חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פינטו רוזה 2023, שרדונה 2023, גראנאש 2022, לכבוד פסח אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד

יקב פינטו, ״לאחר שנים של השקעה ומעורבות פעילה בסיוע לפריפריה בישראל, בעיקר בתחומי החינוך והתיירות, משפחת פינטו שמה לה למטרה להראות כי גם מחקלאות מדברית בנגב ניתן להוציא את המוצרים הטובים ביותר, בעלי הערך המוסף אמיתי הגבוה ביותר. מתוך תשוקה גדולה ליין הקמנו את ‘יקב פינטו’ אשר מסמל את מחויבותינו ארוכת הטווח למדבר, לנגב ולעיר ירוחם. המשפחה בשיתוף עם כורמים מקומיים נטעה כרם ענבים גדול בסמוך לעיר, ובו זני ענבים ים תיכוניים מותאמים לטרואר המקומי המדברי. כרם ירוחם המרהיב השוכן על אפיק נחל שועלים שואף לבטא את יתרונותיו וייחודו של איזור גידול זה. מתוך מחויבות לעשייה באיכות בלתי מתפשרת, גייסנו כיינן ראשי את יעקב אוריה, מהיננים המובילים בישראל, במשימה להוציא יינות איכות מהטובים בארץ – דווקא מהנגב.
מתקן יקב חדיש ומושקע ומרכז חוויית מבקר מרשים צפויים לקום בקרוב בירוחם.
“בנגב יבחן כושר היצירה והעוז החלוצי של ישראל״ – דוד בן גוריון.״ יקב פינטו רוזה 2023, שרדונה 2023, גראנאש 2022, לכבוד פסח אפריל 2024 י״ד נִיסָן תשפ״ד.

יקב פינטו רוזה 2023

רשמי טעימה שלי: צבע, גוון ורוד צלול, חיוור, עם שוליים בוהקים. בוהק, הוא הבטחה לחוויית שתייה רעננה להפליא. אף, מחמיא עם ניחוחות של פירות אדומים בשלים (דומדמניות אדומות, פטל) אשכוליות וורודות, ותווים פרחוניים (ורד). חך, פריך ומלא חיים, בטעימה אנו מגלים תווים מרעננים של פירות הדר, פירות קיץ וסיומת מתמשכת.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ממסך של ענבי גראנאש ופטיט סירה, אשר נבצרו ידנית מכרם ירוחם בהר הנגב.

תיאור היין על פי היקב: היין ארומאטי, רענן ועשיר בטעם, לצד גוף מרשים, חומציות ונוכחות, אשר הופכים אותו ליין נהדר לליווי הארוחה. רוזה פינטו מסמל את תחילת המסע שלנו – יצירת זן חדש של יינות איכות מדבריים.

אלכוהול: 13%

יינן: יעקב אוריה

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרב יצחק שלו שליט״א. בד״ץ בית יוסף. up כשר למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל. לא משנת שמיטה. ללא חשש לערלה. הופרשו תרומות ומעשרות כדין.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב פינטו שרדונה 2023

רשמי טעימה שלי: האף, נפתח בניחוחות מזמינים של אגס עסיסי, בהיר ופריך, עם תווים של תפוח ירוק טרי, לימון, יערת דבש, אפרסק לבן ומלון. החך, ליניארי ורזה, קטיפתי וטעים, עם שכבות של תפוח ואגס אסיאתי מתובל, נתמך בתחושת פה צמיגית עשירה ומאוזנת. הגימור, ארוך ומובנה, עם גוונים מינרליים, נשמר על ידי ליבה של חומציות רעננה. 

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה אשר נבצרו ידנית מכרם ירוחם ומכרם מצפה רמון שבהר הנגב.

תיאור היין על פי היקב: זהו שרדונה זהוב, בהיר, ארומאטי ורענן, אשר משלב מנעד ארומות וטעמים מורכבות וחמיצות נהדרת. סדרת היינות הזניים של היקב מבטאת את אופיים של הזנים האינדיבדואליים הגדלים אצלנו באדמת הנגב והיא בבסיס המסע שלנו – יצירת זן חדש של יינות איכות מדבריים.

אלכוהול: 12.5%

יינן: יעקב אוריה

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 9° -12°־℃

כשרות: כשר בהשגחת הרב יצחק שלו שליט״א. בד״ץ בית יוסף. up כשר למהדרין מן המהדרין לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל. לא משנת שמיטה. ללא חשש לערלה. הופרשו תרומות ומעשרות כדין.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב פינטו גראנאש 2022

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פירות אדומים פטל, דובדבנים אדומים ורימון, מסוכרים ומיובשים, ריבס, פאי שזיפים ועגבניות מיובשות, עלי כותרת של ורדים מיובשים, עולים מהכוס, אפילו תווים של רטטוי. בחך, טאנינים משי, בטעם, עשבי תיבול דה פרובאנס. מינרליות, מעורבבת עם רמזים של אניס, פרחים מרוסקים וליקוריץ שחור. סיומת רכה ועסיסית.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: מיוצר מענבי גראנאש שנבצרו ידנית בכרם ירוחם שבהר הנגב.

תיאור היין על פי היקב: זהו יין אדום קליל ומרענן, אך בעל מבנה ארומאטי פירותי. עושר, מורכבות וחמיצות מרשימים. ניתן לשתייה גם קר. 10˚C-12˚C סדרת היינות הזניים שלנו באה לבטא את האופי והביטוי של הזנים האינדיבדואליים בנגב והיא בבסיס המסע שלנו – יצירת זן חדש של יינות איכות מדבריים.

אלכוהול: 13%

יינן: יעקב אוריה

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° -16°־℃

כשרות: כשר בהשגחת רבנות מטה יהודה. כשר לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש טבל וערלה לא מבושל. על פי היתר מכירה שע״י הרבנות הראשית לישראל

תאריך מילוי: 20.4.2023

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב פינטו

[email protected]
108 Zvi Bornstein St., Yeruham, 80500000
+972-547-635-451

0506887011 נמרוד

קרדיט תמונות: אורי גרון

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top