חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב טוליפ ממליצים על טוליפ מרלו 2022, טוליפ קברנה סוביניון 2022, טוליפ פרנק מרלו רזרב 2021. ויקב MAIA ממליצים על Mare Red 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

"יקב טוליפ, נולד מתוך אהבה גדולה ליין ואהבה גדולה לאנשים. היקב מייצר יינות איכותיים, ייחודיים ומרגשים, הנמכרים ברחבי ישראל ובמדינות רבות בעולם. משפחת יצחקי בחרה בשנת   2003להקים את היקב בכפר תקווה- ישוב קהילתי למבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, על מנת לשלב בין חזון הכפר לתשוקת המשפחה לייצר יין. שילוב מופלא זה הוליד מודל מרגש וראשון בעולם – יקב בוטיק חברתי. כיום מעסיק היקב את חברי הכפר בתחומו ונותן להם פלטפורמה להשתלבות בשוק העבודה כאחד האדם. כשזה המוטו "אנו מאמינים שתוויות שמים על יין ולא על אנשים."

יקב  MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי- ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות נעשים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית. יקב טוליפ ממליצים על טוליפ מרלו 2022, טוליפ קברנה סוביניון 2022, טוליפ פרנק מרלו רזרב 2021. ויקב MAIA ממליצים על Mare Red 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

 יקב טוליפ מרלו 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, ארגמן שופע חיים עם גוון אדום. באף, ניחוחות של פרי שחור כתוש טרי, שוקולד ומגע עדין של עץ אלון ותבלינים. החך, עגול ונדיב. חך אמצעי, עסיסי עם טעמי שזיף ודובדבנים מקסימים עם שוקולד שיוצר גימור עגול יותר תוך שהוא שזור בצורה מושלמת בין חומצת פרי טבעית וטאנין. קצת תבלין מבטיח סיומת רעננה ומלאת חיים.

על סדרת טוליפ: סדרת יינות ייחודיים ומקוריים. הסדרה מורכבת מזנים קלאסיים ומוכרים באינטרפרטציה אישית וייחודית ליקב טוליפ. אלו יינות נגישים המתאימים מאוד לאקלים הים תיכוני.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 90% ענבי מרלו, 5% ענבי קריניאן, 5% ענבי ויונייה

תיאור היין על פי היקב: בתהליך היישון הוספנו ליין כ-5% קריניאן וכ-5% ויונייה להתאמת היין לאופי ולסגנון הייחודיים, אותם אנו שואפים להדגיש בסדרת טוליפ. התוצאה מרתקת ועשירה, יין אלגנטי המלווה במשב של רעננות ים תיכונית.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

יינן: דוד בר אילן

כשרות: למהדרין. לא מבושל. בד"צ בית יוסף. מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב טוליפ קברנה סוביניון 2022

רשמי טעימה שלי: האף, שופע ניחוחות דומדמניות שחורות ודובדבנים שחורים, ותווים של עשבי תיבול יבשים, עלי סתיו ושוקולד מריר או קקאו, הקברנה סוביניון הזה הוא חלק ומשביע. הוא בשל ומוכן, בעל גוף בינוני, עשיר בטעמי שזיפים, תבלינים, אגוז מוסקט ופטל שחור. אלה משלימים על ידי ניואנסים אדמתיים משולבים היטב וגימור חלק ומתמשך עם טאנינים אוחזים.

על סדרת טוליפ:  סדרת יינות ייחודיים ומקוריים. הסדרה מורכבת מזנים קלאסיים ומוכרים באינטרפרטציה אישית וייחודית ליקב טוליפ. אלו יינות נגישים המתאימים מאוד לאקלים הים תיכוני.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 90% ענבי קברנה סוביניון, 5% ענבי קריניאן, 5% ענבי ויונייה

תיאור היין על פי היקב: פרשנות חדשה, מקומית ועכשווית לקלאסיקה מוכרת המספקת עושר טעמים וסיומת נהדרת. בתהליך היישון הוספנו ליין כ-5% קריניאן וכ-5% ויונייה להתאמת היין לאופי ולסגנון הייחודיים, אותם אנו שואפים להדגיש בסדרת טוליפ. התוצאה מרתקת ועשירה, יין אלגנטי המלווה במשב של רעננות ים תיכונית.

