חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל משיקים את מותגי בירות הפרימיום 'Staropramen' ו-'Miller' מבית MOLSON COORS

יקבי כרמל משיקים את שיתוף הפעולה עם תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS והתחלת הפצת מותגי בירות הפרימיום Staropramen ו-'Miller' בישראל.

בירת הפרימיום סטארופרמן Staropramen היא מותג בירה מהגדולים בעולם והבירה המובילה בפראג, הקיימת למעלה מ-154 שנה ומיוצאת למס' רב של מדינות בעולם. בירת פרימיום בסגנון פילזנר צ'כי מסורתי שנרקח תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל כשות צ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן מרענן.

אלכוהול: 5%

מחירים מומלצים לצרכן:

מארז שישייה בנפח 330 מ"ל – 40 ₪.

בקבוק בנפח 500 מ"ל" – 12 ₪.

פחית בנפח 500 מ"ל – 12 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בחנויות המשקאות הנבחרות, בברים ומסעדות נבחרות.

בירה מילר Miller Genuine Draft (MGD) היא בירה אמריקנית מהנמכרות ביותר בעולם, המיוצרת ע"י מבשלת Miller, הנחשבת למותג השני בגודלו בארה"ב. מדובר בבירה קלילה הנחשבת לאחת הפופולריות בארה"ב. כפי ששמה מרמז, היא מתיימרת להעביר את טעמה של בירה טרייה מהחבית. הבירה עוברת תהליך של סינון קר המתבצע על ידי לוחות קרמיים בטמפרטורה של °-4C שחוסך את הפיסטור בחום שפוגע בטעמה וברעננותה – ובדרך זו מתקבל הטעם של בירה מהחבית הישר מהבקבוק.

אלכוהול: 4.7%

מחירים מומלצים לצרכן:

מארז שישייה בנפח 330 מ"ל – 40 ₪.

פחית בירה בנפח 500 מ"ל – 12 ₪.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המשקאות הנבחרות.

נדב ארנס-ארד, מנכ"ל יקבי כרמל: "אנו גאים להשיק את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלנו עם תאגיד הבירה מולסון קורס, להביא את בשורת הבירה הצ'כית לקהל הישראלי ולהוביל את האסטרטגיה העולמית של סטארופרמן בארץ. יחד עם צירוף מותג בירת הפרימיום האמריקנית 'מילר' לפורטפוליו המגוון שלנו, מדובר במהלך אסטרטגי ומשמעותי עבור חברת יקבי כרמל שמגבירה את מעורבותה בשוק הבירות המקומי".

יקבי כרמל הפך לשחקן מוביל בשוק הבירה בישראל ונחל הצלחה שהובילה לצמיחה משמעותית של המותגים שבהובלתו וחדשים לשוק: בירת הקראפט אלכסנדר, בירת הקראפט ג'מס ובירת הפרימיום הגרמנית קרומבאכר, זאת במקביל לצמיחה משמעותית של פעילות היין של החברה. בעקבות הצלחה זו, זכו יקבי כרמל באמון תאגיד הבירה MOLSON COORS, שבחר בחברה לייצג ולהפיץ את שניים ממותגי הבירה המובילים בעולם.

על חברת MOLSON COORS (מולסון קורס)

חברת MOLSON COORS, הוקמה בשנת 1873 ועוסקת בייצור שיווק והפצה של בירות בארה"ב, קנדה ואירופה. החברה מפעילה מבשלות בירה בארה"ב וקנדה וכן ביצור ושיווק בירות בבריטניה. מותגי הדגל כוללים את בירת הפרימיום הצכ'ית מספר 1 בפראג Staropraman, בירת הפרימיום האמריקנית Miller ועוד.

אודות כרמל קורפ

חברה ציבורית בעלת "יקבי כרמל", היקב הגדול והמוביל בשוק היין בישראל העוסק ביצור ושיווק יין, וכן בעלת 30% מ"יפאורה" העוסקת בייצור ושיווק משקאות קלים ומים מינרלים. החברה מייצרת יין בשני אתרים מרכזיים (זיכרון יעקוב ואלון תבור) וביקב יתיר כמו כן מפיצה את יינות יקב ויתקין. מותגי בירות הפרימיום 'סטארופרמן' ו-'מילר' מצטרפים לפורטפוליו מותגי הבירות של יקבי כרמל הכולל את מבשלות הבירה הישראליות 'אלכסנדר', ו-'ג'מס', בירת הפרימיום הגרמנית 'קרומבאכר' ומותגי בירות הפרימיום של חברת AB InBev: סטלה ארטואה, הוגרדן, קורונה ולף.

קרדיט תמונות: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top