חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב בת שלמה ממליצים על Betty's Cuvée 2018, "אלכימיה" 2020, ויין קינוח "אייס ויין" 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

"לחיות את החלום לשתות את פירותיו. בכרמי יקב בת שלמה, אנו שואפים למצוינות בכל מה שאנחנו עושים, כך התפתחנו לייצור כמה מהיינות הטובים ביותר בישראל. לכרמי בת שלמה שורשים קדומים ועמוקים. בשנת 1889 הקים הברון אדמונד דה רוטשילד, הנדבן הידוע שלקח חלק מרכזי בהקמת מדינת ישראל, בית ספר שדה שיאפשר את לימוד וייצור היין בישראל. בוגרי בית הספר ישבו את הישוב הסמוך- בת שלמה, שנקרא על שמו של אם הברון בטי. בשנת 2010 הקימו היזם אלי וורטמן ויינן עמק נאפה ארי ארל את כרמי בת שלמה החדשים, שהחיו את הארץ השורשית והגשימו את מורשת דה רוטשילד. היום אנו גאים להטמיע את השם בטי דה רוטשילד, על כל בקבוק יין של כרמי בת שלמה. בכרמי בת שלמה אנו שואפים למצוינות בכל מה שאנחנו עושים, החל ביישום שיטות עבודה חקלאיות אקולוגית ושימוש בטכניקות מתקדמות ביותר בייצור יין. כרמי בת שלמה התפתחו לייצור כמה מהיינות הטובים ביותר בישראל. רבים מהיינות שלנו זכו להכרה בינלאומית, ובשנת 2019 היה לנו הכבוד להציג באירוע Mater of Taste של רוברט פרקר. יין רוזה של בת שלמה הוכתר לאחד מחמשת היינות הטובים ביותר במזרח התיכון על ידי מארק סקווירס מ- Wine Advocate של רוברט פרקר. Betty's Cuvee, סוביניון בלאן, ולאחרונה השרדונה שלנו זכו לציונים גבוהים במיוחד. יקב בת שלמה ממליצים על Betty's Cuvée 2018, "אלכימיה" 2020, ויין קינוח "אייס ויין" 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב בת שלמה Betty's Cuvée 2018

רשמי טעימה שלי: הקברנה סוביניון שלט ודומיננטי ביין שכוונתו הייתה להיות"סגנון בורדולז" אשר יחד, מרכיביו תורמים טעמים ומורכבות רב-שכבתיים. ביין פרימיום זה, הקברנה סוביניון, מעניק ליבה נדיבה של פירות יער, עם פטל שחור, אוכמניות, קומפוט דובדבנים שחורים וקסיס, עם רמזים לאניס מנטה, בעוד שהקברנה פרנק והפטיט ורדו, באחוזיהם הקטנים יחסית, משלימים את התערובת. עם פירות יער כהים יותר ותבלינים מלוחים, לצד ניואנסים עדינים, של פרחים סיגלית ועץ ארז, רצפת יער ומרווה פראית. תווים משולבים היטב של מוקה ומולסה, גם מעוררים את החושים המשולבים, לאחר שהתיישנו בחביות עץ אלון צרפתי – מה שמגביר את הביטוי הארומטי הכללי ומאריך את הגימור. הטאנינים המוצקים והקטיפתיים, מספקים מבנה ועומק, ומבטיחים שהיין הזה גם ישביח על ציר הזמן. זהו גשר מושלם, בין העולם הישן והחדש – מראה את האיפוק, האלגנטיות והתחכום של שנת הבציר.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 92% ענבי קברנה סוביניון, 4% ענבי קברנה פרנק, 4% ענבי פטיט וורדו

תיאור היקב את היין: יין זה נעשה בסגנון יינות בורדו כאות כבוד לברונית בטי סולומון דה רוטשילד

התיישנות: 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

כשרות: הרבנות האזורית עמק יזרעאל. כשר לפסח למהדרין ללא חשש טבל ערלה ושביעית בהשגחת הרב דון יואל לוי. לא מבושל.  K P בהשגחת מכון לכשרות הרב מרדכי אונגאר.

