חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"WBS – יבוא ושיווק" ממליץ על יקב סלוקיה רוסאן 2022, ו – פטיט ורדו 2021, Fantini Cueva del Viento Alto Las Rocas Tempranillo Rosado FINCA FELLA , יקב Tenuta Ulisse Montepulciano D’Abruzzo אוליזה, ו – רוזה מרלו, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023 ולכל השנה

יקב סלוקיה, שברמת הגולן הינו יקב קטן המייצר כ- 20,000 בקבוקי יין אדום ולבן בשנה. היקב הוקם בשנת 2004 ושוכן בסמוך למסעדת הקצבים “מיטשוס.” היקב הינו חלק בלתי נפרד מהמסעדה אשר מתמחה בהכנת מנות בשר מעדרי הבקר של רמת הגולן הידועים באיכותם. חגי ושיפי, התמחו בייצור יין בעשור האחרון ועושים את כל עבודת היקב, מהכרם ועד הבקבוק, מתוך תפיסה שעיקר עבודת היין נעשית בכרם. כדי שהחוויה הקולינרית תהה מושלמת, הם מציעים ללקוחותיהם יין משובח המשלים את החוויה הקולינרית הייחודית, יינות היקב מוצעים למכירה למסעדות וחנויות יין ייחודיות. יקב סלוקיה משלב שיטות מסורתיות עם חידושים טכנולוגים והיין מבטא את הכרם והטרואר עם שימת לב מיוחדת לייצור יין משלים לחוויה הקולינרית במסעדות השונות. 

יקב Tenuta Ulisse Montepulciano D’Abruzzo אוליזה הנו יקב מודרני ודינמי שנוסד בשנת 2016 ונותן ביטוי למסורת של מאות שנים דרך חיבור לאדמה ולחלקים הטובים ביותר באברוצו. טריטוריה ייחודית באזור אברוצו בעלת פוטנציאל עצום, טרואר ייחודי לכל חלקה וחלקה וזנים עתיקים של ענבים מקומיים כגון מונטפולצ'יאנו, טרביאנו, פקורינו, פסרינה וקוצ'יולה. יינות היקב הינם תוצאה של התשוקה והניסיון של אנטוניו ולואיג'י אוליס, שני אחים המחויבים להבעת הפוטנציאל והאופי של יינות האזור. כל כוס יין של היקב היא מסע, חוויה מדהימה וחזון. היקב שומר על חותם משפחתי חזק המאופיין בכבוד לערכים כמו מסורת, היסטוריה וטריטוריה, מנוהל כעת על ידי האחים אנטוניו ולואיג'י אוליס המאמינים כי עתיד גידול הגפנים של אברוצו חייב היה ללכת בדרך ייננית חדשה, ומחפשים עם כל בציר, אחר איכות מוחלטת ויצירת מופת חדשה.

יקב FINCA FELLA – "אהבה מובילה את חיי. אנשים הם בדיוק כמו ענבים, הם מבטאים את עצמם וניזונים מהמקורות שלהם הבונים את האופי שלהם. אני בא ממשפחה של חקלאים, שתמיד חיה על ערכים פשוטים וחזקים. כילד, למדתי לאהוב את העולם שהקיף אותי בטבע פורח וללא רבב. המפגש הראשון שלי עם יין החל מגיל 4 כשהייתי עוזר לסבא שלי להכין יין בבית. יין זה נצרך בגאווה בכל החגיגות המשפחתיות. באותם ימים עקבתי אחרי כל שלב בייצור בהערצה ובהתבוננות קפדנית, וניסיתי ללמוד מכל סוד שסיפרו לי, וחשבתי על היום שבו אהיה זה שאעביר אותו לילדיי ולנכדיי. דברים רבים השתנו מאז, אבל האהבה שלי ליינות והתשוקה שלי לאיכות נשארות זהות. כשנסעתי לאזור קסטיליה לה מנצ'ה לנסיעת עסקים, הסתנוורתי מ-25 הקטרים ​​של גפנים עתיקות, בגובה 1090 מטר, בכפר אלפרה. באותו רגע הרגשתי שהגיע הזמן להמשיך את המסורת המשפחתית ועם הד דבריו של סבי בלבי, החלטתי לתת חיים לפרויקט FINCA FELLA. ארץ אחרת, ענבים אחרת, אבל הקשר קסום, שבו הענבים הם באיכות ייחודית שחוויה ומסורת משפחתית יוכלו להפוך לסיפור שמשפחת צ'יאמפולי כתבה במשך דורות, ואני בטוח שאמשיך לכתוב עוד הרבה דורות, מבלי לוותר מעולם על התשוקה לאיכות הגבוהה ביותר".  Tommaso Ciampoli מנכ"ל

