חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה רוזה 2022 ו – יקב שילה קברנה פרנק סוד רזרב 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב שילה הממוקם ליד הישוב שילה נוסד בשנת 2005 וצופה אל נופו עוצר הנשימה של נחל שילה והרי ושומרון, מייצר יינות איכותיים המשלבים טכנולוגיה עם מקצוענות ללא פשרות, תחת ידו האמונה של היינן המנוסה עמיחי לוריא. יינות שילה המשובחים, מבוקשים על ידי מומחים ואוהבי יין בישראל ובעולם וזוכים במדליות זהב בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות בארץ וברחבי תבל. היקב מייצר כ-200,000 בקבוקים בשנה , למעלה מ 60% ייצוא למדינות ברחבי העולם.  יקב שילה רוזה 2022 ו – יקב שילה קברנה פרנק סוד רזרב 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב שילה רוזה 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, שקיעה של קלמנטינה בכוס, יפה להסתכל עליה כשהצבע נעלם, לכיוון השפה. באף, תותים, סורבה, פרוסת פטל ונקטרינה. האף תואם בצורה מושלמת לחך קליל ושתי מאוד, עם תוספת עומק בדמות טעמי אבטיח ונענע, סופלה פירות יער במרקם, עם תו מאפה מסוכר, החומציות הטבעית (מענבי הברברה) שומרת על היין הזה טרי, רענן וחי. כל אלה, בונים יין ידידותי במיוחד לאוכל, המרקם מפרופיל פירות היער נבנה ונבנה לגימור שמשאיר אותך עם חשק לעוד.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: מורכב מענבי גראנאש 52%, טמפרניו 39% וברברה 9%.

תיאור היין על פי היקב: ארומות של תות שדה, ודובדבנים. פירותי, פרחוני מרענן ואלגנטי. להגיש קר.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

תאריך מילוי: פברואר 2023

יינן: עמיחי לוריא

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -4°־℃

כשרות מארבעה הכשרים: OK, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד, כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה. לא מבושל.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב שילה קברנה פרנק "סוד" – "גד אלבז" רזרב 2021

רשמי טעימה שלי: ניחוחות משביעים של תווי שזיף, שקדים מסוכרים, פטל שחור וליקר דובדבנים, עם שפע של פרחים, עשבים ותבלינים. מאוזן מתחילתו ועד סופו, עם אופי דובדבן שחור, פולי קפה, בלסמי, תאנים ותבלינים מפוזרים בכל החך. טאנינים חלקים ונגישים נמצאים בשפע. הגימור מורחב וארוך.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: יין זה עשוי מ- 100% ענבי קברנה פרנק מהחלקות המובחרות ביותר של היקב אשר עברו מיון אשכולות קפדני.

אלכוהול: 15.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין השתבח בחביות עץ אלון צרפתי במשך 18 חודשים. רק החביות המובחרות ביותר נבחרו ליין יוקרתי זה. היין יוסיף להשתבח היטב בשנים הבאות. לא מסונן.

יינן: עמיחי לוריא

תאריך מילוי: יוני 2023

יין ואוכל: תיהנו מהיין הרב-תכליתי הזה בפני עצמו ליד האח בחורף, או חברו לסטייק בגריל או על האש, נסו עם חציל קלוי ורטבים על בסיס עגבניות

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות מארבעה הכשרים: OK, בד"צ חתם סופר בני ברק, רבנות מטה בנימין, והכשר רבי באב"ד, כל יינות שילה כשרים למהדרין לפסח ולכל ימות השנה.

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

קישורים מומלצים:

https://www.facebook.com/ShilohWinery/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006113239009

https://www.instagram.com/shiloh_winery_amichai_lourie/

https://www.shilohwinery.com/

יקב שילה

www.shilohwinery.com

[email protected] 

 https://www.facebook.com/ShilohWine

קרדיט צילום: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top