרופית בתחום.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

קרדיט תמונות: מתוך קטלוג היינות העשיר, באתר מ.אקרמן בע"מ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top