חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

JNABASHEDLY KOSHER TRULY UNORTHODOX חדש מחברת "הכרם" יינות כשרים מיקב באקסברג BACKSBERG, מדרום אפריקה לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

חברת הכרם, שמחה להשיק סדרת יינות כשרה וצעירה ברוחה, המגיעה מיקב באקסברג בדרום אפריקה – יינות סדרת UNORTHODOX.

בסדרה שלושה יינות: קברנה סוביניון מרלו, סוביניון בלאן, ושנין בלאן, הזן הלבן החשוב של דרום אפריקה. אופיים עשיר ופירותי, ותוויתם יוצאת הדופן היא מעשה אמן המשלב מוטיבים יהודיים, הומור וקומיקס וכל זאת, בסגנון המזכיר מעט תחרת דלפט.

מדרום אפריקה מגיעה סדרת Unorthodox, מבט ייחודי על יינות כשרים. בהשראת "גישה מאבריק", יינות לא אורתודוכסים מתריסים נגד המוסכמות. עם איכות וטעם מובחנים, סדרת Unorthodox, היא חגיגה של החיים היהודיים. התוספת המושלמת לשולחן הפסח חגי תשרי או לחגיגת חנוכה.

היצרן, יקב באקסברג BACKSBERG, הוא מהיקבים ההיסטוריים בפאארל. המשפחה שייסדה אותו, שמוצאה יהודי-ליטאי, ייסדה לפני עשרות שנים מסורת כמעט ייחודית של ייצור יינות איכות כשרים בדרום אפריקה. סיפור בקסברג הוא עתיק ומודרני כאחד, זיווג מעובד של מורשת וטיפול. כיקב בן למעלה מ-100 שנים, יינות משפחת בקסברג חוגגים רוח חלוציות שהובילה לארבעה דורות של בעלות  משפחה יהודית דרום אפריקאית גאה. ועכשיו עידן חדש, החמישי. ואוו, וזה בעינם, חלוצי עדיין. בקסברג, עשוי כיקב בר קיימא מאז 1916. יקב באקסברג Unorthodox שנין בלאן 2022,  יקב באקסברג Unorthodox סוביניון בלאן 2022,  יקב באקסברג Unorthodox מרלו קברנה סוביניון 2020, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב באקסברג Unorthodox שנין בלאן 2022

רשמי טעימה שלי: באף, מלחי אמבט ופרחוניות הדרים לבנה, וניחוחות שעוות לימון, מתמזגים בצורה חלקה לתוך ארומות יערה, מלון פריך וטל דבש על החך, עם רמז לאופי פירות יער אדומים. הגימור רענן, מרקם מושך ובעל גוף בינוני עם חמיצות פריכה לסיום.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: שנין בלאן

כרמים: באזור החוף, גפנים עם סבכה נטועים בחמר חולי

תיאור היין על פי היקב: אננס טרופי, ממתק, ופסיפלורה על האף מפנים את מקומם לחיך רענן, פריך ומאוזן היטב

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° ־ °10℃

כשרות: כשר פרווה ולפסח, בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. U P, מיוצרים בחסות בית דין קייפטאון והאיחוד האורתודוקסי של ארצות הברית, יינות אלו הם טבעוניים ומבושלים.

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 60 ₪.

יקב באקסברג Unorthodox סוביניון בלאן 2022

רשמי טעימה שלי: באף, פריחה הדרית לבנה, ניחוחות מרומזים של הפסיפלורה, האשכולית, ופרחי הסמבוק.  בחך, שבים ומרומזים טעמי פסיפלורה וגויאבה, עשבי תיבול ארומטיים, טימין, לימון ומרווה, עם רמזים לפרחים לבנים. הוא מלא ונדיב בפה, אך עדיין פריך, מרענן ויבש, עם רק שמץ של מינרליות מלוחה בסיומת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי סוביניון בלאן

