חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב דדה ממליץ על מלבק ברברה 2021 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

"ליינות של יקב דדה, טעמים עוצמתיים עם ניחוחות מורכבים, המתקבלים מהתאמה של סוגי הענבים לסוגי האדמה ותנאי האקלים באזורים השונים, על כן, טעמם ‘ישראלי’ ומאופיין. מדי שנה יקב דדה, מוציא בלנדים חדשים ומקוריים, כאשר הרכבת הטעמים נעשית בכל שנה מחדש, תוך התאמה בין זני הענבים ולסוגי החביות השונות, מה שמקנה ליינות אלה, אופי ייחודי וצבעוני. בעל היקב, ג’קי חזן, הוא גם היינן המוביל, אשר פיתח את כשרונו ולשונו לאורך שנות עבודתו כמקים ומתכנן יקבים בישראל, קטנים כגדולים. לאחר כ-20 שנים של עבודה בתכנון המערך הטכני והתפעולי, הקים בשנת 2007 יחד עם חברו הטוב- נחמיה כתבי, את יקב דדה, ובו יצקו יחד את תשוקותיהם ליצירת יין אישי, יצרי ויצירתי. את היקב, קראו ג’קי ונחמיה על שמה של סבתו של ג’קי- אמא דדה, מתוך אהבה והערכה רבה ליינית המרוקאית ממרקש, אשר קיבלה אישור מיוחד ממלך מרוקו, לעסוק במלאכה עדינה ומורכבת זו, לפני כ-120 שנים. הידע והרוח, נשמרו לאורך השנים, וכיום את סמטאות מרקש, העטופות ריחות תבלינים ובשמים ואת הרי האטלס המפוסלים, החליפו מורדות הכרמל, שופעים ירוק של אלון וזית, צבעים של פרחי בר וקולות חיות הבר, בחוות מקורה, הסמוכה לכרם מהר”ל. היקב מתקיים בליבו של הר געש קדום, בחמדת טבע על מעיין מקורה הנובע. טעמי היינות של דדה, שורשיהם נטועים במרוקו וענפיהם ניזונים ומותאמים, בתהליך מתמשך, לאקלים הים-תיכוני ולסוגי האדמה השונים בישראל."  יקב דדה ממליץ על מלבק ברברה 2021 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב דדה מלבק ברברה 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, כהה, סגול עמוק. אף, זר מבושם של גוונים אדומים עמוקים וניחוחות עזים של פירות יער כהים, שזיפים ופירות יער. חך, עשיר, שכבות ומרקם, פרי בשל עם עילוי עשב, ממלא את הפה בעוצמתו ובמשקל שלו תוך שמירה על העדינות שלו עם טאנינים משולבים ארוכים ורכים. ניואנסים של שוקולד מריר בגימור. הטעמים המלוחים ורמות החומצה הגבוהות, המגיעות משילוב ענבי הברברה בבלנד, הופכים את היין כמלווה אידיאלי, למטבח בסגנון איטלקי, לשרקוטרי או לאנטיפסטי בשרי.

סוג היין: אדום יבש

בסדרה זו היינות מתיישנים בחביות עץ אלון צרפתי 16-20 חודשים. טעמי היינות שונים האחד מהשני ומשתנים משנה לשנה אך לעולם נשארים נאמנים לחיך. היינות מוכנים לשתייה אך יתיישנו נהדר גם בבקבוק למס’ שנים. אלה הם החברים הכי טובים שלכם שילוו אתכם ביומיום, בטוב וברע…

הרכב זני: 50% מלבק, 50% ברברה

תיאור היין על פי היקב: בלנד ייחודי הניחן בארומה של גרגרי יער, פירות אדומים ודובדבנים. הטעם רענן, עצמתי, מאוזן ומיוחד כאשר הטאנינים חזקים ומורגשים היטב. היין בעל גוון בורדו-סגול עמוק וקטיפתי.

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 18 חודשים, חביות עץ אלון צרפתי. ניתן ליישן בבקבוק עוד כ-5 שנים

היין לא עבר סינון והצללה ולכן עשויים להיווצר בו עם הזמן משקעים מטבעיים שאינם פוגמים באיכותו

יינן: ג'קי חזן

התאמה לאוכל: ליד- בשר, גבינות קשות ותבשילי קדרה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 17°-19°־℃

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש טבל עורלה ושביעית לא מבושל. בהשגחת בד"ץ בית יוסף. בהשגחת הבד"ץ משגיחי הדת כשר למהדרין מן המהדרין בהשגחת הרב גבריאל סוראני שליט"א מ.א. חוף הכרמל

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ₪.

יקב דדה

כרם מהר”ל

050-5360333

[email protected]

מוזמנים לפנות טלפונית, באימייל או לשלוח הודעה ויחזרו אליכם

שיווק והפצה: א.א. יינות בוטיק בע"מ 0503333625

קרדיט תמונה: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top