חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קברנה סוביניון קברנה פרנק "עומר ונקרט" 2020 LIMITED EDITION

בקרתי הבוקר בבית הספר ליין ויקב שורק, מקום שאני רואה בו עבורי בית. יצאתי את היקב, עם מספר בקבוקים וביניהם יין חשוב. לאחרים ולי. וכך כותב היקב על היין שיצא במהדורה שנייה אחרי שהראשונה פשוט אזלה די בסמוך ליציאתה: "עומר ונקרט אוהב אדם ומגנט של אנשים, בן 22 מגדרה, חובב יין ואחד הבילויים המועדפים עליו הוא ביקור ביקבים. עומר יצא לחגוג במסיבת נובה ומאז לא חזר – הוא ועוד רבים. מאז ששמענו את הוריו של עומר מבקשים שנרים כוס לחייו, הם נכנסו לנו ללב ומאז אנחנו, יחד עם חברת SNY , הולכים יחדיו. לפני יומיים השקנו מהדורה מוגבלת של 136 בקבוקי יין, שכל הכנסות המכירה יועברו כתרומה למטה המאבק להחזרת החטופים. הבקבוקים מציינים את 136 החטופים, שעדיין נמצאים בשבי החמאס, כבר הרבה יותר מדי ימים.לא האמנו, ואנחנו עדיין לא מעכלים אבל תוך פחות מ-48 שעות מלאי הבקבוקים אזל! תודה לכם, תודה על האמונה, תודה על ההירתמות, תודה על הכוח שאתם נותנים לכולנו! בקבוק אחד נותר ביקב, הבקבוק ה-137, שייפתח ע"י עומר, כשיחזור אלינו.אז לחייהם, של כל החטופים – שרק יחזרו אלינו הביתה במהרה ובשלום. ❤️ואלו מכם שרכשו את היין המיוחד – אל תתמהמהו. פתחו את היין, תשתו אותו ותרימו לחיים – לחייהם! 🍷 נרים כוס יין לחיי עומר ולחיי שאר החטופים לחיי חזרתם הביתה עוד היום".

וכך כותב לי שי ונקרט, אבא של עומר:

"עומר נסע למסיבה ביום שישי 7.10 עם ידידה שלו קים דמתי שלצערנו התבשרנו שנרצחה, אזרחית אירית. בששי בבוקר המסיבה הופסקה עם פריצת החמאס את הגבול. עומר חיפש מקום להסתתר, דיבר עם אימא שלו בטלפון. אמר שיש אזעקות וטילים באזור. יותר מאוחר מצא מקום מסתור במיגונית, והחל להתכתב עם אמו בווטס-אפ. כתב שהוא שומע ירי וקולות. המשפט האחרון שכתב ״אני מת מפחד״ בשעה 07:40. מאז ועד שעות הצהרים של שבת לא שמענו ממנו כלום. בצהרים החמאס פרסם תמונות שלו שהוא כבול בידיו, סובל ומוכה, פורסם גם סרטון של עומר שכוב בטנדר, שהמחבלים מעל ראשו. עומר בן 22, ילד יפה תואר אינטילגנטי, חברותי, מנהל מסעדה גדולה. עומר סובל ממחלת "קוליטיס" כרונית, היה יציב לאחרונה. במצב סטרס שהוא נמצא, זה מתלקח והוא חייב לקבל את התרופות שלו".

קברנה סוביניון קברנה פרנק "עומר ונקרט" 2020 LIMITED EDITION

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום בוהק. אף, פירותי בולט מאוד (פירות אדומים) ניחוחות עשבוניים חזקים, דומדמניות שחורות ודובדבנים כהים וטעמים של שזיף, דובדבן שחור, אוכמניות שחורות, עשבי תיבול מתוקים, פתיתי פלפל אדום, קקאו מתובל עגלגלות בפה מלווה בתחושת פה עשירה וגמישה וטאנינים קטיפתיים שמספקים מסגרת מושלמת, עם טעמים של פטל, תות ושזיף אדום, יחד עם גימור מפולפל נוגע בפירותיות "מתוקה".

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 50% ענבי קברנה סוביניון מכרם יתיר בהר חברון, 50% ענבי קברנה פרנק מכרם צבעון בגליל העליון

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מל"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 136 ₪.

כל ההכנסות ממכירת יין זה מיועדות למטה למאבק להחזרת החטופים.

 

אחד היתרונות הכי בולטים של יקב שורק, בית הספר לעשיית יין שורק וניר שחם יינן היקב, זו היכולת ללמד, "להתגלח" ללמוד מטעויות של אחרים, ליהנות ממגוון הכרמים מקצה אחד של הארץ לקצה, וממגוון זני הענבים שהוא יכול להרשות לעצמו "לשחק" אתם, ו-"להתנסות" עליהם.  יקב שורק הוקם על ידי משפחת שחם בשנת 1994 והינו אחד מיקבי הבוטיק הראשונים שהוקמו בארץ. הוא שוכן בלב עמק שורק היורד מהרי ירושלים אל שפלת יהודה. זהו אזור ירוק, עתיר יערות, גבעות עגולות ושרידים ארכיאולוגיים בני 3000 אלפים שנה. בעבר היה אזור זה ארץ יין אדירה. כיום האזור נמצא בעיצומה של מהפכה בה חוזרים ומגלים את איכותו וייחודו. יינות היקב  מביעים את האיכויות הנובעות ממאפייני האזור, הכרם והענבים. אלה יינות הניחנים בעוצמת טעמים ובטקסטורה בולטת שמקורה בענבים ובטכנולוגיה המביאה למיצוי טעמים עשירים מהפרי. הענבים נבצרים בכרמים נבחרים מארבעה אזורי גידול שונים, תוך חיפוש מתמיד אחר כרמים חדשים בהם זנים ייחודיים ומעניינים.

היקף הייצור המשותף הינו 50,000 בקבוקים בשנה, המתחלקים באופן שווה בין היקב ובית הספר. 

יקב שהוא גם בית ספר לעשיית יין – מאז הקמתו מפעיל היקב בית ספר מקצועי לעשיית יין, הפועל לחינוך ולימוד תורת עשיית היין. חזון היקב "יצירת שמחה דרך עולם עשיית היין". והם שמחים להגשים חזון זה יום…יום!

יקב שורק

בית הספר לעשיית יין בע״מ
ד.נ שמשון 99760 קיבוץ נחשון

טלפון 08-9450844

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top