חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל "חנתון" 2019 ספיישל רזרב לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

יקב עמק יזרעאל מתמחה ביצירה של יינות מזני ענבים אוהבי שמש המתאימים במיוחד לאקלים המקומי. העשייה הייחודית ואופיו של היקב משקפים עולם של יין ישראלי מקורי. יקב יזרעאל נולד ב-2012, עם חזון ברור – ליצור יינות ישראליים באמת. כאלה שמתאימים לאקלים הישראלי, לחך הישראלי, ולאופי הישראלי. המסע בעקבות הסגנון הישראלי הוביל אותנו לזנים ים תיכוניים, חלקות אדמה ייחודיות ושיטות ייצור חדשניות ומסורתיות. אחרי עשור של יצירה ופיתוח, יצרנו משהו שאנחנו יכולים להיות גאים בו.

"חנתון" 2019 הנו יין העשור של יקב עמק יזרעאל. היין מבציר 2019, הוא יין עם ערך סנטימנטלי שכן זוהי שנת הבציר העשירית של היקב ועל כן הוא גם קיבל את השם "חנתון" על שם קיבוץ חנתון מקום מושבו של יקב עמק יזרעאל. יקב עמק יזרעאל "חנתון" 2019 ספיישל רזרב, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב עמק יזרעאל "חנתון" 2019 ספיישל רזרב

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול עמוק, חלק ועשיר. יין טרי ופירותי. האף, מציע תווים של שומר, עשבי בר, פלפל שחור ודובדבן מתוק. בחך, במשקל בינוני. טעמים עמוקים של פירות שחורים ואדומים בהירים, אנרגיה ואיזון הרמוני. יש לו אופי ים תיכוני עם בשלות טובה, תוך שמירה על הרעננות. טעמים נוספים כוללים קינמון וטבק, שנשארים בסיומת הרעננה.

סוג היין: אדום יבש – יין העשור של היקב

הרכב זני: היין הנו בלנד של ענבי סירה וקריניאן ולראשונה, גם ענבי פטיט סירה שגודלו בכרמים הממוקמים סביב היקב עצמו.

תיאור היין על פי היקב: יין המורכב משכבות רבות של טעמים וארומות. עוצמתי מורכב ועשיר ועם זאת הרמוני ומענג. טעמו משקף את המקום בו יוצר באופן מושלם

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

יינן: יוסי חכמון – יינן, יהודה נהר מייסד-יינן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

ידידותי לטבעונים 

כשרות: כשר לפסח. ללא חשש טבל ערלה ושביעית. לא מבושל. כשר בהשגחת הרבנות האזורית עמק יזרעאל. K P

מחיר מומלץ לצרכן: 140 ₪.

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

WhatsApp- 054-3211345

[email protected]

שעות פעילות (יש לתאם ביקורים מראש)

א'-ה': 10:00-17:00

שישי: 10:00-14:00 (שעון חורף)

שבת: סגור

שיווק והפצה: "כספי משקאות חריפים"כספירטיס הידועה גם בשם כספי משקאות חריפים נוסדה ב-1909 בחיפה על ידי האחים כספי, והיא היבואנית הרשמית והמפיצה של מותגי אלכוהול, יין ובירה בינלאומיים. אחד ממאפייני החברה, הוא יכולתה לעצב את טעמו של הקהל הישראלי. חברת כספי אחראית לכמה מהפכות משמעותיות בתרבות השתייה הישראלית. כספי משווקת משקאות בעלי שם והכרה בינלאומיים ויחד עם זאת, עדיין יודעת לזהות מזקקות בוטיק איכותיות מרחבי העולם, שפוטנציאל המוצרים שלהן תואם את הטעם הישראלי.

קרדיט תמונה: דני רובין

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top