חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אבנר ערב חגיגי של יין ובשר לחברי/ות מועדון הלקוחות של היקב, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

לפני כשבועיים, פנה אליי אבנר אלה, הבעלים הכורם והיינן של יקב הבוטיק "אבנר" וביקש להתייעץ. וכך אמר: "יש לי חברי מועדון לקוחות שאני מרגיש לאחרונה, שאני קצת מאבד איתם קשר. החגים בפתח, אני עם יינות חדשים, אני גם עם יינות ארכיון מתיישנים, אני רוצה להזמין ולכנס אליי ליקב את חברי המועדון, לפנק אותם באיזו ארוחה טובה וגם להטעים להם את יינותיי ולהציע להם גם מחיר טוב לכבוד החג". שוחחנו מעט על מה ואיך ואבנר יצא לדרך.

כ- 150 אישה ואיש, חברי מועדון הלקוחות של "יקב אבנר", קיבלו שיחת טלפון אישית מאבנר אלה. בד בבד עם שיחת הטלפון האישית, קיבל כל מוזמן "דף למשתתף" ובכותרתו: "להלן רשימת יינות של היקב שיפתחו לטעימות ולבחירה": ומתחת לכותרת היינות ובראשם יינות קברנה סוביניון מהשנים 2014 ועד 2020. מחיר לשלישייה…מחיר לשישייה… חוות הדעת מהטעימה……..יינות מרלו מהשנים 2014 ועד 2020 מחיר לשלישייה…מחיר לשישייה…חוות הדעת מהטעימה…….יינות בלנד בורדו "גבעון" מהשנה 2017, יינות בלנד בורדו "סימפוני" מהשנים 2018 ועד 2019….מחיר לשלישייה…מחיר לשישייה… חוות הדעת מהטעימה...יין קברנה פרנק מהשנה 2019 מחיר לשלישייה…מחיר לשישייה…חוות הדעת מהטעימה…..יין פטי וורדו מהשנה 2019 מחיר לשלישייה…מחיר לשישייה… חוות הדעת מהטעימה….יין קינוח בסגנון פורט מהשנה 2014 מיושן בחבית עץ 5 שנים מחיר לבקבוק…יין קינוח בסגנון פורט מהשנה 2014 מיושן בחבית עץ 8 שנים מחיר לבקבוק…

ועכשיו "לעסקת החבילה" אותה הציע אבנר ללקוחותיו: אתם מוזמנים לארוחת ערב של "בשר ויין" הארוחה והאירוח וטעימת כלל היינות שברשימה, הנם חופשיים וללא עלות, כאשר "ההתנייה" אם תרצו לכנותה ככזו היא כך: "כל אורח/ת ירכוש 3 יינות לבחירתו. זוג, ירכוש 6 יינות לבחירתו, עם אפשרות לבחירת כמה סוגים של יינות לשלישייה או שישייה. אפשר לקבל אריזות למתנה לכל בקבוק. ניתן, לרכוש יינות צעירים (קנייה עתידית) וליישן בבית במחירים מוזלים. ניתן להזמין יינות בטלפון והיקב יספק אותם היישר לביתכם. והכול בברכת בילוי נעים ומהנה ולקראת החגים הקרבים, חג שמח לכל בית ישראל.

ארוחת הערב ואירוע הטעימות "בסגנון תטעמו יין תשתו ותאכלו כאוות רצונכם", נקבעו לשעה 19:00 בערב חמישי האחרון.  בחצר היקב, היה עסוק אותה השעה שף דניאל אלה, בהכנת סוגי סלט טרי. בחצר האחורית, אסכלת גריל הפחמים כבר רחשה ולחשה עגבניות, בצלים, פרגיות וקבבים. בחצר היקב פנימה, הסתתרו מתחת למכסה המעשנה גושי בשר עטופים בנייר כסף.

עמית אלה, בנו של אבנר, יד ימינו, והאיש שאחראי על הסאונד ומוסיקת הרקע, דאג לכוונונים אחרונים. והאורחים, החלו להגיע יחידים וגם זוגות, כשפניהם לקראת הבאות.

אבנר אלה, הסתובב בין אורחיו, דואג לקדם את פניהם מי בחיבוק ומי בברכה ומי בלחיצת יד איתנה. הוא עובר בין שולחן לשולחן מסביר, מטעים, יושב מעט, עם אורחיו, בטרם יעבור אל השולחן הבא.

מה לומר לכם, חגיגה. 

עכשיו, אם לומר את האמת, לא באמת הגיעו 150 אישה ואיש, מחברי מועדון הלקוחות, חרף ההזמנה האישית ואם לומר גם האטרקטיבית של אבנר. יש שיוכלו לייחס זאת, לסימנה של תקופה לא ברורה, מהיבטים כמו פוליטיקה, או כלכלה.

אבל, אלה שהגיעו, טעמו  ושתו  ואכלו  ונהנו  וחגגו  ושמחו  ויין קנו.

ועל היינות אתם יצאתי מהיקב בכבוד ואהבה רבה לכבוד החג, תצטרכו להישאר סקרנים לכתבה הבאה.

ביקב אבנר חצר קסומה ומאובזרת הגובלת בכרם הפרוש לפניה ובה ניתן לקיים ארועים מיוחדים באוירה פסטורלית. החצר יכולה להכיל עד 80 מוזמנים אך ניתן לקיים גם ארועים אינטימיים יותר של עד 18 מוזמנים בחדר טעימות היין.
ביקב ישנו מטבח מאובזר להכנת ארוחות גורמה/ברביקיו ע"י שף מרשימת השפים המומלצים של היקב או ע"י שף פרטי מטעם המזמין.
וכמובן ששום אירוע אינו שלם בלי יינות היקב המשובחים שיוגשו להנאת האורחים.
ביקב חניה נוחה לאורחים ונגישות לנכים.

בהשגחת ארגון רבני צוהר בהשגחת רבני צוהר | היקב שומר שבת

יקב אבנר

הרימון, גבעת זאב (צמוד לתחנת ״דלק״)

טל׳ – 02-5822236

חפשו: ״יקב אבנר״ ב-waze.

קרדיט תמונות: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top