חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מקרר היין השולחני – "CASO WineCase One"

*SG*, יבואנית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מייבאת לארץ מותג גרמני חדש למכשירי מטבח, בשם *CASO*, ולהם מוצר דגל חדש ויחיד מסוגו בישראל *מקרר יין שולחני מעוצב המיועד לבקבוק יחיד*. "CASO WineCase One" וכן חברות וחברים, הסקרנות שלי התעוררה. בואו ותצטרפו אליי ל״מסע של היכרות, תהייה ובחינה״.

*SG*, יבואנית מוצרי חשמל ואלקטרוניקה משיקה בישראל את המותג הגרמני CasoDesign המתמחה במוצרים מעוצבים לבית ולמטבח.

caso הינה חברה בינלאומית ותיקה ומוכרת המתמחה במוצרים לבית ומטבח המשווקת בלמעלה מ– 30 מדינות בעולם

ניר ברגר מנהל השיווק של קבוצת SG : ״אנו שמחים להיות היבואן הרשמי של מוצרי caso בישראל, מדובר במותג מוביל המשקיע ברמת גימור גבוהה ומדויקת עם מגוון מוצרים איכותיים למטבח״

קבוצת SG, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל, משיקה בישראל את Caso Design ובכך תהיה היבואן הרשמי של החברה בישראל.

caso הינו מותג מוביל בייצור מוצרי בישול, אפייה, מקררי יין, ועוד שלל מוצרים המהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית.

caso הוא מותג גרמני המתמחה ומוביל בתחום מוצרי חשמל יוקרתיים ומתקדמים באיכות גבוהה בעל מגוון רחב של מוצרי חשמל למטבח בשלל קטגוריות, הכוללות מקררי יין מהודרים, מכשור מתקדם לבישול ואפיה, מכונות קפה מעוצבות, מקררי בשר ועוד.

caso מפתחת ומעצבת מוצרים איכותיים ומהודרים במיוחד למיליוני בתים ברחבי העולם ביותר מ– 30 מדינות בהם נעשה שימוש יומיומי במוצרי caso. בין יתר המדינות בהן החברה משווקת את מוצריה ניתן למצוא את ארה"ב, בריטניה וכן כל מדינות אירופה. החברה פעילה משנת 1952 ומפעילה מרכז לוגיסטי מתקדם במערב גרמניה, המספק את מוצרי החברה בכל רחבי אירופה.

מגוון המוצרים של caso כולל מקררי יין לייננים מתחילים או מתקדמים, בלנדר מוט, מכשירי וואקום לבישול בסו וויד ושמירה על המזון, כיריים אינדוקציה, תנור שולחני עם טיגון באוויר חם, מסחטת מיצים לפירות קשים, משקלים הפועלים באמצעות אנרגיה קינטית ועוד שלל מוצרים בעלי טכנולוגיות מיוחדות ומפותחות.

ניר ברגר מנהל השיווק של קבוצת SG מוסיף: ״אנחנו שמחים להיות היבואן הרשמי של חברת Caso Design הגרמנית בישראל. מדובר במותג המתמחה במוצרים לבית ולמטבח, השומר על הרמה הגבוהה ביותר ועושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר  ובחשיבה על הצרכן, בכדי להבטיח מוצרים איכותיים, המתאימים לכל מטרה לבית ולמטבח, תוך שמירה עלרמת חיים גבוהה ואיכותית וכן על ואורח חיים בריא.

אז במה מדובר?

״מקרר היין השולחני של CASO "CASO WineCase One" הינו מקרר יינות שולחני איכותי, המיועד לבקבוק יחיד (עד קוטר של 9 ס"מ), מושלם לשמירה על טמפרטורה אחידה של בקבוק מקורר. מקרר שולחני זה, בעל עיצוב יוקרתי במיוחד, עם גימור נירוסטה שחורה, תצוגת לד לבנה של הטמפרטורה וכיוון טמפרטורה, באמצעות לחצני מגע. הוא שקט במיוחד, קומפקטי ומתאים לכל מקום. בעל טווח טמפרטורות 5° -18°C מעלות (במרווחים של מעלה אחת).

ליין כידוע לכם, יש אופי משלו: המרקם והארומה באים לידי ביטוי רק כתוצאה מהגשתו בטמפרטורה הנכונה. עם מקררי יין ומקררי בקבוקים איכותיים, CASO Design עוזר לאוהבי יין נלהבים להפיק את המיטב מהיינות המשובחים שלהם.

