חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב הר אודם ממליץ על וולקני שרדונה 2022, יער אודם לבן 2022,יער אודם אדום 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב הר אודם –  "היקב הגבוה ביותר בישראל. הכול מתחיל במקום בו ההרים נושקים לשמיים, אל מולם נוף אינסופי, הנחלים זורמים מכל עבר והאוויר צלול ושקוף. שם, בצפון רמת הגולן במושב אודם אנשי היקב, מייצרים יינות טעימים, משמחים ומדויקים, עבור כל אחד ואחת מכם. היקב נוסד בשנת 2003 על ידי משפחת אלפסי והחל מבציר 2007 כשר". יקב הר אודם ממליץ על וולקני שרדונה 2022, יער אודם לבן 2022,יער אודם אדום 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב הר אודם וולקני שרדונה 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב בהיר עם גוונים ירוקים. ניחוחות של פרי אבן, רמזים של הדרים ואפרסק בחך מרוכז, מינרלי, קרמי וארוך, בזכות חומציות טבעית מושלמת. יין לבן, בשרני מרענן, עם רמיזות לחמאה ובריוש וסיומת ארוכה ורכה. שרדונה וולקני, תמיד נוטה כלפי "הצד הרזה יותר" של הדברים, גבישי, "חריף" ומתוח. הפרי ליין זה המגיע מהקרקע הוולקנית, מוסיף שכבה נוספת של מינרליות ליין. מעריצי שאבלי יאהבו את היין הזה.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה – הענבים של וולקני שרדונה גדלים בעמק הבכא בצפון רמת הגולן, אזור גידול הענבים הקר והגבוה ביותר בארץ. הענבים נבצרו עם אור ראשון ותססו ב– 17-15מעלות על מנת להשיג מיצוי עדין של צבע, בשומת וטעמים.

הבציר: חורף  2022 החל באיחור יחסי, אך התגלה כחורף גשום מהממוצע כשחציו השני היה קר במיוחד ובפרט חודש מרץ. שהיה מהקרים בהיסטוריה, עם אירועי שלג משמעותיים. חווינו אביב וקיץ מתונים ללא אירועי קיצון פרט לתחילת חודש. ספטמבר בו התרחש גל חום משמעותי אך גל חום זה לא פגע בעונה כולה שאפשרה תנאים טובים להבשלה. עונת הבציר הייתה מוצלחת.

תיאור היין על פי היקב: יינות סדרת וולקני מביאים לידי ביטוי את האופי המיוחד של הכרמים בצפון רמת הגולן. שרדונה וולקני תסס והתיישן על שמריו חמישה חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות. צבע היין קש זהבהב עם רמזים לירוק וניחן בטעמים של תפוח ירוק, מלון ואשכולית עם טעמי יישון עדינים. ליין מרקם פריך שמחזק את טעמיו. היין תסס והתיישן על שמריו במשך  5חודשים בחביות  400ליטר בשיטת .Sur-lie

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות:

יינן: 

תאריך מילוי: מרץ 2022

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרב ישי סמואל – מועצה דתית אזורית  מחלקת הכשרות רמת הגולן ללא חשש טבל ערלה ושביעית עפ"י היתר מכירה. לא מבושל.

ידידותי לטבעונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ₪.

יקב הר אודם יער אודם לבן 2022

רשמי טעימה שלי: האף, מקדם את הלגימה מהכוס, עם קו חומצה מבני מקסים, חושף תווים של לילך, פורחים ודבש שיטה, עם רמזים של מינרליות וטל דבש. בחך, מעט משקעים מלוחים וזרימה נעימה של טעם. ענבי הויונייה, מביאים שפע של אנרגיה ומשקל להרמוניה. בו בזמן שענבי השרדונה, מביאים את העושר והמבנה הזני, כדי לסיים את המורכבות הרעננה והפנטסטית הזו, כתוספת ממד ומרקם נוספים ליין.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: זהו בלנד של ענבי ויונייה וענבי שרדונה, המכניס אותך לאווירה המיוחדת והקסומה של היער. מורכב מ- % 60 שרדונה ו-% 40 ויונייה. הענבים נבצרו עם אור ראשון ותססו ב– 17-15מעלות על מנת להשיג מיצוי עדין של צבע, בשומת וטעמים.