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

יינן: דוד בר אילן

כשרות: למהדרין. לא מבושל. בד"צ בית יוסף. מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

יקב טוליפ פרנק מרלו רזרב 2021

רשמי טעימה שלי: הדואט ההרמוני הזה, של מרלו-קברנה פרנק, הוא גרסה מבוססת וחשובה על תערובת הבורדו האדומה הקלאסית, והוא עומד עולמית מאחורי כמה יינות, בעלי פרופיל גבוה מאוד. המרלו, משמש בדרך כלל בפרופורציות גבוהות יותר בתערובת זו, הודות (חלקית) למשיכה הרחבה שלו ולפרופיל הגבוה יותר מקברנה פרנק. הוא מספק את רוב מרכיב הפרי, ומציע טעמים של תות עץ, שזיפים ופירות יער כהים. בעוד שהקברנה פרנק מוסיף עוד ניחוחות מבושמים, בדרך כלל עם תו צמחי מובהק. בשימוש בפרופורציות גבוהות יותר, הוא עשוי גם להוסיף כמה מאפיינים של עלי טבק ופלפל ירוק. יין טרי ופירותי, תן ​​לעצמך להתפתות על ידי צבע האודם הנוצץ שלו, הניחוחות רבי המבע שלו של פירות אדומים, שזיף והטאנינים המשייים שלו. האף אקספרסיבי ומפתה עם פירות יער אדומים בשלים ועוצמתיים. החך משלב טאנינים בשלים עם חמיצות רעננה ועדינות.

סדרת הרזרב מורכבת מיינות פרימיום העשויים מזנים קלאסיים שמגיעים ממיטב הכרמים בישראל.
סדרת הרזרב של יקב טוליפ זכתה בציונים מכובדים וניקוד גבוה ממבקרי יין בינלאומיים.
היא מעניקה חוויות שתייה איכותית ומרגשת.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה פרנק וענבי מרלו

תיאור היין על פי היקב: יין זה הינו מכרם יחידני באזור הרי יהודה. היין עשיר מאוד ובעל סיומת ארוכה. הזנים התיישנו בנפרד 6 חודשים, עורבבו והתיישנו יחד במשך 8 חודשים נוספים, בחביות עץ אלון צרפתי לצורך התבגרותו העדינה והשבחתו של היין. לפני הבקבוק עבר היין סינון גס בלבד לשימור טעמיו הייחודיים.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: הזנים התיישנו בנפרד 6 חודשים, עורבבו והתיישנו יחד במשך 8 חודשים נוספים, בחביות עץ אלון צרפתי לצורך התבגרותו העדינה והשבחתו של היין.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

יינן: דוד בר אילן

כשרות: למהדרין. לא מבושל. בד"צ בית יוסף. מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

יקב MAIA- Mare Red 2022

רשמי טעימה שלי: זוהי תערובת קלאסית בסגנון רון עם הרבה עומק בחך עם תבלינים ופירות יער שחורים על האף. אף, תות עץ וניחוחות קינמון, עשבי תיבול יבשים וליקוריץ עם תבלינים עדינים מאוד ברקע. חך, פרי קדימה בהתחלה, חך מובנה באמצע, עם אלגנטיות מקסימה, מסיים עם טאנינים מלוחים כמשי. יין ים תיכוני בעל פוטנציאל יישון, עם מקדם גסטרונומי נהדר.

יקב MAIA מייצר יינות איכות בסגנון ישראלי – ים תיכוני שנועדו ליצור התאמה מושלמת לאווירה הים תיכונית בארץ לצד האקלים, הניחוחות והטעמים. היינות נעשים מזני אגן הים התיכון שגדלים בארצנו בצורה האידיאלית ביותר והינם התגלמות הגישה הים תיכונית ביצירה ישראלית.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קריניאן, סירה ומורבדרה.

תיאור היין על פי היקב: זהו יין נעים ונגיש עם מנעד נוכח של ארומות של פירותיות טרייה, תבלינים ועשבוניות. מחמיא למגוון רחב של מנות.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: היין מתיישן במשך 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות.

יינן: דוד בר אילן יינן בפועל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: למהדרין. לא מבושל. בד"צ בית יוסף. מפקח כשרות: הרב מרדכי סבה שליט"א

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב טוליפ

יקב MAIA

קרדיט תמונות הבקבוקים: רן הלל ובועז אשכול

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top