חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מ. אקרמן משקאות ממליצים על Charles Ellner Carte Blanche Brut, Charles Ellner champagne rose brut nv לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

בית השמפניה CHARLES ELLNER, בלב אפרניי, היה והינו עסק משפחתי. בסוף המאה ה-19, שארל אמיל אלנר, מייסד הבית, החל לרכוש כרמים קטנים באפרניי. בשנת 1905, הוא הוציא לראשונה שמפניה בשמו הפרטי. בנו פייר וארבעת נכדיו פיתחו את העסק, ובשנת 1972 הפכה החברה ל"מניפולאנט ניגוסיאנט". כיום, הבית מנוהל על ידי ז'אן פייר אלנר, אחד מנכדיו של מייסד האחוזה. אחייניו פרדריק וארנו אלנר, מנהלים כרמים וייצור. גם בנותיו עמנואל פולון אלנר ואלכסנדרה אלנר, עובדות באחוזה. בית אלנר, מחזיק בכ-50 דונם של כרמים, הממוקמים על פני יותר מ-15 כפרים באזור שמפיין. ומחזיקים 5 כרמי פרמייר קרו וכרם גראן קרו אחת. כרמי אלנר מייצרים כ-50% מסך יבול הענבים. אף אחד מהיינות של צ'רלס אלנר אינו רואה תסיסה מלולאקטית. כולם מותססים במיכלי נירוסטה לשמירה על טעמי פירות טריים (רק השרדונה המשולב ביינות הבציר מבלה כמה חודשים בחביות עץ אלון ענקיות בין התסיסה הראשונית לביקבוק). לאחר מכן הם נשארים לשהות על המשקעים שלהם לפחות 4 שנים (החוק הוא רק 18 חודשים) כדי לאפשר ליינות להתרכך מעט, להתמלא ולהיות ניתנים לשתייה יפה עם השחרור אך מתיישנים בו זמנית. הציור, שהיווה השראה לתוויות האיקוניות של הבקבוקים של צ'רלס אלנר נפגע וזהותו של האמן אבדה. בשנת 1986 החליטה האחוזה לכלול את הציור על התוויות שלהם. בשנת 2012, שמפניה צ'רלס אלנר נתנה טאץ' מודרני יותר לתוויות שלהם, תוך התמקדות באחת הנשים בציור. כיום, בית השמפניה מייצר כ 450,000 בקבוקים כל שנה. מ. אקרמן משקאות ממליצים על Charles Ellner Carte Blanche Brut, Charles Ellner champagne rose brut nv לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

Charles Ellner Carte Blanche Brut

Non-Vintage Sparkling Wine from Champagne, France

רשמי טעימה שלי: תערובת אלגנטית ועדינה זו עם ביעבוע גיזוז עדין, מציעה רעננות פירותית אטרקטיבית עם רמזים פרחוניים. בחיך הוא פירותי ועגול עם רמזים פרחוניים ותווים הדרים. בתערובת הזו של שלושת הענבים העיקריים של אזור שמפיין, יש קצת מהכל. יין רענן ומלא חיים, פירותי ועגול, עם הדרים ופרחים, החומציות המאוזנת היטב עם המרקם הקרמי, המזכירה קליפת לימון עדין, לצד רמזים עשירים של מרציפן, אגסים אפויים ושקדים. תווי עשן ותמיסת מלח, משתהים על הגימור מעורר הפה.

סוג היין: שמפנייה לבן מבעבע

מדינה: צרפת:

מחוז: שמפיין

הרכב זני: 30% פינו נואר, 30% שרדונה, 40% פינו מנייה

אלכוהול: 12%

תסיסה מלולקטית: ללא

התיישנות: Fine Lees Contact שלוש שנים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 220-230 ₪.

CHARLES ELLNER CHAMPAGNE ROSÉ BRUT NV

רשמי טעימה שלי: צבעו ורוד צלול ובהיר עם גוונים של דובדבן ושוליים בוהקים. ביעבוע עדין. באף, עם רמזים לתותים, ניחוחות פירותיים אינטנסיביים. השרדונה שמייצג חצי מהתערובת נותן לו רעננות, אבל גם אריכות ימים. היין חושף גם ניחוחות טעימים של פירות יער, כמו דומדמניות אדומות, תות ופטל. הפרופיל הארומטי בסך הכל נעים מאוד ומועשר בסיומת בתווים של פירות יער וסבך. בחך, יש ליין ריכוז טוב, בסיסו פרי נקי, של טעמי פירות אדומים טריים, בעיקר פטל. הוא רענן, מרווה צימאון,מלא חיים ובעל תו חומצה בולט. טעמי גיבוי של דובדבן חריף, תות שדה מסוכר, טוסט, עשן ושזיף מתובל. גימור מינרלי נקי.

סוג היין: שמפנייה רוזה מבעבע

מדינה: צרפת:

מחוז: שמפיין

הרכב זני: 50% שרדונה, 50% פינו נואר

גודל הכרם: 51 הקטרים ​​ב-15 כפרי שאמפיין שונים

תסיסה מלולקטית: ללא

התיישנות: Fine Lees Contact שלוש שנים

אלכוהול: 12%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 6° -8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 285- 290 ₪.

מ. אקרמן בע”מ, עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז”ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית, תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע”מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי. החזון – חיזוק המובילות בתחום המשקאות החריפים בישראל באמצעות חוויית שירות ורפרטואר חדשני ואיכותי, עם דגש על חינוך ומיסוד תרבות שתייה מתקדמת.

טלפון שירות לקוחות: 050-8700888

מענה טלפוני בין השעות 09:00-17:00

מייל שירות לקוחות: [email protected]

תמונות באדיבות אקרמן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top