יקב Cueva del Viento winery ממוקם בחלקו הגבוה והאצילי ביותר של אזור קסטיליה לה מנצ'ה ליד העיר אלבסטה, אזור קסום המורכב מרמה הנעה בגובה שבין 700-900 מטר מעל פני הים המאופיינת באקלים יבשתי עם חורפים קרים וקיץ חם קצר ויבש. תנאי האקלים המסוימים, הגובה ותנודות הטמפרטורה החזקות אפשרו רק לגפנים החזקות והעמידות ביותר לשרוד ולהסתגל בצורה מושלמת. כאן,  יש ליקב כרמים עצמאיים שעברו הכשרת גפנים בני למעלה מ- 80 שנה עם יבול נמוך מאוד לדונם אך באיכות גבוהה מאוד.

Fantini Group שבבעלותה גם FINCA FELLA יקב Cueva del Viento winery, נולדה בלב הים התיכון, באברוצו, בעיירה אורטונה בשנת 1994 על ידי שלושה שותפים פיליפו, ולנטינו וקמילו, קראו להם גם "שלושת החולמים" כי הם מסוגלים להגשים חלום שנראה בלתי אפשרי, ליצור מציאות שהפכה להיות בעולם היין, "ספינת הדגל" של דרום איטליה, ללא הון פיננסי וכרמים בבעלות אבל עם מודל עסקי חדשני ביותר.

WBS – יבוא ושיווק, הגדירה לעצמה את מגוון המוצרים כבעלי עניין רב , עם ערך מוסף גבוה עם סיפור מאחורי כל יין ושמירה על איכות בלתי מתפשרת של יינות.

WBS – יבוא ושיווק ממליץ על יקב סלוקיה רוסאן 2022, ו – פטיט ורדו 2021, Fantini Cueva del Viento Alto Las Rocas Tempranillo Rosado,  יקב Tenuta Ulisse Montepulciano D’Abruzzo אוליזה, ו – רוזה מרלו, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023 ולכל השנה. היינות אינם כשרים.

יקב סלוקיה רוסאן 2022

רשמי טעימה שלי: ביטוי מקסים של זן ענבי הרוסאן, כיין העומד בזכות עצמו. האף, שופע תווי אגס צהוב בשל, רפרפת לימון, אפרסק ואננס מהדהדים הן על האף והן בחך. בינוני בגוף, רענן ועסיסי, עם מרירות עדינה של אשכולית. מבנה יבש ורזה, מרקם מורכב, חמיצות מאוזנת, רעננות פריכה. וכל לגימה, מפתה אותך לחזור לעוד.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי רוסאן

כרם: נוב רמת הגולן

תיאור היין על פי היקב: הענבים נבצרו בבציר ידני בכרם נוב. עם הגעתם ליקב הם נסחטו מיד ליצירת יין צעיר ורענן. היין במרקם קטיפתי בעל טעמים של אגס ודבש גוף בינוני וחמיצות נעימה. פרחוני ועדין.

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: חגי שלום

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-12°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב סלוקיה פטיט ורדו 2021

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול כהה, באף,  שבבי לילך, פירות כהים, גרפיט וארז, פירות יער, סיגליות, ציפורני קקאו וניחוחות "ראחאת לוקום" טורקי מסורתי. החך, מאוזן על ידי חומציות פועמת וטאנינים עשירים. טעמי פירות תות ופטל שחור ותבלין עץ אלון עדין, משתלבים לסיומת ארוכה ומקסימה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי פטיט ורדו

כרם: בן זימרה ו- נוב

תיאור היין על פי היקב: נבצר בבציר ידני בכרם בן זימרה ובכרם נוב היין בעל גוף מלא, מפגין טעמים מרתקים ועמוקים של דובדבן בעל צבע שופע וארומות פרי סגול

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 10 חודשים בחביות עץ אלון

יינן: חגי שלום

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪.