הבציר: חורף  2022החל באיחור יחסי , אך התגלה כחורף גשום מהממוצע כשחציו השני היה קר במיוחד ובפרט חודש מרץ. שהיה מהקרים בהיסטוריה, עם אירועי שלג משמעותיים. חווינו אביב וקיץ מתונים ללא אירועי קיצון פרט לתחילת חודש ספטמבר בו התרחש גל חום משמעותי אך גל חום זה לא פגע בעונה כולה שאפשרה תנאים טובים להבשלה. עונת הבציר הייתה מוצלחת.

תיאור היין על פי היקב: יער אודם, החורש הטבעי הגדול בישראל נמצא בצפון רמת הגולן והעניק השראה ליין זה. ליין צבע קש עם גוון ירקרק, ארומות של ליים ופסיפלורה עם טעמים מובחנים של אגס, משמש ומעט הדרים. מוכן לשתייה וימשיך להשתבח ב 3השנים הקרובות.

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות:

יינן: אדם אלפסי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרב ישי סמואל – מועצה דתית אזורית  מחלקת הכשרות רמת הגולן ללא חשש טבל ערלה ושביעית עפ"י היתר מכירה. לא מבושל.

ידידותי לטבעונים.

תאריך מילוי: ינואר 2023

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

יקב הר אודם יער אודם אדום 2022

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול-אדום שופע ויטאליות ומזמין. באף, פרי יער אדום ושחור ומגוון של עשבי תיבול יבשים, כשענבי הנביולו, משלימים את התמונה עם ורדים טריים. ענבי הסירה, מספקים את הפירות, ענבי הקברנה מחדירים את הפוקוס עם נגיעונת מליחות וענבי הנביולו מביאים את הכול יחד עם מבנה אלגנטי. בחך, יין צעיר, עם פרי נהדר, חומציות מאוזנת, הנושא עמו מספיק טאנינים עדינים כדי להחזיק מעמד שנים קדימה.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: זהו בלנד של ענבי קברנה סוביניון, ענבי נביולו וענבי סירה, המכניס אותך לאווירה המיוחדת והקסומה של היער.

כרמים: הענבים ליער אודם אדום גדלים בכרמי יקב הר אודם בעמק הבכא שבצפון רמת הגולן.

הבציר: חורף  2022החל באיחור יחסי, אך התגלה כחורף גשום מהממוצע כשחציו השני היה קר במיוחד ובפרט חודש מרץ, שהיה מהקרים בהיסטוריה, עם אירועי שלג משמעותיים. חווינו אביב וקיץ מתונים ללא אירועי קיצון פרט לתחילת חודש ספטמבר בו התרחש גל חום משמעותי אך גל חום זה לא פגע בעונה כולה שאפשרה תנאים טובים להבשלה. עונת הבציר הייתה מוצלחת.

תיאור היין על פי היקב: יער אודם, החורש הטבעי הגדול בישראל נמצא בצפון רמת הגולן והעניק השראה ליין זה. ליין גוון אדום דובדבן חצי אטום. ניחוחות של דומדמניות, דובדבן ופטל וניתן לחוש בו בטעמי דובדבן, פטל משולבים במעט מרווה.

אלכוהול: 14.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות:

יינן: אדם אלפסי

טמפרטורת הגשה מומלצת: 22° -18°־℃

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרב ישי סמואל – מועצה דתית אזורית  מחלקת הכשרות רמת הגולן ללא חשש טבל ערלה ושביעית עפ"י היתר מכירה. לא מבושל.

ידידותי לטבעונים.

מחיר מומלץ לצרכן: 69 ₪.

מרכז המבקרים – המרכז הוא האנשים

יקב הר אודם הוא יקב משפחתי, היינות שלנו נועדו להסב שמחה, לקרב לבבות ולשבח את הרגעים השמחים של החיים.

מרכז המבקרים שלנו הוא הלב הפועם של היקב. מפגש ישיר שלכם איתנו ועם היין שאנחנו מייצרים. אנו מזמינים אתכם לבקר אותנו במרכז המבקרים של היקב במושב אודם, צפון רמת הגולן. בואו להכיר את סיפור המשפחה ולטעום את היינות שלנו.

פתוח בימים א’- ה’ בין השעות 10:00-17:00, ביום ו’ וערבי חג 10:00- 16:00, שבת וחג סגור. ניתן להגיע באופן ספונטני.

04-687-1122/052-688-110

 [email protected] 

קרדיט תמונות: באדיבות היקב

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top