חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רוגלית ממליץ על רוסאן 2022, ו- מלבק 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב רוגלית בעמק האלה, מביא לידי ביטוי ביינות את הטרואר המקומי, המשלב אקלים, אדמה ועשייה משפחתית. מסורת היסטורית של גידול יין באזור זה קיימת כבר 3000 שנה. היקב, שרון וישי ובני המשפחה, מספקים למבקרים חוויית יין ואירוח כפרית, ייחודית ומשפחתית. רוגלית, היא שיטה לגידול גפן המסתרחת על הקרקע "ויצמח גפן סורחת, שפלת קומה, לפנות דלתיותיו אליו ושורשיו תחתיו יהיו ותהי לגפן ותעש בדים ותשלח פארות…" (יחזקאל יז' ה'-ט'). ישי כהן- כורם. מנהל את כל אופרציית התפעול. מיקב בוטיק קטן ואינטימי ישי מוביל את היקב לקדמת חדשנות המיכון והטכנולוגיה, תוך חשיבה ממלכתית נכונה שנים קדימה.  שרון כהן – ייננית. מדויקת. קפדנית. מקצועית. מעצם היותה חלק מצוות היינניות ותפעול בית הספר ליין שורק, נפלה בידה הזכות ללמוד ולהתנסות עם זנים רבים של ענבים, עם עשרות ומאות של תלמידים על ציר הזמן, להבשיל, ולהחכים ולהפוך לייננית מעולה שמוציאה תחת ידה יינות נפלאים שרבים אוהבים וחולקים שבחים. שרון וישי שומרים על רמות מחיר שוות לכל נפש ליינות המעניקים הרבה יותר מתמורתם. יקב רוגלית ממליץ על רוסאן 2022, ו- מלבק 2021, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב רוגלית רוסאן 2022

רשמי טעימה שלי: מציג פרופיל של משמש מיובש, קלמנטינה ותפוח ירוק, על האף. בחך, טעמי הלמון גראס המובהקים וטעמי הליים הטריים של היין הזה בולטים בקלות, בעוד שתווים של אבן רטובה, חציר מתוק ופרחים לבנים, בולטים יותר מהרגיל. חמיצות מאוזנת היטב. מליחות מקסימה באמצע החך, מובילה לסיומת ארוכה וחלקה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: 100% ענבי רוסאן מכרם דלתון בגליל העליון.

תיאור היין על פי היקב: יין לבן וארומאטי בעל ניחוחות של פריחה לבנה בשילוב עם פרי קיץ מרקם עגול ובעל חמיצות מרעננת עשיר בטעמים של אפרסק  לבן ופריחת הדר

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

ייננית: שרון כהן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-12°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 95 ₪.

יקב רוגלית מלבק 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, מבריק בגוון אדום סגול עמוק. אף, עז חושף פירות יער בשלים אדומים ושחורים, שזיפים בשלים ופטל שחור, וניל, ליקוריץ ושוקולד, בין תווים טריים האופייניים למלבק. חך, כניסה אלגנטית מתוקה, בעלת איזון טוב ומבנה רך, גוף בינוני עד מלא, עם טאנינים מוצקים וחומציות טובה. עסיסי עם סיומת בטעם, המאפשרת גימור נעים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 100% ענבי מלבק מכרם רוגלית בעמק האלה

תיאור היין על פי היקב: יין אדום בעל גוף בינוני מתאים גם לימי הקיץ החמים עשיר בטעמי פרי אדום רענן עם נגיעות עדינות של תיבול עץ. מאוזן להפליא.

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 10 חודשים בחביות עץ אלון.

ייייננית: שרון כהן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-14°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 85 ₪.

יקב רוגלית

052-4207088

 052-8806469

 [email protected]

 משק 46 מושב נווה מיכאל

תמונות: באדיבות היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top