חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל ארגמן רזרב 2020, מגידו ספיישל רזרב 2020, ״אדומים״ 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב עמק יזרעאל, הוא יקב בוטיק הממוקם בלב עמק יזרעאל, אשר ידוע באיכות הגבוהה של היין שהוא מייצר. העמק עצמו מתהדר באקלים ייחודי ובקרקע פורייה, המאפשרת גידול זני ענבים מיוחדים ומגוונים. היקב, מצליח לשלב בין שיטות גידול מסורתיות, לבין טכנולוגיות מודרניות, בתהליך הייצור, דבר המוביל לייצור יינות איכותיים וייחודיים. כבר שנים יינות היקב מוגשים במסעדות מישלן מובילות כמו: Le Petit Nice ג'ראלד פסדט, 3 כוכבי מישלן, מרסיי, Le Saint-Estève  ז'וליאן לה גוף, 1 כוכב מישלן, אקס-אן-פרובאנס, AM  אלכסנדר מזיה, 3 כוכבי מישלן, מרסיי, – Saison ז'וליאן דיאז, 1 כוכב מישלן, מרסיי. יקב עמק יזרעאל ארגמן רזרב 2020, מגידו ספיישל רזרב 2020, ״אדומים״ 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב עמק יזרעאל ארגמן רזרב 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, עמוק, מאוד אינטנסיבי ונוכח, מהסממנים היותר בולטים של הזן הזה.  באף, ארומה פרחונית, עם רמזים מענגים של פטל ודובדבנים אדומים. בחיך, זהו יין בעל גוף בינוני מאוד נעים, קל וחלק, המסומן בפירות שחורים, פטל, טאנינים רכים, נימה קלילה של מתקתקות וסיומת פירותית ארוכה. זהו יין לאוכל ללא ספק, עם מקדם גסטרונומי משובח. 

היין: אדום יבש 

הרכב זני: ארגמן – זן הדגל של היקב. זן הארגמן הוא זן ישראלי מקורי אשר מתאפיין בהתאמה מושלמת לאקלים הישראלי החם. הוא מגיע להבשלה מלאה עם רמות חומצה גבוהות ביחס לזנים אדומים אחרים. תכונות זניות אלה בשילוב טכניקות הייננות היחודית יוצרים חוויה יוצאת דופן של קולינריה ישראלית במיטבה.

הכרם: מיקום הכרם בשפלת החוף, מעניק לזן תנאים אידיאלים עבורו. הבציר נעשה באופן ידני והיין עבר להשריה קרה ותסיסה עדינה, במכלים קטנים ובערבוב ידני בלבד.

תיאור היקב את היין: יין רענן מורכב ומאוזן. עשיר בטעמי פרי ותבלינים עדינים, עם סיומת ארוכה ומרעננת.

התיישנות: המשך התיישנות בחביות עץ בנפח 300 ליטר במשך 18 חודשים.

התאמה לאוכל: מתאים במיוחד לבשר טלה, גבינות עיזים מקומיות ומאכלי טאבון.

יינן: יהודה נהר, יוסי חכמון

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות:

מחיר מומלץ לצרכן: 165 ₪.

יקב עמק יזרעאל מגידו ספיישל רזרב 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם עז. באף, פטל שחור עסיסי, אליו מצטרפים משלימים, תווי תבלינים חמימים ופלפלים. בחך, דובדבנים אדומים ופטל שחור, בתוספת תווים של פלפל שחור ותת גוון מעט חריף. גוף, תחושת פה קטיפתית, עם מבנה בינוני-חזק, עוצמת הפרי, יחד עם טאנינים עדינים, יוצרים סיומת ארוכה. זהו יין שמפגיש בצורה מושלמת את תווי הפירות האדומים של קברנה סוביניון עם נימות החריפות של ענבי שיראז.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: שיראז וקברנה

תיאור היקב את היין: יין מאוזן ומורכב בעל גוף מלא. מתובל, אדמתי וארומתי עם סיומת ארוכה ומתמשכת. היין מתאפיין בארומות של פירות יער ותות שדה. טאנינים רכים מאוד גוף בינוני, טעם עשיר, חמיצות מרעננת, וסיומת ארוכה. הוא בעל נוכחות אך נעים ללגימה. 

התיישנות: כל חלקה נבצרה בבציר ידני. תססו והתיישנו כל אחד בנפרד בחביות עץ צרפתי במשך 14 חודשים.

התאמה לאוכל: מתאים במיוחד לארוחה חגיגית

יינן: יהודה נהר, יוסי חכמון

אלכוהול: 

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות:

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

יקב עמק יזרעאל ״אדומים״ 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, אודם עמוק, נוגע בסגול ארגמני, עם שוליים בוהקים. האף, מבושם בארומה של סיגליות ודומדמניות שחורות, מפוצץ בעושר פירות. עם ניחוחות של פטל שחור, חמוציות ותבלינים עדינים. הוא מציע חיך עסיסי, מאוזן. מלא בטעמי פירות בתוליים וניואנסים מלוחים. הסיומת מתמשכת, נוגעת בתבלין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: אפשר לומר שזוהי "טביעת ה- DNA" של היקב, מאחר והבלנד מופק משלושת הזנים הים תיכוניים העיקריים בהם הוא מתמקד – סירה, קריניאן וארגמן.

עשיית היין: הענבים ליין זה נבצרו ידנית ועברו מיון קפדני.

תיאור היקב את היין: יין אדום עמוק, ארומות דומיננטיות של פירות שחורים ותבלינים, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה.

התיישנות: לאחר מכן, נכנסו ליישון של מעל 12 חודשים בחביות נפרדות ולאחר יצירת הבלנד הועברו ליישון נוסף של 6 חודשים = סה״כ 18 חודש

אלכוהול:

יינן: יהודה נהר, יוסי חכמון

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות:

מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪.

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

WhatsApp- 054-3211345

פקס – 1534-8708701

[email protected]

א'-ו': 10:00-15:00

שבת: סגור

המקום נגיש לנכים,

קיימים שרותים מותאמים

חניה צמודה

קרדיט תמונות: באדיבות היקב

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top