Search
Close this search box.

יקב טורא LIMITED ADITION 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

ורד וארז בן סעדון, הקימו את יקב טורא כיקב-אחוזה משפחתי (Estate Winery) והוא אחד מיקבי הבוטיק המוקפדים ביותר בארץ. היקב הוקם בישוב רחלים שבשומרון, בשנת 2003. כרמי היקב נטועים בישוב ברכה שבשומרון בגובה 850 מטר מעל פני הים, המאפשר אקלים אופטימלי לגידול ענבי יין משובחים. כדי לזכות בהגדרה "יקב אחוזה", היקב צריך להיות הבעלים של הכרם, ועל היין להיות מיוצר אך ורק בשטח היקב משלב התסיסה, היישון והביקבוק. הכרמים לא חייבים להיות צמודים ליקב, אך הם צריכים להיות באותו אזור גיאוגרפי. ורד וארז בן סעדון מחוברים מאד לארץ ולקרקע. אנשים של חזון עם אהבה גדולה לפרטים הקטנים. חצי שנה לאחר שנישאו הם לקחו את כל החסכונות שלהם והשקיעו בישוב ברכה עשרים דונמים של כרם. בהתחלה מכרו את הענבים ליקבים אחרים, אך ברגע שנכנסו שיקולים פוליטיים, נתקלו אותם יקבים בבעיות מצד לקוחות בשוק האירופאי. בני הזוג החליטו לעבור קורס ייננים ולייצר את היין בעצמם. ההחלטה התבררה כנכונה. יקב טורא הפך להצלחה מסחררת. במבחני טעימה עיוורת, שבהם פוליטיקה לא משחקת תפקיד, הצליחו היינות של יקב טורא לקטוף פרסים ושבחים, והמקום הפך לאתר עלייה לרגל של חובבי יין מהארץ והעולם. יקב טורא ממליץ על LIMITED ADITION 2022 לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב טורא לימיטד אדישן 2022

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות של פירות שחורים ואדומים קסיס ודובדבן רמיזה לקינמון עם טעמים של דובדבן שחור ושזיף, יחד עם שקד מר ורמזים של ליקוריץ. שיכולים להיות מלווה בתווים חריפים של קינמון וציפורן. בחך, טעמים של פטל שחור, דובדבן שחור, אוכמניות ושזיף, ואחריהם תווים עדינים של קלייה ו-ווניל

סוג היין: אדום יבש

בציר: 2022, התשפ"ג

הרכב זני: דולצ'טו , מרסלן

כרם: ברכה בגובה כרם:850 מטר

התיישנות: 6 חודשים בחביות עץ אלון צרפתיות

אלכוהול: 12%

תיאור היקב את היין:. באף ארומות דובדבן אוכמניות, וניל. צבעו סגול עמוק זהו יין עגול, מאוזן ונעים לשתייה, המתאים הן לארוחות קלות והן לכבדות.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: ללא חשש טבל וערלה הופרשו תרומות ומעשרות. לא מבושל. כשר לפסח. היתר מכירה. בהשגחת הרבנות האזורית שומרון.

מחיר מומלץ לצרכן: 74 ₪.

יקב טורא

משרד יקב טורא: 02-6508882
מרכז מבקרים + לקוחות פרטיים: ורד 052-7966613
מייל: [email protected]
כתובת: רחלים, ד.נ. אפרים, 4482700

קרדיט תמונה: יח"צ טורא

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top