חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

א.ג.ת.ד, מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל נכנסת לשוק המזון

א.ג.ת.ד, מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל, מרחיבה את פעילותה הקמעונאית ומקימה חטיבת מזון לשיווק מותגי פרימיום בינלאומיים.

במסגרת הקמת החטיבה, מקימה החברה מרלו"ג גדול באזור התעשייה בבית ליד שיספק מענה לאחסון המוצרים המצוננים והיבשים, כולל חדרי קירור והקפאה. ההשקעה בהקמת המרלו״ג וחטיבת המזון נאמדת בכ- 200 מליון ש״ח.

א.ג.ת.ד אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי נכנסת לשוק חדש ותשווק מגוון מוצרים, מקוויאר וביצי דגים, דרך שימורים ועד לחטיפים, שוקולד ושאר ממתקים של מותגים מאיטליה, רוסיה, אוקראינה, גרמניה, פולין, יוון וגם איחוד האמירויות

התחרות בשוק מותגי מזון הפרימיום הולכת וגדלה – חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל, הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי, ועתה היא נכנסת לשוק חדש, כאשר היא פותחת חטיבת מזון חדשה בחברה המשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים. 

בשלב ראשון חתמה חברת א.ג.ת.ד מתחילה עם הסכמי ייבוא ושיווק עם ענקית המזון האמריקאית DEL MONTE, מותג המיצים האיטלקי Granini, מותג המזון הגרמני DOVGAN, חברת המזון הרוסית SMAK, מותג הממתקים האוקראיני ZOLOTOI VEK, מגוון חטיפי השוקולד הפולני MATEO, חטיפים מלוחים ומתוקים של חברת LAURIERI האיטלקית, חטיפי צ'יפס של חברת HUNTER FOODS מאיחוד האמירויות, שימורי הזיתים של חברת AGATA היוונית, קוויאר של חברת LEMBERG הגרמנית, דגים מיובשים של חברת BAKREU הרוסית וביצי דגים של חברת MR. MORIS האיטלקית.

מעבר להיותה כוח משמעותי בתחום האלכוהול בישראל, א.ג.ת.ד, בבעלותם ובניהולם של יבגני ואלכס טורגובצקי, כבר עשתה את צעדיה הראשונים כיבואנית מזון במנעד מצומצם יחסית ועתה היא פותחת את החטיבה שמרחיבה את מגוון מותגי הפרימיום אותם היא משווקת ובכוונתה להרחיב פעילות זו.

חברת א.ג.ת.ד מייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל. החברה הינה אחת מהחברות המובילות בתחום יבוא האלכוהול בשוק הישראלי. החברה נוסדה בשנת 1999 והיא ממוקמת באזור התעשייה של נתניה. היעוד המרכזי של החברה הוא בניית מערך שיווק ולוגיסטיקה.

יבגני טורגובצקי, בעלים ומנכ"ל א.ג.ת.ד: "לאחר שנים של ניסיון ומוניטין בתחום ייבוא האלכוהול והיין לישראל, זה אך טבעי שחברת א.ג.ת.ד תתרחב לשוק מותגי הפרימיום ומוצרי המזון. העלייה בביקושים, הטעם הישראלי שמשתנה ופונה יותר ויותר לשוק הבינלאומי והרצון לצרוך מוצרי איכות בלעדיים הביאו אותנו להיכנס לשוק המזון ולהמשיך להתייצב ברשתות השיווק, המעדניות וחנויות האלכוהול והיין המובילות בישראל גם עם מותגי המזון שאנו מתחילים לייבא. זוהי השלמה טבעית לפעילותה של חברת א.ג.ת.ד, שרק תלך ותתרחב, כמו התחרות בשוק המזון הישראלי".

א.ג.ת.ד

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top