חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת א.ג.ת.ד משווקת את היינות המובחרים של יקב דומיין סרור ומציגה את שרדונה 2022 לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב דומיין סרור הוא תוצאה של הגשמת חלומם של חברים – אנשי עסקים ויזמים – שחיפשו קשר למקום ולאדמה בישראל. היום, כשהם מבקרים ומטיילים בגולן, הם יכולים להביט באושר אל חלומם המתגשם. יחד הם בחרו ברמת הגולן, והגשימו את חלומם ליצור יצירה בעלת משמעות, כאשר פגשו ביובל מצליח, חקלאי ממושב אבנ"י אית"ן; מושב דתי, חקלאי ותיירותי. יובל הציג בפניהם את הנחלה שלו במושב, והמחיש כיצד השילוב בין המקצועיות שלו לבין ייחודה של חלקת האדמה אותה הוא מעבד, יניבו מוצרים איכותיים וייחודיים. מרגע זה, הדרך לייסוד היקב דומיין סרור כבר הייתה סלולה. כורם ויינן היקב הוא יובל מצליח, בליווי איתי להט, אגרונום, אנולוג ויינן, שם דבר בעולם היין הישראלי. בדומיין סרור מייצרים יין אלגנטי, מאופק, בעל מאפיינים אירופיים וצרפתיים קלאסיים של ממש, תוך ביטוי האדמה – הטרואר – המקומי.

חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של נתניה. מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים. חברת א.ג.ת.ד משווקת את היינות המובחרים של יקב דומיין סרור ומציגה את שרדונה 2022 לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב דומיין סרור שרדונה 2022 – 2022 Chardonnay

רשמי טעימה שלי: השרדונה העז, הטהור והארומטי הזה, מציג באף ניחוחות של אגס טרי, פירות אבן לבנים, גרידת הדרים, עם רמזים בסיסיים של צדפה ומינרליות מלוחה עדינה. עץ אלון שזור ומאוזן יושב ברקע ומביא תווים מורכבים של נוגט ואגוזים. החיך, בעל גוף בינוני-מלא, עם פירות אבן ואגסים. חומציות טבעית בוהקת ומציגה מיץ הדרים טרי וקפיר ליים, המעניקים רעננות יפהפיה. הפרי העוצמתי מאוזן על ידי עמוד שדרה של פנולים בשלים, המעניקים ליין נדיבות, נוחות והתמדה. 

סוג היין: לבן יבש

זנים: 100% שרדונה

שנת בציר: 2022

אזור גידול: גליל עליון

תיאור היקב את היין: ענבי השרדונה נבצרו בהבשלה מתונה ב 22 בריקס. המיץ הופרד מהקליפות ללא השרייה וללא לחץ. לאחר שיקוע קר הועבר
לתסיסה בחביות בנות 400 ליטר בטמ"פ 18-20C. היין תסס ושרה על שמריו במשך 10 חודשים. לקראת הביקבוק אוחדו כל החביות ויוצבו לחום סוננו ובוקבקו והתוצאה. יין רענן ומינרלי, מורכב ומאוזן .

אלכוהול: 13%

התאמה לאוכל: מושלם בפני עצמו כאפריטיף, וגם עם דגים חיים ומבושלים, ועם גבינות קשות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: °10 – 12°C

כורם: יובל מצליח

יינן: איתי להט

בקבוק: 750 מ" ל

בוקבק: באפריל 2023 .

כשרות: כשר לפסח ללא חשש ערלה וטבל על פי היתר מכירה בהשגחת הרב ישי סמואל מחלקת הכשרות המועצה הדתית רמת הגולן

לשתות עד: מתאים לשתייה מיידית, אך צפוי להתפתח לפחות 5 שנים לאחר הביקבוק.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 -₪.

יקב דומיין סרור

972-58-785-0912+

[email protected]

מושב אבני איתן רמת הגולן

קרדיט צילום: יח"צ אגתד

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top