FANTINI – FINCA FELLA – Cueva del Viento Alto Las Rocas Tempranillo Rosado

רשמי טעימה שלי: צבע, אפרסק יפהפה, באף, ניחוחות ארומטיים של פירות יער אדומים (תות ודובדבנים), פרי עץ (משמש ואפרסקים), סיגליות ופירות טרופיים עדינים, אשכולית ורודה וליים. על החך עז, עם מרקם נחמד, חמיצות נהדרת ואורך טוב, עם טעמים של פרי אבן ונקטרינה לבנה. רוזה של קיץ.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי טמפרניו

עשיית היין: הענבים נבצרים בלילה כדי לשמר את הארומה ולהימנע מחמצון. הפשטה וריסוק גבעולים רכים, תסיסה ללא קליפות בטמפרטורה נמוכה של 16 מעלות צלזיוס לצבע וטעם אידיאליים.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: ללא

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪.

יקב TENUTA ULISSE רוזה מרלו

רשמי טעימה שלי: הרוזה הזה נעשה מתוך מחשבה על הקיץ, הטעם הראשון של הקיץ הוא הניחוח המענג של תותי בר ודובדבנים קרירים שזה עתה נקטפו. אין ספק שזהו יין נפלא שמזכיר יום רוח נעים וחמים על החוף. צבע, ורוד אלמוגים. אף, ניחוחות של עלי ורדים רכים מלפנים ואחריו זר  אדום בשל של תותים, חמוציות ורמז של פטל. בחך, יין אלגנטי המציג טעמים של פירות יער אדומים בשלים, חמיצות מאזנת מתקתקות עדינה, רעננות ופריכות.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי מרלו

תיאור היין על פי היקב: מוצר ייחודי של היקב שלנו. רוזה יוצא דופן עשוי מענבי מרלו. מורכבות מדהימה והרמוניה נהדרת. הרוזה הזו הוא מפתח אחר להבנת הענב יוצא הדופן הזה. יין ארומטי וחושני. צבע ורוד בהיר וסמוק בניחוחות אביב של אדום עונתי פירות דובדבן, תות, פטל וורדרד. החך, חריף ומלא באותם פירות טריים ובשרניים אדומים בהירים מלאים של טעם מאוזן על ידי חומציות טובה.

יישון: 3 חודשים בנירוסטה

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

יקב Tenuta Ulisse Montepulciano D’Abruzzo

רשמי טעימה שלי: חווית שתייה נעימה להפליא עם פרי כמעט בשרני; צבע, אדום אודם עז עם השתקפויות סגולות. באף, ארומה נעימה ומתמשכת עם תווים של פרי פירות יער אדומים, דובדבן שחור ופטל שחור. בחך, טעם מלא ועגול. גוף טוב. טעמים המשלימים את הניחוחות שכבר נתפסו באף. הסיומת מאוד מתמשכת ונעימה, עם טאנינים מתוקים וקטיפתיים.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי Montepulciano D’Abruzzo

תיאור היין על פי היקב: מקורו של ענב זה תמיד היה לא ברור. בעבר, נטו לסווג אותו כזן "סנג'ובטי". היום בטוח שלשני הענבים אין שום דבר במשותף. הענב מעובד בעיקר באזור Abruzzo ובאזורים האחרים של מרכז-דרום איטליה. כיום, הודות לתשוקה של חלק מהיצרנים והייננים, זן ענבי ה Montepulciano D’Abruzzo עלה לאור הזרקורים הבינלאומי כאחד מהענבים האדומים האיכותיים ביותר בעולם.

אלכוהול: 14%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 4 חודשים במכלי נירוסטה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא.

מחיר מומלץ לצרכן: 89 ₪.

S h a i W e n k e r t // 0 5 2 -7 8 2 -7 2 3 4
W W W . W I N E K A R T . C O . I L

קרדיט תמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top