Search
Close this search box.

יקב צובה יין הדגל "טרסה" 2021

חבר יקר אותו אני מאד מוקיר ומעריך, הטריח את עצמו עד מפתן דלת ביתי בכדי לתת לי כתשורה, את יין הדגל ״טרסה״ של יקב צובה. יקב צובה, הוקם בשנת 2005 כיקב estate, המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גיתות וטרסות עתיקות יומין.
הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים.
הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב. היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.

יקב צובה "טרסה" 2021

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות עזים של פטל שחור בשל, רמיזת תווים סגלגלה, דובדבן ושזיף עסיסי עם תווים של טרגון ו-וניל קלוי. החיך, חלק, עם טאנינים משולבים היטב וסיומת פרי שחור ארוך. תערובת זו של קברנה וסירה מספקת יין תכליתי באמת. תיהנו מניחוחות של דומדמניות שחורות, דובדבנים בשלים ופטל בר. החך האלגנטי, מונע על ידי פרי כהה בשל, תבלין מפולפל קלות וסיומת ארוכה וחמה. זהו יין פרימיום אלגנטי, המציג השתקפות נהדרת של חלקות כרם איכותיות, בחירת חביות מוקפדת ועבודת יינן מקצועית. תוכלו ליהנות מהיין הזה בצעירותו או מהתיישנותו על ציר הזמן בתנאי אחסון אופטימליים, במשך שנים רבות.

סוג היין: אדום יבש – יין הדגל של היקב

הרכב זני: בלנד של ענבי קברנה סוביניון וסירה.

תיאור היקב את היין: זהו יין הדגל של היקב. וככזה הוא יין פרימיום, מבחירת היינן במהדורה מוגבלת, המיוצר בכמויות קטנות ואשר בנוי במכוון, להיות יין בעל חיים ארוכים ודורש חומרי גלם איכותיים וניסיון על מנת להפיקו. היין מופק מענבי קברנה סוביניון עם ענבי סירה כזן משלים, ענבים המגיעים מהחלקות הטובות ביותר של היקב וכל ענב נברר בקפידה. בעל גוף מלא ונינוחות פרי עשירים, יין עוצמתי בטעמים וסיומת ארוכה ואלגנטית. יין שישתבח בשנים הבאות.

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין יושן 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי חדשות ועוד 12 חודשים בבקבוק.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16° -18°־℃

אלכוהול: 15%

מנכ״ל ויינן: פול דאב

כשרות: כשר למהדרין לפסח, ללא חשש ערלה טבל ושביעית. K P לא מבושל. כשר למהדרין בהשגחת בד״ץ חרדים. כשר למהדרין בהשגחת רבנות מטה יהודה, בהשגחת הרב גד אטיאס.

מחיר מומלץ לצרכן: 239 ₪.

יקב צובה

קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000
02-5347678
[email protected]

קרדיט תמונה: תיירות צובה

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top