הכרמים: באזור החוף, trellised, גפנים ב Simonsberg

תיאור היין על פי היקב: הסוביניון בלאן הזה משדר תווים טרופיים תוססים של מלון וקיווי. עוצמה ארומטית מובילה לחך עדין ומרענן. בשל עוצמתו הארומטית והבהירה חומציות, יין זה משתלב בצורה מפוארת עם מגוון רחב של מנות כולל סלטי עשבי תיבול טריים, דגים ועוף, כמו גם פלטות גבינות ושרקוטרי. הדשא הקרוב וטעמי פירות טרופיים סוביניון בלאן מציג מראה מעוגל היטב, חך אמצע פירותי עם חמיצות פריכה.

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8° ־ °10℃

כשרות: כשר פרווה ולפסח, בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. U P, מיוצרים בחסות בית דין קייפטאון והאיחוד האורתודוקסי של ארצות הברית, יינות אלו הם טבעוניים ומבושלים.

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 60 ₪.

יקב באקסברג Unorthodox מרלו קברנה סוביניון 2020

רשמי טעימה שלי: גוונים בצבע סגול עמוק, מובילים לאף מבושם של של פירות כהים, קקאו, וניל מתוק ותבליני ציפורן. החך, בעל הגוף, רך ונדיב, עם פרי בשל, טאנינים משיי וסיומת חלקה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: 74% מרלו 26% קברנה סוביניון

הכרמים: Simonsberg-Paarl

תיאור היין על פי היקב: מגע ארוך על הקליפות, תסיסה עם הרבה אוורור, יצרו יין בעל צבע, אדום אודם עמוק ומבריק, באף, אפשר לצפות לתווים של פרי אדום וקסיס עם רמז של וניל. יין אדום מיוער בעל גוף מלא ומפואר. ההשלמה המושלמת למגוון רחב של מנות, בפרט בשר אדום, תבשילים ועוף.

אלכוהול: 13.84%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 8 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° ־ °16℃

כשרות: כשר פרווה ולפסח, בהשגחת ובאישור הרבנות הראשית לישראל. U P, מיוצרים בחסות בית דין קייפטאון והאיחוד האורתודוקסי של ארצות הברית, יינות אלו הם טבעוניים ומבושלים.

פקק: אלומיניום "מכסובב"

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 60 ₪.

מאה שנים של עשייה
חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – אריאל אפשטיין, יו"ר הדירקטוריון שכיהן כמנכ"ל עד תחילת השנה; נורית שמיר (לבית אפשטיין), המנכ"לית הנוכחית; ורונית אבנר (לבית אפשטיין), סמנכ"לית השיווק.

במשך השנים צמחה חברת הכרם מעסק משפחתי קטן, לחברה המעסיקה כיום כ- 180 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ- 300 מיליון ₪. היא מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הינם וויסקי גלנפידיך, בלויני, גרנטס', וודקה סטולי, יגרמייסטר, רמי מרטן, קואנטרו, ג'ים בים, טולמור דיו וג'ין הנדריקס, ומגוון יקבים רחב לא פחות עמם נמנים בין השאר בולינג'ר, שאפוטייה, אנטינורי, אלגריני, טורס, וגה סיציליה, קאטנה זאפאטה, שאטו סיינט מישל, וילה מריה ויקב דלתון וויתקין הישראליים. כן בבעלות הכרם מבשלת בירת נגב ושותפות במבשלת הבירה הישראלית המובילה, בירה מלכה, והיא אף משווקת מגוון רחב של בירות איכות ובהן באדווייזר, בקס, שוף, מרדסו, בלו מון, ברודוג, פרנסיסקאנר, פולרס', ליפמנס, דובל ועוד. אשתקד אף נכנסה חברת הכרם לתחום הקפה והחלה לייבא מותג קפה איטלקי בשם וסקובי ואת מותג מכונות הקפה לקהל המקצועי, לה מרזוקו.

חברת הכרם

[email protected]

03-9627070

דרך החורש 10, חבל מודיעין

קרדיט תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top