חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תותים וסיגליות תבלינים, תותים, סיגליות, פירות יער כחולים פטל אדום ועוד "יקב היוצר" משיק – בצירים חדשים – יינות בציר 2022 קברנה סוביניון VIRTUOSO 2022, ומרלו VIRTUOSO 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

יקב היוצר, הינו סיפור על השראה ויצירתיות, על ניצוץ של גאונות, על צירוף חדש ומרגש של טעמים וניחוחות, של רקיחת זני ענבים ייחודים היוצרים יין שהוא יצירת אומנות. המסע בעקבות יין היוצר החל במוחו ובליבו של אמן היין פיליפ ליכטנשטיין, יחד עם משפחה המייצרת יין מזה דורות. בחזונם בחרו להרכיב יין שכולו יצירה המשלבת מקום, זן ויוצר כמקשה אחת מעוררת השראה. ליכטנשטיין למד את סודות המסורת הצרפתית של ייצור היין, ועלה לארץ עם חלום אחד – להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים. בחדרי החביות הקרירים של היקב, יוצר היינן האמן את יצירתו ומביא לרקיחה מרגשת של זנים ייחודיים, טעמים וניחוחות המשתלבים יחדיו לכלל יצירת אמנות נפלאה. כך נוצרת שרשרת קסומה המחברת שמונה דורות של מומחיות ביין, חלום של יינן צרפתי ואשכולות ענבים מכרמים שטופי שמש ישראלים – למפגש מעורר השראה. פיליפ ליכטנשטיין, יצר סדרות יוקרתיות המבוססות על זנים ים-תיכוניים ייחודיים אשר זכו לפרסים בארץ ובעולם. בתכנון היין שם לעצמו היינן כמטרה לתת לטעם הפרי לשלוט בתמהיל הטעמים, על פני הדומיננטיות של טעמי העץ. כל יינות היוצר עברו התיישנות ארוכה מאוד בחביות עץ אלון, תוך בחירה ספציפית של סוג וגיל החביות בכדי לשמור את טעמי החבית, אך לא לאבד את ביטויו של כל זן וזן.  תותים וסיגליות תבלינים, תותים, סיגליות, פירות יער כחולים פטל אדום ועוד "יקב היוצר" משיק – בצירים חדשים – יינות בציר 2022 קברנה סוביניון VIRTUOSO 2022, ומרלו VIRTUOSO 2022, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי ה'תשפ"ג – ה'תשפ"ד 2023.

סדרת Virtuoso עוצבה בקפידה ובייחודיות רבה, וההשראה לעיצובה מגיעה מעולמות כלי הנגינה, עם בקבוק בעל צורה ייחודית המיובא ממפעל בוטיק לזכוכית בצרפת. ייצור היין בוצע על ידי קליטת הענבים וריסוקם, הם קוררו ועברו להשריה קרה עם הקליפות למשך כ- 3 שבועות. לאחר מכן, היין התיישן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 9 חודשים. הסדרה מבוססת על שלושה זנים אדומים ושני זנים לבנים : קברנה סוביניון, מרלו,שיראז, גוורצטרמינר ושרדונה.

יקב היוצר קברנה סוביניון VIRTUOSO 2022

רשמי טעימה שלי: שכבות פרי יער שחור, עם תווים קלאסיים של עשב וליקוריץ הממסגרים גרעין של טעמי קסיס שזיף ודובדבן שחור. הטאנינים חלקים ומשיי, מה שהופך את זה ליין קל לשתייה, שעדיין מחזיק מספיק מורכבות, עבור חובבי יין בכל מקום.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי קברנה סוביניון

תיאור היין על פי היקב: לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בצבע ארגמני עמוק , בעל ניחוח אופייני של פירות יער כחולים עם רמזים של וניל וטבק. הענבים  מכרם במושב דישון (גליל עליון). "הענבים נבצרו בלילה בתחילת חודש ספטמבר, ולאחר השרייה קרה בת שבוע הותססו בטמפרטורה מבוקרת. היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 ימים, בסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים"

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 9 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

יינן: פיליפ ליכטנשטיין

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. ברכתו בורא פרי הגפן גם לדעת מר"ן הבית יוסף. בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת הבד"ץ ירושלם של העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

יקב היוצר מרלו VIRTUOSO 2022

רשמי טעימה שלי: באף, שפע של ניחוחות פרי. שוקולד מריר. החך רך, גוף בינוני, עם תווים עשבוניים והרבה טעמי שזיפים טריים,  פירות יער בשלים וטעמי וניל מתובל.

