חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מדבר דרומי לבן 2021, קברנה סירה 2020, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

פסח בפתח ומאידך כמו תמיד, שווה לפנות אל עמיר חריזי, במועדון הלקוחות של יקב מדבר, אותו הוא מנהל במקצועיות ועמל רב ולבדוק מה חדש אצלו בפורטפוליו היינות, מה הושק לאחרונה ומה במבצע שממש כדאי אצלו להציע ולרכוש. וכך על עצמם אנשי יקב מדבר מספרים: "לראות גפנים שורדות במדבר ולראות אנשים טובים ששורדים במדבר שבו את ליבנו. לכן בחרנו במדבר. אנחנו לא עולם חדש ולא עולם ישן. אנחנו מקפידים על ייננות פסיבית – מינימום התערבות בתהליך. עיקר המאמץ מושקע בהליכים פיזיים כמו קירור, השריות ארוכות, ערבובים, ממוצעים ואיזונים. כיקב בוטיק יש לנו את היכולת לרכז מאמץ ותשומת לב מרבית לכל זן ענבים, ולכל אצוות בציר בנפרד. היין שלנו טעים, מאוזן, נקי, ומשקף בהחלט את המדבר – חובת ההוכחה עלינו. היין מאוחסן מיום היווצרותו בקירור ואפלה. היין יגיע אליכם באמצעות שליח במצב אופטימלי." יין במדבר, זה מה שהם עושים! ואנשי יקב מדבר, מפתיעים בכל בציר ולטובה ובכל פעם מחדש!יקב מדבר דרומי לבן 2021, קברנה סירה 2020, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב מדבר דרומי לבן 2021

רשמי טעימה שלי: יין בעל צבע צהבהב צלול וזהוב, עם שוליים בוהקים. אף, רב שכבתי, אטרקטיבי, שמזהה את הדגשים של תווים טריים ופירותיים של מלון, פרי הדר, נקטרינה, משמש ופריחת התפוז ודבש. התקפה רכה, מאוזנת ומוגדרת היטב מביאה עמה ארומה רעננה, פירותית בשילוב גווני לימון, אשכולית משמש וקליפת תפוז. היין פריך ורענן בחיך, עם סיומת הדרים מקסימה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: בלנד לבן של ענבי שרדונה, בתוספת של ענבי סוביניון בלאן וויונייה.

אלכוהול: 12%

טמפרטורת שתייה מומלצת: מומלץ להגיש מצונן ב- 8ºC – 10ºC

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית ערד. לסומכים על היתר מכירה. לא מבושל. כשר לפסח.

ידידותי לטבעונים

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב מדבר קברנה סירה premium limited edition 2020

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה, אדום סגול, עמוק ואפל. באף, ניחוחות רבי-מבע, של פטל שחור בשל ודובדבן שחור, יחד עם תווים ברורים של עשן, פלפל טרי ומוקה. פרי קדימה ועסיסי בחיך, עם איזון ומבנה מרשים. דובדבן שחור, פולי קקאו, סלע רטוב וטימין מיובש. דוחף קדימה את התווים של וניל מלוח, קלוי ועץ אלון. טאנינים נוכחים, אך משולבים היטב, עם תחושת פה עשירה וסיומת ארוכה.

 סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון וסירה חצי- חצי

תיאור היקב את היין: יין מסדרת הדגל של היקב. היין זכה במדליית כסף ב״אשכול הזהב״ (לממסכים מעל 140 ₪.) כרם ייחודי ברמת הנגב, 800 מטר מעל פני הים. יובש מוחלט, הבדלים חדים בטמפרטורות יום ולילה שומרים על רעננותו ומורכבותו הטבעית של הענב ובאים לידי ביטוי ביין.

התיישנות: 14 חודשים בחביות עץ אלון

טמפרטורת שתייה מומלצת: 18ºC – 16ºC

כשרות: כשר לקידוש גם לדעת הרמב״ם והבית יוסף. לא מבושל. כשר לפסח בהשגחת הרב דוב לנדאו למהדרין מן המהדרין. כשר למהדרין בהשגחת הרב יוסף אלבז רב העיר ערד.

ידידותי לטבעונים

אלכוהול: 14.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 180 ₪.

יקב מדבר

לחברי קהילת מידבר בלבד, להתחברות לחצו כאן

עמיר חריזי מועדון הלקוחות: 0525932200

[email protected]

רחוב סדן 10

רובע האומנים ערד 89095

טל’ 08-8662100

קרדיט צילום: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top