Search
Close this search box.

יקב שאטו רמו – יין הדגל "THE TOP 7" בלנד ספיישל רזרב 2017

יקב שאטו רמו "הינו יקב גלילי ישראלי שהוקם בשנת 2012. היקב ממוקם במושב חוסן שבצפון, מוקף בהרים, צמחייה ירוקה, ונוף עוצר נשימה. היקב חרט על דגלו מצויינות ואיכות ללא פשרות. החל מבציר ידני מכרמים מובחרים, מיון קפדני ביקב, שימוש בציוד החדשני והמתקדם בעולם ושמירה על שיטות ייצור מסורתיות. כל אלו הביאו לייצור יינות איכות המבטאים שילוב מנצח בין "עולם ישן" ל-"עולם חדש". היקב הוקם בשנת 2012 על ידי רמו בן שושן, חלוץ תעשיית גידול הפטריות, מייסד "מרינה פטריות הגליל" וזוכה פרס ישראל היוקרתי לחקלאות. חלומו של רמו מאז ומעולם היה שילוב של יין ופטריות. הקמת היקב הייתה מימושו של חלום. יינות היקב מופקים מכרמים מובחרים ומבוססים על זני ענבים בעלי אופי ייחודי תוך בחירה ומיון קפדני של אשכולות הענבים היוצרים יין מקורי ויוצא דופן באיכותו". יקב שאטו רמו משיק את יין הדגל "THE TOP 7" בלנד ספיישל רזרב 2017.

יקב שאטו רמו "THE TOP 7" בלנד ספיישל רזרב 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום עמוק. האף, נפתח עם זר דובדבן מובהק, עם ניחוחות של דובדבנים כהים, קסיס ותבליני אפייה קלויים, ואחריו סיומת ארוכה של דובדבן, פטל שחור, אניס, קקאו ואלון קלוי. החך, מביא עמו פרי כחול מובנה, תה שחור, פרחוני, פלפל שחור ועור. הטאנינים המוצקים והחך המלוח, מפגינים ביטוי משובח של הטוב משני הזנים. אורך וגימור מרשימים. יופי של יין.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 50% ענבי קברנה סוביניון – 50% ענבי פטי ורדו, מהחלקות הנבחרות של כרמי היקב שנבצרו ידנית בבציר לילי והובלו ליקב טרם אור ראשון. לאחר הפרדת הענבים מהשזרות הם עברו תחילה השרייה קרהע ובהמשך תסיסה איטית ומבוקרת. לאחר שמיצוי הטעמים והצבע הסתיים היין עבר שיקוע.

תיאור היין על פי היקב: היין מבטא בטעמיו שילוב מרתק של שני הזנים שמקורם בבורדו. הקברנה סוביניון תורם את עמוד השדרה והרעננות והפטי ורדו תורם את הגוון השחור-סגול האופייני עם טעמי פירות יער סגלגלים. גוף היין מלא והוא מפתיע בעוצמתו. לאחר מספר דקות בכוס, היין יתחיל להתמסר ולהתרכך.

אלכוהול: 14.5%

יינן: אושרי אליהו

יינן היקב – אושרי אליהו

לאחר סיום שירותו הצבאי בקבע ומתוךחיבה לעולם היין שהחלה עוד בילדותועם סבו ע"ה התחיל לעבוד ביקב באזורהגליל ושם התחבר במהירות לעבודהורכש ניסיון, תוך העמקת הידע בעולםקסום זה. אושרי, למד מהטובים ביותראת הידע הבסיסי וגם טיפים וניואנסיםקטנים שעושים את היין מיוחד כפישהוא.

במהלך השנים הקים בנוסף לעבודתוביקב. יקב גרא'ז קטן במרתף הביתהמייצר סך של 1500 בקבוקים בשנה. שהוא בעצם היין שמסמל את הייחודיותבעשייתו.

וכך במהלך השנים תוך רכישת ניסיוןביקבים נוספים, נקרא אושרי לדגל, ליקבשאטו רמו ומאז הוא יחד עם הנהלתהיקב, בעשייה מתמדת על מנת לגדולבכמות היין מבלי לפגוע באיכות. רקלהוסיף ולשפר את איכות היין, בעודזנים מיוחדים או בלנדים מעניינים.

"ליקב יכולות עשייה אדירות, מערכתחקלאית חזקה, וכרמים משובחים. שמהם אנו מייצרים את היינותהמיוחדים שלנו תוך עשייה מוקפדתואיכותית", סיכם אושרי.

התיישנות: 24 חודשים. כל זן, התיישן בחביות עץ אלון צרפתי חדשות במשך 18 חודשים. מהן נבחרו על ידי היינן 7 החביות הטובות ביותר ובנה מהם ממסך.לאחר מכן, היין נכנס שוב לחביות למשך 6 חודשים נוספיםכשלאחריהם בוקבק עם סינון קל בלבד. היין התיישן בבקבוקים תקופה נוספת במרתפי היקב על מנת להגיעע לאיזון טעמים מיטבי.

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר למהדרין מן המהדרין ללא חשש ערלה טבל ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות כדין. בקבוק חדש. בהשגחת הרבנות המקומית מושב חוסן. בהשגחת בד"ץ מהדרין הרב אברהם רובין כשר לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל.

לא מסונן.

מחיר מומלץ לצרכן: 310 ₪.

יקב שאטו רמו מרכז המבקרים

במרכז המבקרים שלנו נפגיש אתכם עם השילוב המדהים של היין המיוצר אצלנו באהבה גדולה יחד עם עולם הפטריות שהוא כולו מתוצרתנו. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו לטעימות יין, ולטעימות של שילובי יין פטריות וגבינות. כל זאת באווירה פסטורלית גלילית במגוון אפשרויות אירוח ליחידים וקבוצות. אנו שוקדים יחד עם צוות מתכננים בינלאומי על הרחבה משמעותית של מרכז המבקרים. יש לתאם הגעה מראש.

כשרות למהדרין: כל יינות היקב כשרים למהדרין, לפסח ולכל ימות השנה.

איך מגיעים אלינו?

מומלץ לכתוב ב- WAZE : יקב שאטו רמו

[email protected]

מירי : 050-4058002

משרד (נייד) : 050-4051106

משרד \ פקס : 04-6789477

לפרטים והזמנות: 0504051106, 050405800.

קרדיט תמונות: מאתר האינטרנט של היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top