סוג היין: אדום יבש

הרכב זני: ענבי מרלו

תיאור היקב את היין: לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בעל צבע אדום בוהק, עם ניחוח של תותים ופטל אדום עם רמזים של תבלינים מתוקים ומוקה. הענבים מגיעים מכרם הנמצא בין רמות נפתלי לקיבוץ יפתח בגליל העליון. הענבים נבצרו בלילה בחודש אוגוסט, ולאחר השרייה קרה בת שבוע, הם הותססו בטמפרטורה מבוקרת, היין נשאר עם הקליפות למשך כ 20 יום, ובסיום התסיסה והשפייה היין התיישן למשך 9 חודשים"

אלכוהול: 13.5%

בקבוק: 750 מ"ל

התיישנות: 9 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי

יינן: פיליפ ליכטנשטיין

ידידותי לטבעונים

טמפרטורת הגשה מומלצת: 16°-18°־℃

כשרות: כשר לפסח בהשגחת הרבנות מעלה אדומים. ברכתו בורא פרי הגפן גם לדעת מר"ן הבית יוסף. בקבוק חדש. לא מבושל. בהשגחת הבד"ץ ירושלם של העדה החרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

וירטואוזו רונדו 2022 – יין אדום חצי יבש

לדברי ליכטנשטיין היינן של יקב היוצר : מדובר ביין בצבע ארגמן עז, בעל ריחות דובדבן, שזיף ושוקולד. היין נוצר משילוב ענבים משני כרמים, מרלו מדישון שבגליל העליון ומורבדר מכרם עין דור בעמק יזרעאל. כל כרם נבצר וטופל לחוד עד להבשלה מלאה, ולאחר ריסוק והפרדת השריגים הותסס היין בטמפ' מבוקרת. בנוסף, המורבדר התיישן בחביות עץ .  היין יוצע במחיר מומלץ לצרכן של כ 45 ₪.

היינות נמכרים ברשתות השיווק המובילות, במבצעים מובילים לחג של יקב היוצר וביניהם :

בראשית + מוסקטו – 3 ב 100 שח, וירטואוזו 2 ב 80 שח, סדרת דאנזה תוצע 2 ב 110 שח.

היינות הינם בכשרות בד"צ העדה החרדית ובד"צ בית יוסף. 

וכמה מילים על בציר 2023 : 

"בציר 2023 המתקיים בימים אלה מתאפיין בהתעוררות נמוכה בכרמים רבים שלנו" אומר ליכטנשטיין " יחד עם גל החום האחרון אשר החריף מעט את המצב. לשמחתנו, השקייה מדויקת לפי מצב הנוף בכרמים, משפרת את מצב הענבים ואנו מעריכים שהיינות מבציר זה יהיו מלאים בטעמי פרי עם נוכחות מלאה בפה ".

בנוסף, ניתן לרכוש בחנות און ליין של  היקב ממגוון היינות והמארזים לקראת ערב חג, או כמתנה נהדרת למארחים. לדוגמא: מארז חגיגי ליריקה מסדרת הזנים הים תיכונית של היקב ,

מארז זוגי צבעוני וחגיגי עם יינות הסדרה ליריקה סירה וליריקה-GSM. יוצע במחיר ₪229.00 .

המארזים והיינות ישווקו בחנויות היין הנבחרות והן בבוטיק היין האינטרנטי של היקב.  https://www.store.hayotzerwine.co.il/

 

יקב היוצר

יין מעורר השראה

1-700-70-1847

[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top