בקבוק: 750 מל"ל

סה"כ בקבוקים: 7889

אלכוהול: 14.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 190.00 ₪.

יקב בת שלמה "אלכימיה" 2020 

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול כהה. באף, ניחוחות של פירות כהים, מבושם בפירות יער אדומים וכהים עשירים, תבלין אקזוטי, עלה ורד רך, על רקע ליקוריץ, אלון אלגנטי, קקאו, תלתן ופלפל שחור. בחך, היין העמוק והעז הזה, קצת מפתיע בהיותו עדין להפליא, עם צמיגות נעימה, ריכוזי מילוי פה של פירות כהים, דובדבן, שזיף בשל, תבליני עץ עדינים, וטאנין אלגנטי, ואחריו סיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 66% ענבי קברנה סוביניון, 34% ענבי מורבדר

תיאור היקב את היין: "אלכימיה" מייצג את הקסם במיזוג ענבי מורוודר וקברנה סוביניון ליצירת יין מיוחד במינו. יין זה קל יותר מיין צרפתי מסורתי, והוא משקף את קלילות שורשיו בספרד ובדרום צרפת.

בקבוק: 750 מל"ל

מהדורה מוגבלת: סך הכול 1889 בקבוקים

אלכוהול: 14.9%

כשרות: כשר לפסח בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. בקבוק חדש. כשר למהדרין מן המהדרין לשיטת הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח. הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית, הופרשו תרומות ומעשרות כדין. U P לא מבושל. בהשגחת מכון לכשרות בהשגחת הרב מרדכי אונגאר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 145.00 ₪.

יקב בת שלמה ICE WINE 2021

רשמי טעימה שלי: באף, ארומות לימוניות, לצד ניחוחות הדרים ופירות טרופיים. הארומה מעוררת עם ניואנסים של מלונים והדרים, פרחים לבנים ויערה. החך, עשיר, רחב ועמוק, עם אגסים ותפוחים צהובים, אפרסקים, פירות טרופיים יבשים וזיגוג דבש עדין, אך בעל חמיצות נהדרת לאיזון המתיקות. תענוג של יין שחבל שמגיע בבקבוק כ"כ קטן…

סוג היין: יין קינוח מתוק בסגנון ICE WINE

הרכב זני: עשוי מ-100% ענבי סמיון

עשיית היין: הענבים ליין זה, נקטפו ידנית בבציר מאוחר, הוקפאו בקפידה בתנאים מדויקים, ונדחסו באיטיות במצבם הקפוא.

תיאור היקב את היין: יין הקינוח הזה, הוא מרענן שופע חיים בעל איזון חינני בין מתיקות לחמיצות. בציר 2020, קיבל 92 נקודות ממארק סקווירס "The Wine Advocate" של רוברט פארקר. מר סקווירס אומר שהוא: "טעים, מתוק ומרוכז בניואנסים של משמש ואפרסק. זהו מנצח גדול, הוא אמור להתיישן היטב לפחות בשאר העשור, כנראה יותר".

כשרות: כשר לפסח בהשגחת אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. בקבוק חדש. כשר למהדרין מן המהדרין לשיטת הב"י לכל ימות השנה ולחג הפסח. הענבים נקיים מחשש ערלה ושביעית, הופרשו תרומות ומעשרות כדין. U P לא מבושל. בהשגחת מכון לכשרות בהשגחת הרב מרדכי אונגאר

אלכוהול: 10.8%

בקבוק: 375 מל"ל.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 12°-10°־℃

מחיר מומלץ לצרכן: 120.00 ₪.

יקב בת שלמה

מושב בת שלמה

054-2651889

תמונות: מאתר היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top