חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בן דוד חנה 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

"יקב בן דוד, הינו יקב בבעלות משפחתית השוכן בקיבוץ שמיר שבגליל העליון. היקב נוסד בשנת 2004 מתוך מסורת שהחלה דרכה עוד במרוקו, בה נספגה תרבות היין בשורשי משפחתו של היינן, יואב טדגי. את תרבות היין, הניסיון והידע, ירש יואב מאביו וביחד עם רעייתו, דליה, מימשו את חלום היצירה. יחד הקימו את היקב בשאיפה לספק חוויה לכל טועם. הכרמים נטועים בפסגות כרם בן זמרה במרום הגליל. המיקום ההררי מספק אקלים וקרקע אופטימליים לגידול ענבי יין משובחים".

יקב בן דוד חנה 2022

רשמי טעימה שלי: יין מבושם בצורה משכנעת עם תווים של עלה ורד, "ראחאת לוקום" טורקי וכוכב אניס. מרקם רך ומפתה אבל לא מתוק יין אטרקטיבי באופן עקבי. ממלא פה, אפרסקי, באופן מובהק, טעמים פיקנטיים, תווים מעט זנגביליים, חומציות רעננה וסיומת יבשה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי גוורצטרמינר

הכרם: הענבים המשמשים להפקת יין זה נטועים בכרמים מובחרים באזור בן זמרה שבגליל העליון.

עשיית היין: לאחר בציר הענבים, הם מועברים לסחיטה עדינה בטמפרטורה קרה על מנת לשמור על האופי הפירותי והרענן של היין.

תיאור היין על פי היקב: זהו יין רענן ונעים מאוד לשתייה מיד עם פתיחתו. האף פרחוני קלאסי עם ניואנסים של ליצ'י ומי ורדים. בחך שומר היין על אופי יבש עם סוכר שיורי נמוך. ליין סיומת חדה וברורה אשר הופכת אותו לטרי ומרענן. יין ארומטי במיוחד אשר שומר על מבנה חד ופריך עם חמיצות טובה וגוף קל ומהודק.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: יואב טדגי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 7°-5°־℃

כשרות: כשר לפסח. עפ"י היתר מכירה תשפ"ב. היין נקי מחשש עורלה וטבל בהשגחת הרב שמעון א. ועקנין רב המועצה האזורית מבואות החרמון. לא מבושל. בקבוק חדש.

תאריך מילוי: מרץ 2023.

מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪.

יקב בן דוד

קיבוץ שמיר ד.נ. גליל עליון

050-5536897

[email protected]

שיווק והפצה: "כספי משקאות חריפים"

 כספירטיס הידועה גם בשם כספי משקאות חריפים נוסדה ב-1909 בחיפה על ידי האחים כספי, והיא היבואנית הרשמית והמפיצה של מותגי אלכוהול, יין ובירה בינלאומיים. אחד ממאפייני החברה, הוא יכולתה לעצב את טעמו של הקהל הישראלי. חברת כספי אחראית לכמה מהפכות משמעותיות בתרבות השתייה הישראלית. כספי משווקת משקאות בעלי שם והכרה בינלאומיים ויחד עם זאת, עדיין יודעת לזהות מזקקות בוטיק איכותיות מרחבי העולם, שפוטנציאל המוצרים שלהן תואם את הטעם הישראלי.

קרדיט תמונה: איל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top