חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" ממליצים על  יינות מעולים וכשרים קומביה רוזה – 2022 KUM BA YOH, ו- 2022 Chateau Les Riganes, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. "צור סוכנויות" מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות! "צור עולם של יין" ממליצים על  יינות מעולים וכשרים קומביה רוזה – KUM BA YOH, ו- Chateau  2022 Les Riganes, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

קומביה רוזה – KUM BA YOH 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד סלמון יפהפה צלול ובהיר יין שמשלב את הטוב משני זני הענבים. בעוד שענבי השאנין בלאן הדומיננטיים כאן מעניקים לתערובת תווים של מלון טרי ופרי אבן בעוד שהפינוטאז' מוסיף גוון ורוד עדין של פירות יער אדומים ואבטיח ואחראי למבנה הטוב שלו ולאופיו הרענן, הפירותי והנגיש. רוזה של קיץ

סוג היין: רוזה יבש

תיאור היקב את היין: קומביה! כך שינינו והתאמנו את המושג לקריאה הדרום אפריקנית. יין זה מייצג את אחד מהאזורי היין המפורסמים ביותר של דרום אפריקה.. רוזה דרום אפריקאי בעל צבע פטל מהפנט, ארומה מעוררת תיאבון של מלונים ודומדמניות לצד טעמים עגולים וחמיצות נעימה.

ארץ מוצא : דרום אפריקה

הרכב זני: ענבי שנין בלאן 96%, 4% ענבי פינוטאז' .

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מל"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6°-4°־℃

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין לשיטת הבית יוסף. באישור הרבנות הראשית לישראל. מבושל. K P  בהשגחת הבד"ץ חתם סופר בני ברק.

ידידותי לטבעונים

מחיר מומלץ לצרכן : 40 ₪.

Chateau Les Riganes 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, אדום אודם כהה. על האף מתגלים ניחוחות של פרי כהה של פרי יער שחור ושזיפים עם תווים של תבלינים. המרלו מוסיף לטעמי הפירות המתוקים שזוהו בפלטה בעוד הקברנה סוביניון מוסיף לליבת הפרי הכהה שהופכת את היין הזה לבן לוויה נעים לאוכל. מבטא את האיכויות האופייניות ל-Entre-Deux-Mers: צבע אודם, זר פירות, גוף מלא וסיומת ארוכה.

סוג היין: יין בורדו אדום יבש

תיאור היקב את היין: היין בצבע אדום דובדבן כהה. באף ארומה של פטל, דובדבנים אדומים, נגיעות פלפל וטבק. בעל גוף בינוני ומרקם חלק בחיך מגוון של גרגרי יער אדומים ועלי טבק עם נגיעות אניס ותבלינים.

מוצא: בורדו, צרפת

הרכב זני : ענבי קברנה סוביניון וענבי מרלו

בקבוק : 750 מ"ל

אלכוהול : 13.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח ולימות השנה לקידוש ולארבע כוסות למהדרין מן המהדרין גם לשיטת הבית יוסף. באישור הרבנות הראשית לישראל. מבושל. U P

התאמה לאוכל: מתאים עם בשרים דשנים ונקניקים.

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪.

"צור עולם של יין"

אלכסנדר ינאי 23 פתח תקווה

טלפון: 036183937

פקס: 035793211

 [email protected]

תמונות: צור עולם של יין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top