Search
Close this search box.

יקב צובה שרדונה 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

יקב צובה הוקם בשנת 2005 כיקב estate המבוסס על ענבים מכרמי קיבוץ צובה, הנטועים כבר משנת 1996. הכרמים משתרעים על אדמת טרה-רוסה, בין סלעים, גתות וטרסות, עתיקות יומין.
הגובה הרב (730+), הלחות הנמוכה, הפרשי הטמפרטורות בין הלילה ליום, ושורות הכרם הנטועות מצפון לדרום בצפיפות של 666 גפנים לדונם, יוצרים תנאים טופוגרפיים ייחודיים ואידיאליים לגידול ענבים. הבציר הלילי שומר על איכות הענבים המגיעים צוננים אל היקב.
היינות המשובחים, שואבים את איכותם מניסיונם של הכורמים ואהבתם של העושים במלאכת היין.
היינות מיושנים בחביות עץ אלון צרפתי בין 8 ל 18 חודשים. היקב מייצר 60,000 בקבוקים בשנה ונמכר בחנויות היין המובחרות בארץ ובחו"ל (צרפת, ארה"ב).
שרדונה 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב צובה שרדונה 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, קש חיוור/בינוני אלגנטי, צלול עם בהירות מבריקה בגוון ירוק עדין. אף, תצוגה מורכבת המשלבת יסמין פרחוני, אפרסק מורם, נקטרינה, הדרים לימון/ליים, נוגט ותבלין קינמון/ציפורן עם רמז לאגוז מוסקט. אלמנט של עומק ועושר פרי. חך, רב מבע, שופע חיים, עשיר עם מרקם קרמי רך מעודן ומפתה. טעמי פירות האבן הלבנים, ממלאים את הפה. ניואנסים של עץ אלון גמיש, משולב היטב וקווי חומצה מתמשכים הדוקים, אך ללא תפרים נשארים, וכתוצאה מכך, גימור פריך, נקי ושובה לב.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

תיאור היין על פי היקב: היין מבציר 2022, מיוצר באותן שיטות ומאותם כרמים כבר 15 שנה. היין נחשב לאחד מיינות השרדונה הטובים בישראל. ליין ניחוחות עשירים של קליפת לימון, חבית עת בורגונדית, חמאתיות וקרמל עדינים. יין מלא, רענן ובעל סיומת ארוכה ומרשימה.

אלכוהול:13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין מתבגר בחביות עץ אלון במשך 8 חודשים בשיטת SUR-LIE מסורתית בורגונדית וללא שימוש בתסיסה מלולאקטית.

יינן: פול דאב

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-12°־℃

כשרות: כשר לפסח, ולכל ימות השנה ללא חשש טבל וערלה עפ"י היתר מכירה שע"י הרבנות הראשית לישראל. לא מבושל. בהשגחת רבנות מטה יהודה הרב גד אטיאס שליט"א.

מחיר מומלץ לצרכן: 109 -119 ₪.

יקב צובה

יינן ומנכ"ל היקב: פול דאב

קיבוץ צובה, ד.נ. הרי יהודה 9087000
02-5347678
 [email protected]

שיווק והפצה: "כספי משקאות חריפים"

כספירטיס הידועה גם בשם כספי משקאות חריפים נוסדה ב-1909 בחיפה על ידי האחים כספי, והיא היבואנית הרשמית והמפיצה של מותגי אלכוהול, יין ובירה בינלאומיים. אחד ממאפייני החברה, הוא יכולתה לעצב את טעמו של הקהל הישראלי. חברת כספי אחראית לכמה מהפכות משמעותיות בתרבות השתייה הישראלית. כספי משווקת משקאות בעלי שם והכרה בינלאומיים ויחד עם זאת, עדיין יודעת לזהות מזקקות בוטיק איכותיות מרחבי העולם, שפוטנציאל המוצרים שלהן תואם את הטעם הישראלי.

קרדיט תמונה: אתר האינטרנט של היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top