חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב קסטל ממליץ על ROSÉ DU CASTEL 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

יקב קסטל  להיות יקב משפחתי. הערכים של משפחת בן זקן נוכחים בכל ממדי העשייה ביקב – גם בתוך היין. בחתירה לייצור היין הטוב ביותר מהאדמה שלנו, אנו מקווים לחלוק ערכים אלו עם אחרים. הם מאמינים שייצור יין – הוא עניין הוליסטי, רב ממדי. ועיקרו – “לתת זמן לזמן”. הכל, כמובן, מתחיל בכרם, ושם עיקר מאמצינו. בהמשך הדרך, הערכים של העשייה הייננית שלהם, שלובים במבנה היקב שביד השמונה –אסתטיקה, דיוק, עדינות, הרמוניה, סבלנות, אלגנטיות וקפדנות. כל אלה מסייעים בידם לייצר יינות יינות בעלי נוכחות ועמוד שדרה אך עם מידה של ענווה ו -”דרך ארץ”. יינות שאנחנו אוהבים לשתות. יקב קסטל ממליץ על ROSÉ DU CASTEL 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023

יקב קסטל ROSÉ DU CASTEL 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, ורוד עלה ורד בוהק. האף, נפתח בניחוחות של פטל טרי, ריבס ודובדבן לבן. החך, מציע מרקם עשיר עם טעמים של עוגת תותים מאוזנת, עם חומציות הדרים רעננה ופריכה ותווי עשב מלוחים המאזנים את תווי התות הבשל, קליפת האשכולית, הדובדבן החמוץ, החמוציות, הריבס והדומדמניות האדומות. תיהנו כאפריטיף עצמאי ביום קיץ חם או לצד סלט קיץ קליל.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי מרלו, קברנה פרנק מלבק

תיאור היין על פי היקב: יין רוזה זה הינו בלנד של ענבי מרלו, מלבק וקברנה פרנק, שנבצרו טרם הבשלתם המלאה. הצבע הבהיר מעיד על סחיטה מהירה ומגע קצר של התירוש עם הקליפות. התסיסה ארוכה מאוד בטמפרטורות נמוכות והתוצאה היא יין מרענן וקליל אך עם נוכחות מרשימה. יין הרוזה הוא בעל ניחוח פירות טרופים, ורדים ואפרסק. בפה טעמי ליצ’י, ליים, אשכולית ואפרסק.

היין מתאים לשתייה כשהוא צעיר ואינו מיועד ליישון.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: מומלץ להגישו צונן  ב-8°-־℃

כשרות: כשר לפסח ולכל ימות השנה ללא חשש טבל וערלה על פי היתר מכירה שע"י הרבנות הראשית לישראל בהשגחת רבנות מטה יהודה בהשגחת הרב גד אטיאס שליט"א, בקבוק חדש. לא מבושל.

VEGAN – FRIENDLY – יקב קסטל הנו 100% טבעוני

מחיר מומלץ לצרכן: 100-115₪.

יקב קסטל

יד השמונה
הרי יהודה 9089500 ישראל
טל’: 02-5358555
פקס: 02-5700995
דוא״ל: [email protected]

ימים ושעות פעילות

א׳ – ה׳: 9:00 – 16:00
יום שישי: 14:00-10:00
ביקורים, טעימות ואירועים בתיאום מראש בלבד.
שבת: סגור.

תמונות הבקבוק באדיבות היקב מאתר היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top