חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בר מאור – "הנדיב בלאנק" 2023, "לילית" 2022, קברנה פרנק 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

בשלושה סופי השבוע ימי שישי ושבת שלפני חג הפסח' מקיים היינן המוכשר רמי בר מאור' את הטעימה השנתית המסורתית של יינות הבציר החדש לפני חג הפסח. ובאמת שזה כדאי ולעולם אל תחמיצו, (הסופ"ש הראשון מהשלושה, היה ביום שישי ה 29.3.2024 ) ואני כהרגלי שם בין הראשונים. אני אוהב את ידידי רמי וכשאנחנו נפגשים אנחנו שנינו מרוויחים חיבוק חזק. לדעתי, רמי בר – מאור, הוא אחד מהייננים היותר מתוחכמים וידענים שאני מכיר בארץ והוא עדיין עלם צעיר, שכל העולם עומד לרגליו. יינותיו דרכו ככוכבים שצלחו ושמו ויינותיו יצאו למרחקים ומסעדות נחשבות ולא מעטות מתכבדות ביינות שלו. היינות של רמי בר אור ייחודיים, עתירי נוכחות ואופי, והתוויות על בקבוקי היין מזמינות, מחמיאות, מיוחדות ובעלות אמירה. יקב בר-מאור הוקם ע"י רמי בר-מאור אשר התלמד ביקב מרגלית, יינותיו מפגינים סיפור אמיתי, טהור ומפתה ומכבדים את שיווי המשקל שיצר הטבע באזור היין הוותיק בישראל. יקב בר מאור מתמחה בייצור יינות מאזור אלונה בגובה 65 ועד 120 מטר בנחלי אלונה, נילי וסנונית, תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות בכרמים שאינם מושקים והתערבות מינימלית בתהליך עשיית היין ביקב. אין תיקוני חומצה, שימוש בנוזל חופשי בלבד, ללא סינון או ייצוב בקור, כרמים ללא השקיה כלל. כך, שורשי הגפן חודרים עמוק לתת קרקע הרנדזינה (גירית) למצוא מים ומיקרו-ניוטריאנטים חשובים לבניית גפן עם מופע אמיתי, חומצה טבעית גבוהה אשר מציגה טריות וחיות, אופי ייחודי ליקב בר-מאור. יקב בר מאור מייצר כ- 20,000 בקבוקים בשנה. יקב בר מאור – "הנדיב בלאנק" 2023, "לילית" 2022, קברנה פרנק 2021, לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב בר מאור – "הנדיב בלאנק" 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב, זהוב חיוור, עם השתקפויות ירקרקות ושוליים בוהקים. שילוב של רעננות קייצית וארומות מהסוביניון בלאן, טעמים טרופיים עשירים מהשרדונה עם רמזים לפירות ותווים פרחוניים של הקולומברד. תווים של הדרים, אשכולית, ליים. כמה תווים טרופיים, פה פריך, עם חומציות באיזון טוב, עם תווים של דבש, מלון ועוצמת פרי. סיומת טובה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן, ענבי שרדונה, ענבי קולומבארד, הגדלים על אדמת רנדזינה גיר

תיאור היין על פי היקב: היין משקף את האופי הייחודי והאיכות של כרמי היקב

אלכוהול: 11.5%

יינן: רמי בר מאור

vegan 100% – ידידותי לטבעונים

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° -12°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 109  ₪.

יקב בר מאור – "לילית" 2022

רשמי טעימה שלי: בלנד של סירה וקריניאן, גוף בינוני, עם פטל ודובדבן, כפרופיל הפרי גולת הכותרת. תערובת של שזיפים כהים ופירות יער אדומים, עם אבק קל של תבלינים. יש קצת עשבוניות, תבלינים ואפילו עלי תה מעורבבים. הטאנינים מתונים ויש רמז לפרחוניות, כדי להוסיף קצת בהירות ליין. החיך, למעשה מעודן למדי, עם חמיצות מרעננת וסיומת טובה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי סירה, ענבי קריניאן, הגדלים על אדמת רנדזינה גיר מבקעת הנדיב, אזור היין הוותיק בישראל

תיאור היין על פי היקב: היין משקף את האופי הייחודי והאיכות של כרמי היקב. היין נעשה תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות והתערבות מינימאלית בתהליך עשייתו. היין תסס ויושן במיכלי נירוסטה, בכדי לשמר בשומת ארומה מתוקה ועושר פירות שחורים עסיסי, פרחוניות ועשן.

אלכוהול: 13%

יינן: רמי בר מאור

vegan 100% – ידידותי לטבעונים

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן:  109 ₪.

יקב בר מאור – קברנה פרנק 2021

רשמי טעימה שלי: באף, ארומה ברורה, אופיינית לזן ודיסטינקטיבית של פלפל ירוק טרי, דובדבן, סיגלית. תווי שזיף, פטל ופרחים, משלימים את הטעמים העשירים של דובדבן שחור ותבלינים. בחיך, יש תפיסה קלה של תבלין, השזור בפרי העשיר וטאנינים משי, נושאים את הגימור המורחב. זהו יין צעיר ומורכב, שפוטנציאל השתבחותו על ציר הזמן מובטח.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי קברנה פרנק

תיאור היין על פי היקב: היין משקף את האופי הייחודי והאיכות של כרמי היקב. היין נעשה תוך שימוש בשיטות גידול מסורתיות והתערבות מינימאלית בתהליך עשייתו. גוף בינוני, מאפיינים זניים, תבלין, פלפל ירוק טרי, פירות אדומים ושחורים מתוקים, טאנינים אוחזים עדינות.

אלכוהול: 14%

יינן: רמי בר מאור

vegan 100% – ידידותי לטבעונים

התיישנות: 12 חודשים בחביות עץ אלון  צרפתי בנות 400 ליטר

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 135  ₪.

יינות בר-מאור נמזגים במסעדות הטובות בארץ, בחנויות יין וביקב.

יקב בר מאור

 יינן ובעלים: רמי בר מאור

[email protected]

054-4388894 / 077-3488894

המלאכה 12/ האסיף 45 אזור התעשייה הרכבת

בנימינה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top