Search
Close this search box.

יקב קסטל Castel Grand Vin 2021

חבר יקר, הביא לי את היין יקב קסטל Castel Grand Vin 2021 זהו יין נפלא, מהבולטים ביינות הישראלים שמסתובבים פה, יין מרשים, בעל אורך חיים ופוטנציאל יישון מוכח על ציר הזמן וזו הסיבה היחידה למה אני מצטער שפתחתי אותו לטעימת סיקור זו ומאידך, לא הותרתי מהבקבוק ולו טיפה אחת של חוויה מענגת. קסטל – להיות יקב משפחתי. הערכים של משפחת בן זקן נוכחים בכל ממדי העשייה ביקב – גם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלנו, אנו מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. הם מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב ממדי. ועיקרו – “לתת זמן לזמן”. הכל, כמובן, מתחיל בכרם, ושם עיקר מאמצינו. בהמשך הדרך, הערכים של העשייה הייננית שלהם, שלובים במבנה היקב שביד השמונה –אסתטיקה, דיוק, עדינות, הרמוניה, סבלנות, אלגנטיות וקפדנות. כל אלה מסייעים בידם לייצר יינות יינות בעלי נוכחות ועמוד שדרה אך עם מידה של ענווה ו”דרך ארץ”. יינות שאנחנו אוהבים לשתות.

יקב קסטל Castel Grand Vin 2021

רשמי טעימה שלי: יין זה, מציג צבע עז ועשיר של שזיף ואודם. עם עוצמה שווה על האף המבושם של דובדבן מתובל, שזיף פרוס, הל, וציפורן, פירות יער כהים עשירים ותווי מוקה, קופסת סיגרים ושבבי עיפרון בוהקים. בחך, יין זה מציג גוף מרוכז, אך לא מוגזם, עם מערך של פירות אדומים שהבשילו יפה ופירות יער ששוטפים את החך. תחושת

פה משולב עשירה, עם טעמי פירות יער כהים מתוקים יותר, תווי ארז ומבנה טאני עדין עם מורכבות פיקנטית מקסימה. גימור קטיפתי רך, משתהה ומוסיף למורכבות ולעידון. שיהוי נוסף במיכלי הבטון, עוזר להוסיף לקסם היין. שתו עכשיו ואם יש לכם סבלנות.. אז תחזיקו.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: Castel Grand Vin הינו בלנד של ענבי קברנה סוביניון, מרלו ופטי ורדו, הנבצרים מהחלקות המובחרות ביותר בכרמים שלנו. הענבים נבצרו בבציר ידני.

התיישנות: היין גדל במשך כ- 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות, ברובן חדשות.

תיאור היקב את היין: היין אלגנטי וקלאסי, בעל גוון ארגמן כהה, בוקה מרוכז ומורכב המלווה בטעמי פירות יער אדומים ושחורים, תבלינים וטאנינים רכים, אך מוחשיים. זהו יין מאוזן הנוטה לקטיפתיות חלקה ובעל סיומת ארוכה ונקיה. 8 שנים לאחר שנת הבציר, היין מקבל מימד חדש ואם נשמר היטב יתיישן יפה במשך שנים רבות.

עשיית היין – הענבים עוברים תסיסה והשרייה ארוכה של עד 40 יום, בהתאם לזן, לחלקה ולבציר. כל חלקה עוברת התיישנות בנפרד בחביות מובחרות של עץ אלון צרפתי עד להרכבת הבלנד שנעשה לאחר 6 חודשים מהבציר. לאחר הבלנד היין מתיישן עוד כשנה בחביות, וארבעה חודשים נוספים במיכלי בטון למיקסום הבלנד הסופי.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 20° -18°־℃

כשרות: רבנות מטה יהודה, בד"ץ בית יוסף, O.K

מחיר מומלץ לצרכן: 269 ₪.

VEGAN – FRIENDLY – יקב קסטל הנו 100% טבעוני.

יקב קסטל

יד השמונה
הרי יהודה 9089500 ישראל
טל’: 02-5358555
פקס: 02-5700995
דוא״ל: [email protected]

ימים ושעות פעילות

א׳ – ה׳: 9:00 – 16:00
יום שישי: 14:00-10:00
ביקורים, טעימות ואירועים בתיאום מראש בלבד.
שבת: סגור.

קרדיט תמונה: אלעד ברמי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top