חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות רוזה 2022, ו – יין קינוח לבן, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב פסגות והכרמים הנטועים עמוק באדמת בנימין הטרשית, הוא המשך של שרשרת דורות רבת שנים של התיישבות ועשיית יין משובח, באזור בו התנאים לכך הם אופטימליים. היקב הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. כיום היקב מייצר למעלה מ – 750,000 בקבוקים מ- 15 סוגים שונים, אשר למעלה מ- 70% מהם מיוצאים לעשרות מדינות בעולם. יינות היקב זוכים מידי שנה בתחרויות יוקרה ברחבי העולם, במדליות ובפרסים בינלאומיים. ביוני 2020 עבר יקב פסגות למשכנו החדש בשער בנימין. במבנה אבן יפיפה הבנוי בצורת חאן קדום המשקיף על נוף ואדי קלט והרי אדום, נמצא מצדו האחד מפעל ייצור היינות ומרתף היינות המרשים בו מתיישנות בכל שנה מעל ל-1000 חביות ומצדו השני מבנה מרכז המבקרים ואולם האירועים של היקב, ובאמצע מתחם פתוח עם גן קסום הצופה לנוף בראשיתי. במתחם יקב פסגות מתקיימים סיורים לקבוצות ויחידים, אירועים קטנים וגדולים, כנסים וימי עיון באווירה מיוחדת עם יין טוב ונוף מרהיב. בליבה של הארץ, צופה אל נוף בראשיתי נמצא יקב פסגות. הכול התחיל במערה בת 2500 שנה, בה מצאנו מטבע עתיק, דרישת שלום מהעבר. חיבור- בין קידמה וטכנולוגיה להיסטוריה ומורשת, בין שורשים עמוקים להווה חי ובועט, הם הסיפור שלנו…יקב פסגות רוזה 2022, ו – יין קינוח לבן, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב פסגות רוזה 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, אדמדם בגוון דובדבן בהיר, צלול עם שוליים בוהקים. באף, תווים של תותים, אפרסק לבן ומלון, בולטים עם דגשים של ריח ורד וניחוחות עדינים של דובדבן. בחך, הוא בעל גוף קליל, עם חומציות בינונית, עם טעמים של פטל ודובדבן, עם נגיעות קלות של מתיקות עדינה. חלקות נעימה בפה, הופכת את הרוזה הזה לעשיר, בצורה יוצאת דופן. הסיומת נהדרת.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: בלנד של מגוון זני ענבים אדומים ולבנים שנבצרו מכרמים הממוקמים בצפון הרי  בגובה של 700-800 מטר.

תיאור היין על פי היקב: עם ניחוחות וטעמים מאוד ארומאטיים ורעננים.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: סם סורוקה.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 4° -6°־℃

כשרות: כשר למהדרין לנוהגים על פי שיטת הבית יוסף. לא מבושל. בהשגחת לשכת הרבנות מטה בנימין.  U P כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלם העדה החרדית.

יין ואוכל: ילווה היטב מנות מהמטבח הים תיכוני.

מחיר מומלץ לצרכן:75 ₪.

יקב פסגות יין קינוח לבן NV

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב עז. מקרין טוהר ושפע, עם גווני הענבר הצהובים שלו. באף, ניחוחות עזים של משמשים מיובשים, משחת חבושים ורמזים לאגסים ומינרליות אבן רטובה. החך, מלא ושמן, ממשיך את ההבטחה הארומטית. מאוזן להפליא, עם שכבות של תבלינים, פרחים לבנים ודבש, שמתערבבים עם תווים אקזוטיים של מנגו מסוכר ואננס. העושר המדהים מספק גימור אינסופי. אוך… כמה שזה טעים.

סוג היין: יין קינוח לבן מתוק

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: ענבי השרדונה ששימשו להכנת יין קינוח לבן זה נבצרו ידנית מהכרמים המובחרים ביותר בהרי ירושלים.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 500 מ"ל

יינן: סם סורוקה. 

טמפרטורת הגשה מומלצת: הגישו מצונן ב-10°־℃

יין ואוכל: יתאים ללוות פירות ומנות קינוח קרמיות עשירות ובטעם נפלא בפני עצמו.

כשרות: כשר למהדרין לנוהגים על פי שיטת הבית יוסף. לא מבושל. בהשגחת לשכת הרבנות מטה בנימין.  U P כשר לפסח בהשגחת הבד"ץ ירושלם העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ₪.

יקב פסגות

הכורם 8 א.ת. שער בנימין 9063301

02-9979333

[email protected]

קרדיט תמונות: הרוזה מאתר האינטרנט של היקב, יין הקינוח צילום דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top