חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוזה לימיטד אדישן 2023, היין המוביל של יקב ירושלים לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא והפצת האלכוהול והיין המובילות בישראל – מציגה את היין המוביל של יקב ירושלים, אותו משווקת א.ג.ת.ד. יקב ירושלים, הוקם על ידי משקיעים יהודים צרפתיים אוהבי ירושלים וארץ ישראל במטרה לייצר יין בארץ הקודש ולשווקו בחוץ לארץ בדגש ותוך מיתוגן כמוצר מארץ הקודש. מיתוג זה הינו ייחודי ליקב ירושלים. יקב ירושלים פעל ופועל גם כיום בהפצת הרעיון כי ייצור יין איכותי בהרי יהודה הינו המשך טבעי של ההיסטוריה בת אלפי שנים של המקום. הבציר הראשון של היקב היה בשנת 2002, כאשר בשנתיים הראשונות כל סדרות היקב יועדו לייצוא בלבד, במיוחד לשוק האירופאי, לשוק היהודי ולשוק הנוצרי אוהד ישראל. בשנת 2004 הגדיל היקב את היקף הייצור שלו והחל בשיווק מוצריו גם בשוק המקומי. היקב הינו יקב מודרני בעל טכנולוגיות חדישות לייצור יין החל מקליטת הענבים ועד לבקבוק היין. יינות היקב מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי בין 6 ל-24 חודשים. ליקב הסכמים ארוכי טווח עם כורמים באזור הרי ירושלים, גוש עציון, בית שמש ועמק האלה דבר המאפשר שליטה גדולה יותר של הצוות המקצועי ביקב על הטיפול בענבים. גובה פני השטח בו נטועים כרמי היקב נע בין 400-800 מטר. האקלים והאדמה הסלעית באזור מעניקים לענבים טעמים וארומות ייחודיים התורמים ליצירת יין איכותי, בעל גוף מלא ומאוזן. חברת א.ג.ת.ד – מחברות ייבוא והפצת האלכוהול והיין המובילות בישראל – מציגה את היין המוביל של יקב ירושלים, אותו משווקת א.ג.ת.ד לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב ירושלים רוזה לימיטד אדישן 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד סלמון, צלול, עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות עדינים של פטל, תותים ודובדבנים. בחך, טעם רענן, מאוזן, עם תווים אקספרסיביים של דובדבנים לבנים ופטל שחור.

סוג היין: רוזה יבש

זן ענבים: 100% קברנה סוביניון

שנה: 2023

אלכוהול: 13.5%

אזור גידול ענבים: הרי יהודה

תיאור היקב את היין: יין רוזה בסגנון צרפתי, הענבים נבצרו באופן ידני מכרם קברנה סוביניון בהרי יהודה. מיד עם הכנסת הענבים ליקב, הוצא מיץ ראשוני והותסס בנפרד ללא הקליפות בתהליך תסיסה ארוך בטמפרטורה נמוכה. היין מאוד מאוזן, טרי, רענן, קריספי עם חמיצות עדינה, מאופיין בטעמים וארומות פירותיים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 7°־℃

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין וכשר לפסח בהשגחת הרבנות הראשית לישראל אף לנוהגים בשיטת מר"ן בית יוסף. הענבים נקיים מחשש עורלה ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בהשגחת יורה דעה הרב שלמה מחפוד. בהשגחת בד"צ איגוד רבנים. בהשגחת הבד"צ מחזיקי הדת. כשר בהשגחת בנימין הלוי טרובער.

VEGAN – ידידותי לטבעונים

מחיר מומלץ לצרכן: 84.90 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק והאלכוהול והיין המובחרות.

חברת א.ג.ת.ד נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת בעצמה באזור התעשייה של נתניה. מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, מייבאת מזון, יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי ולאחרונה הקימה חטיבת מזון חדשה המייבאת מזון חדשה המייבאת מוצרי מזון פרימיום ממגוון רחב של מותגים בינלאומיים.

קרדיט תמונה באדיבות היח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top