חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל סירה "בטון" 2019 עין זיתים – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

התפיסה הייננית של יינות יקבי כרמל בעולם הפרמיום מתבטאת היטב במילות השיר של אריק קלפטון: LET IT GROW, LET IT GROW… LET IT BLOSSOM, LET IT FLOW. על פי תפיסה זאת, החלק החשוב ביותר בתהליך היינני הוא בחירת הכרמים. הכרמים שבחרנו בקפידה ליינות CARMEL SIGNATURE, מקבלים טיפול מדויק ואיכותי, לאחר שהוכרו על ידי צוות המומחים שלנו כבעלי יכולת גבוהה לייצור יינות ברמת האיכות הנעלה ביותר. מרגע שנבחר הכרם תפקידנו כייננים וכורמים לשמור עליו ולטפח אותו על מנת שיניב את הענבים בעלי האיכויות הגבוהות ביותר שניתן. עלינו לעודד ולהעצים את האיכויות הייחודיות של הענבים, להוציא מהם את המיטב ולממש את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם, באהבה, בהקפדה, ובמינימום התערבות. ביקב, תהליך הפקת היינות מוקפד מאוד, ומשלב בין הסטנדרטים הגבוהים ביותר בייצור היין תוך שמירה על זהות חלקות הכרם. השנה נטענו כרמים רבים ונמשיך בכך גם בשנה הקרובה. הנטיעות הרבות מובילות אותנו לתובנות ולגילויים שונים לאורך כל הדרך. הכרמים פזורים במקומות ובגבהים שונים בארץ, על מנת לוודא נטיעה של סוגי זנים מגוונים שמקבלים את התנאים המיטביים לגידולם מבלי להתפשר על איכותם. עם בחירת הכרמים לא נבחרת רק הקרקע, אלא נבחרים גם האנשים. אנחנו מוודאים שהכורמים איתם אנחנו עובדים מחזיקים בתפיסת עולם דומה לתפיסה שלנו, יודעים לכוון את הכרם למקומות הנכונים ולתת לו את הפרשנות הנכונה. אומרים שדברים טובים לוקחים הרבה זמן ואנחנו מאמינים בזה. בתהליך הכנת היינות אנחנו מקפידים על דיוק בפרטים הקטנים ונותנים לכל יין את הזמן שלו, אם זה במהלך הבשלת הכרמים, עת הבציר, זמן התסיסה במכלים, תקופת היישון או הרגע המושלם והחברה האידיאלית ליהנות ממנו. עם יינות CARMEL SIGNATURE שווה לעצור לרגע את הזמן, לשתות לאט, ליהנות מהבשומת המגיעה לאף, להתענג על הטעמים המתפשטים בחך והחום שמחליק בגרון. את ההנאה כדאי לחלוק עם אנשים שידעו להוקיר את הרגע המיוחד ואת הרוגע והשלווה שהיין מסב לנו. והעיקר… למתוח את הרגע, עד הפעם הבאה. הסבלנות משתלמת ובגדול. עם יינות CARMEL SIGNATURE מבינים שיש רגעים ששווה לחכות בשבילם. יקבי כרמל סירה "בטון" 2019 עין זיתים – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקבי כרמל סירה "בטון" 2019 עין זיתים

רשמי טעימה שלי: יין סירה זה שהתיישן כולו על טהרת מכלי בטון במקום ההתיישנות המסורתית בחביות עץ אלון, החליף טעמי פירות בשלים במיוחד עבור מבנה מאוזן עם חומצה קדימה. מצאתי כאן שפע של טעמי פירות אדומים ושחורים שזיף שחור, קליפות דובדבנים. השילוב של פרי בשל וחמיצות בהירה, יוצר יין מרגש בחך. כל זה, מודגש על ידי פלפל שחור ורמז של סיגליות. היין מסתיים עם פרי שחור מתמשך בגוון גבוה ותבלין אדמתי.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי סירה

תיאור היין על פי היקב: כרם יחידני נבצר מכרם עין זיתים, מאזור דלתון שבגליל העליון, בגובה של 740 מטר מעל פני הים. על מנת לשמר את טביעת האצבע הייחודית של הפרי מכרם זה, המתאפיין בטעמים נקיים וצלולים בחרו יינני היקב להשתמש במכלי בטון ללא מגע עץ שמקבעים ומדגישים את הניחוחות והטעמים הטהורים הייחודיים לענבים.

אלכוהול: 14.5%

ידידותי לטבעונים VEGAN

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: במכלי בטון

יינן: יפתח פרץ

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח בפיקוח ואישור מחלקת הכשרות הארצית שעל יד הרבנות הראשית לישראל. בד"ץ מהדרין בהשגחת הרב רובין U P

מחיר מומלץ לצרכן:125 ₪.

יקבי כרמל

קרדיט תמונה: אייל קרן סטודיו לצילום קולינארי

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top