עם מקרר היין המעוצב האיכותי "CASO WineCase One" תוכלו לשים את היין האהוב עליכם באור הזרקורים – בין אם ישירות ליד השולחן או על המזנון.

מקרר היין במארז הנירוסטה שומר על טמפרטורת בקבוק היין המצונן בצורה מיטבית בין 5° -18°C מעלות צלזיוס.

הדבר הראשון שאתה שם לב בעת פירוק ה-WineCase One הוא שהוא קל במשקל, לבטח אינו מגושם ויש לו את ה- LOOK האמירה, הנוכחות והרושם המתבקש ממוצר שכזה. קל וחומר, אם אתם שייכים לקהילה של חובבי היין.

הזווית המוטה ב-45 מעלות מייצבת את הבקבוק על בסיס שנראה פונקציונלי ומוצק. זה מתאים. שכן בתכלס, מה שמעניין אותנו יותר מכל זה הפונקציונאליות וזו נקודת היתרון הראשונה. וכך גם אופן התפעול שהנו פשוט ביותר.

דהיינו, הכנס לחשמל (מצורף כבל חשמל ארוך יחסית, פלוס מטען עם כבל ארוך יחסית, כמו בכל מחשב נייד), קבע את הטמפרטורה הרצויה וקדימה. וזאת אומרת לכשיגיע מועד המזיגה, היין ימתין לנו נכון ומוכן וכך גם אנחנו רוצים לשמור על זה ככה, בטמפרטורה אמינה, עם הכי מעט סירבול וחלקים להרכבה ורעשי רקע.

מניסיון, אם תשימו את המקרר על השולחן, לא תוכלו להסתלק מנוכחות השמע (ממש לא נורא וניכר שהיצרן עשה כל מאמץ לבודד מבפנים על מנת להשקיט את רעש המנוע) של המאוורר הפנימי של המנוע, המייצר פולסים חוזרים ונישנים. ומאידך, אם למשל סביב השולחן תשב קבוצת סועדים מבני הבית והאורחים, ההמולה החברתית הטבעית שהם מייצרים, תכסה על ״רעש״ המקרר. אבל אם בחרתם ברומנטיקה זוגית, זה עשוי קצת ״להפריע״ ברקע.

אז מה עושים? (אני מזכיר לכם את יתרון האורך של כבל החשמל וכבל המטען) אפשר להניח את המקרר על השטיח בסמוך לשולחן, או על מצע של מגבת מקופלת, כפי שאני עשיתי והנה קבלתם את שיכוך ״הרעש״ ואת ״השקט״ המבוקש.

ובעצם, זה לא ממש משנה היכן הוא ממוקם, המקרר עובד בצורה אמינה וטמפרטורת היין נשארת קבועה.

וניסיתי את זה הן ביינות לבנים ורוזה, הן ביינות מבעבעים והן ביינות אדומים.

גם ביום חם ובחדר לא ממוזג, יין לבן ידע לשמור על טמפרטורת קירור צוננת של °C 9 ויין אדום שהמלצת ההגשה שלו היא 16°C הטמפרטורה שקבעתי נשמרה יציבה ובינינו, זה מה שחשוב.

אז מה היה לנו?

בסך הכל, WineCase מקרר היין השולחני – CASO TABLE WINE COOLER עושה עבודה טובה וממלא את ייעודו. אם תשאלו אותי, עדיף להגדיר אותו מעט יותר קריר ממה שאתה רוצה למזוג את היין. ואני מדגיש, ברגע שקבעתם את הטמפרטורה הרצויה לכם, היא תשאר כך ותשמור עליה לאורך כל הארוחה שתכננתם.  

אז אם חובבי יין אתם ואני בטוח שכן, ואם אתם בין חובבי הגאדג׳טים, כמו רבים מהגברים ואני בטוח שכן, כי פותחנים ליין כבר יש לכם ולא מעט וגם חולצי פקקים סרבניים ייעודיים, כבר דאגתם לרכוש, ומשאבת ואקום ופקקים, וכוסות איכותיות, ותגי זיהוי צבעוניים לבדל כל כוס של האורחים…בטח יש לכם. אז תמורת לא הרבה כסף, ה-WineCase מקרר היין השולחני – CASO TABLE WINE COOLER יכול להיות בקלות השי לחג שתרצו לקבל ותרצו לתת ולבטח תרצו להשתמש ואת הסובבים לשולחן להרשים ולרגש.

מחיר מומלץ לצרכן : 699 ₪.

להשיג בחנויות החשמל והאלקטרוניקה

קרדיט תמונות: יח״צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top