חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב צפרירים ממליץ על "עדולם" סירה פראי 2022, "לבנין" 2018, "עדולם" לבן 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

"יקב צפרירים הוא יקב בוטיק, הממוקם בין עמק האלה להרי יהודה, במושב צפרירים.
בשנת 2004 לקחו לורי ושייקה לנדר את האהבה שלהם ליין, צעד קדימה ופתחו את היקב בחצר המשק שלהם. מבנה הלול הישן, עשה מתיחת פנים רצינית והפך לחלל קירור, חדר ייצור ומקום לאירוח, בצמוד לכרמים קטנים של זיתים וענבים. כיום היקב מייצר כ – 8000 בקבוקים בשנה. החל מזינפנדל, דרך ממסכים שונים ועד ליינות לבנים ורוזה. את היינות הייחודיים שלהם הם מייצרים בעזרת חומר גלם איכותי – ענבים מקומיים, הגדלים בטרואר של הרי יהודה. בני הזוג אוהבים לארח ביקב ולחלוק  עם המבקרים את הידע, המראות הריחות והטעמים, יחד עם חדוות עשיית היין שלהם. כל תהליך יצירת היין סופו בבקבוק שנפתח בין אנשים, משפחה וחברים ומטרתו – בהתאם למסורת ולתרבות שלנו – לחבר בין אנשים." יקב צפרירים ממליץ על "עדולם" סירה פראי 2022, "לבנין" 2018, "עדולם" לבן 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב צפרירים "עדולם" סירה פראי 2022

רשמי טעימה שלי: יין של קיץ, צעיר רענן, עם ארומות של סירה, עושר טוב, חומציות מאוזנת נהדרת, יין שכזה בקיץ הישראלי שלא הולך להשתנות ולהיות יותר קריר הוא יין הבוז'ולה המקומי הנכון. הגישו צונן כמו יין לבן להנאה מיטבית.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי סירה

תיאור היין על פי היקב: יין הסירה הפראי גדל על גדות נחל האלה. הותסס ספונטנית על שמרים פראיים. צבעו של היין סגלגל, מהפנט ואופיו צעיר ובועט. מתאים כיין לפתיחת ארוחה או לפיקניק.

אלכוהול: 13.2

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 4 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי משומשות בנות 3 שנים והיתר במכלי נירוסטה.

ייננים: לורי ושיקה לנדר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-12°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 96 ₪.

יקב צפרירים לבנין 2018

רשמי טעימה שלי: זן ענבי הפטיט סירה השלט כאן בבלנד, הוא אחד מהיינות הגדולים, החזקים והטאניים המיוצרים באמריקה. זן ענבים זה, משמש לעתים קרובות כדי ממש 'לחזק' יינות אחרים, ומוסיף דחיפה טאנית קטנה. כזן ענבים השלט באחוזיו בלנד הוא בא לידי ביטוי בהיותו "יין לעיס" שמתנגד לשמו ה"קטן" פטיט. היין מפגין טאנינים מוצקים ועגולים, וטעמי עץ אלון מתוקים שזיפים מיובשים ותבליני אפייה. צבע, נופך עמוק. באף, שזיף מיובש, דובדבן כהה, וניל, אלון, פלפל שחור. בחך, אוכמניות, תה שחור, שוקולד מריר, תבליני אפייה מתוקים. הגוף מלא. הסיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 80% ענבי פטיט סירה (דוריף) 20% סירה

תיאור היין על פי היקב: חורבת לבנין הסמוכה לכרמים הייתה ישוב בעת העתיקה. באזור, גתות, חצובות רבות המעידות על ייצור יין מקומי. מקור הענבים בנחל חכליל ובעמק האלה. מיקרו אקלים ייחודי וסוג הקרקע תורמים לאיכותם הגבוהה של ענבי ממסך זה.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי.

ייננים: לורי ושייקה לנדר.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 114 ₪.

יקב צפרירים "עדולם" לבן 2022

רשמי טעימה שלי: יש לו אף רענן, ארומטי עם רמזים עדינים של פסיפלורה ואננס. חך של תפוחים ירוקים, ליצ'י ואפרסק, רעננות מלוחה, וחמיצות פריכה, מובילים לגימור נקי, לא מסובך.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי פרנץ' קולומבאר

תיאור היין על פי היקב: היין מורכב מענבי פרנץ' קולומבאר, הגדלים בכרם סמוך לנחל שורק. מיקרו אקלים ומבנה קרקע ייחודיים, תורמים לאיכותם הגבוהה של הענבים. ללא סינון. מומלץ להגיש קר.

אלכוהול: 11.5%

בקבוק: 750 מ"ל

ייננים: לורי ושייקה לנדר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 96 ₪.

 

יקב צפרירים

מושב צפרירים

מרכז המבקרים 

0587865759

    לורי          שייקה 

052-4493042         0524284329

[email protected]

קרדיט תמונות: נלקחו מאתר האינטרנט של היקב ובאדיבותם.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top