חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ציון משיק יינות חדשים בסדרת CAPITAL רוזה 2023, ו-״שער האריות״ לבן 2023,לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

סדרת ״CAPITAL״ הינה סדרת היינות המובילה של יקב ציון. יינות הסדרה, זוכים לביקוש גבוה והערכה רבה, בקרב המומחים בארץ ובעולם. יינות הסדרה, מופקים ממיטב הכרמים העומדים לרשות היקב. שם הסדרה: ״CAPITAL״ מתייחס לבירת ישראל, ציון. לאחרונה, עודכנה התווית של סדרה זו, תוך שחזור אלמנטים מתווית מקורית של יקב ציון מלפני כ 80 שנה! לסדרת ״CAPITAL״ המצליחה של היקב, מצטרפים לקראת האביב יין לבן ורוזה יבשים. לבלנד הים תיכוני ״שער האריות" נוסף אח לבן. כמובן ה״שער האריות״ לבן, מבוסס על זני ענבים שאנו מוצאים מאד מתאימים לאקלים הישראלי: גרנאש וקולומבר. עם תיבול של סוביניון בלאן, מתקבל יין ארומטי, בדגש פירותי, עם חמיצות מרעננת וסיומת ארוכה. הרוזה, בסגנון פרובנס מודרני, מלא חיים ומעלה חיוך. יקב ציון בבעלות וניהול משפחת שור הירושלמית, החל את פעילותו בירושלים העתיקה לפני 175 שנים. משפחת שור, ידועה כמשפחת היין הראשונה בישראל, עם מסורת משפחתית ארוכה בענף היין. לאורך כל השנים, היקב בבעלות וניהול המשפחה. צביקה שור, היינן הראשי של היקב, ממשיך את המסורת הייננית שקיבל מאביו. צביקה מנהל את כרמי היקב הנטועים במגוון אזורי היין בישראל, מרמת ערד שבצפון הנגב ועד לצפון הגולן. במהלך השנים יקב ציון צבר ניסיון עשיר, פיתח מקצועיות גבוהה, קידם חקלאות חדשנית ורכש מכשור מתקדם ליקב. מימוש היכולות בא לידי ביטוי כיום יותר מתמיד ביכולתו של היקב להפיק יין משובח תוך שאיפה מתמדת לספק חווית יין איכותית ומרגשת.יקב ציון משיק יינות חדשים בסדרת CAPITAL רוזה 2023, ו-״שער האריות״ לבן 2023,לכבוד פסח 22 אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

סדרת Capital כוללת יינות אלו:
ציון CAPITAL, שער האריות בלנד אדום בסגנון ים תיכוני.
ציון, CAPITAL קברנה סוביניון.
ציון, CAPITAL מרלו.
והיינות החדשים בסדרה:
ציון CAPITAL שער האריות לבן 2023 – יין לבן יבש.
ציון CAPITAL רוזה 2023 – יין רוזה יבש.

ציון CAPITAL רוזה 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד צלול, בהיר ויפהפה, באף, ניחוחות מורמים של אפרסקים בשלים ותווים של הדרים טעימים. ארומות של פירות טרופיים שופעים, מוסיפים עומק לליבה הבהירה והרעננה, של קלמנטינה ופרחים לבנים. תווי דובדבן אדום עסיסי ואפרסק, משתהים על סיומת ארוכה טרייה ונקייה.

סדרת CAPITAL: הסדרה הגבוהה של היקב. לסדרת קפיטל נבחרים הענבים האיכותיים ביותר העומדים לרשות היקב על מנת להפיק יינות מורכבים, אולם נעימים לשתייה. יינות אלו מעניקים חוויית יין עשירה וליינות האדומים פוטנציאל יישון והתפתחות נוספת בבקבוק.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי גרנאש, ענבי קלדוק

כרמים: הגליל

תיאור היקב את היין: רוזה יבש מרענן, בעל ארומה מפתה, טעמי פרי אקזוטי והדרים. סיומת ארוכה
ונעימה. היין מתאים לשתייה הכל זמן, ומשתלב היטב עם מגוון מאכלים.

אלכוהול: 12%

היינן: צבי שור

בקבוק: 750 מל״ל

פקק: אלומיניום "מכסובב"

טמפרטורת שתייה מומלצת: 12ºC – 9ºC

ידידותי לטבעונים

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. ברכתו "בורא פרי הגפן" בהשגחת הבד״ץ ירושלים של העדה החרדית. בהשגחת בד״ץ בית יוסף לא מבושל. UP

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקב ציון CAPITAL שער האריות לבן 2023

רשמי טעימה שלי: הנישואים הטעימים הללו, של בלנד הזנים הלבנים, מציעים חוויה מלאה ברעננות ואלגנטיות. אף, מלא בניחוחות הדרים (אשכולית, לימון…), ביטוי נשגב של פרי. עם תווים של פרחי הדר לבנים ופירות אקזוטיים. יין קליל ופירותי! אקספרסיבי, משובח, קל לשתייה ותמיד טרי.

סדרת CAPITAL:  הסדרה הגבוהה של היקב. לסדרת קפיטל נבחרים הענבים האיכותיים ביותר העומדים לרשות היקב על מנת להפיק יינות מורכבים, אולם נעימים לשתייה. יינות אלו מעניקים חוויית יין עשירה וליינות האדומים פוטנציאל יישון והתפתחות נוספת בבקבוק.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי גרנאש, ענבי קולומבר, ענבי סוביניון בלאן
כרמים: הגליל

רשמי טעימה מטעם היקב: ליין ניחוחות פרי טרופי מודגשים. בטעמו היין מפגין חמיצות ורעננות עם סיומת ארוכה ומינראלית. היין אלגנטי ומתאים
לשילוב עם מגוון מאכלים.

אלכוהול: 12%

היינן: צבי שור

בקבוק: 750 מל״ל

פקק: אלומיניום "מכסובב"

טמפרטורת שתייה מומלצת: 12ºC – 9ºC

ידידותי לטבעונים

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. ברכתו "בורא פרי הגפן" בהשגחת הבד״ץ ירושלים של העדה החרדית. בהשגחת בד״ץ בית יוסף לא מבושל. UP

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

יקב ציון 1982 בע"מ

חרובית ,45 מעלה אדומים  02-5352540

www.zion-winery.co.il

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top