חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל חתמו על הסכם מכירה והפצה עם חברת MOLSON COORS

יקבי כרמל, היקב הגדול והמוביל בישראל, מרחיב את פורטפוליו מותגי הבירה ומקבל את הזיכיון לשיווק והפצת סטארופראמן ומילר, מותגי הבירה מבית תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS, שבמשך יותר ממאתיים שנה מייצרים מגוון מותגי בירה מובלים ברחבי העולם.

יקבי כרמל התרחב לאחרונה לתחום הבירה, הפך לשחקן מוביל בשוק הבירה בישראל ונחל הצלחה, שהובילה לצמיחה משמעותית של המותגים שבהובלתו וחדשים לשוק: בירת הקראפט אלכסנדר, בירת הקראפט ג'מס ובירת הפרימיום הגרמנית קרומבאכר, זאת במקביל לצמיחה משמעותית של פעילות היין של החברה. בעקבות הצלחה זו, זכו יקבי כרמל באמון תאגיד הבירה MOLSON COORS, שבחר בחברה לייצג ולהפיץ את שניים ממותגי הבירה המובילים בעולם.

יוסי אדרי, משנה למנכ"ל כרמל קורפ: "אנו גאים מאוד כי תאגיד הבירה מולסון קורס MOLSON COORS אחד תאגידי מבשלות הבירה המובילים בעולם, בחר ביקבי כרמל להביא את בשורת הבירות האיכותיות ולהוביל את האסטרטגיה של התאגיד לשוק. אנו רואים את המהלך כנדבך אסטרטגי בהגדרת שוק הבירה כמנוע צמיחה לחברה ומאמינים שיוביל לחשיפת קהל חדש לבירות המובילות בעולם".

אנתוני לנגלי, מנהל אזורי, מולסון קורס: "אנו שמחים ונרגשים על השותפות ארוכת הטווח עם כרמל קורפ. אנו מקווים שהסכם חדש זה ימלא תפקיד חשוב בתעשיית הבירה הצומחת של ישראל, תוך חיזוק מותגי הבירה שלנו ובהפיכתם לבחירה הראשונה עבור צרכני הבירה בישראל".

בירה סטארופרמן Staropramen היא מותג הבירה מהגדולים בעולם והבירה המובילה בפראג, הקיימת למעלה מ- 150 שנה ומיוצאת למס' רב של מדינות בעולם. פילזנר צ'כי מסורתי שנרקח תוך שימוש במרכיבים המשובחים ביותר, כולל כשות צ'כית פרימיום המספקת ארומה משובחת, מעט פירותית וטעם מאוזן מרענן.

בירה מילר Miller היא בירה אמריקנית מהנמכרות ביותר בעולם, המיוצרת ע"י חברת המשקאות מילר, חברת הבירה השנייה בגודלה בארה"ב, המיוצרת מחומרי גלם איכותיים ובעלת טעמים נגישים.

על חברת MOLSON COORS (מולסון קורס)
חברת מולסון קורס, הוקמה בשנת 1873 ועוסקת בייצור שיווק והפצה של בירות בארה"ב, קנדה ואירופה. החברה מפעילה מבשלות בירה בארה"ב וקנדה וכן ביצור ושיווק בירות בבריטניה. מותגי הדגל כוללים את הבירה הצ'כית מספר 1 בפראג Staropraman, משפחת בירות Coors, הבירה האמריקאית Miller ועוד.

אודות יקבי כרמל קורפ
חברה ציבורית בעלת "יקבי כרמל", היקב הגדול והמוביל בשוק היין בישראל העוסק ביצור ושיווק יין, וכן בעלת 30% מ"יפאורה" העוסקת בייצור ושיווק משקאות קלים ומים מינרלים. החברה מייצרת יין בשני אתרים מרכזיים (זיכרון יעקוב ואלון תבור) וביקב יתיר כמו כן מפיצה את יינות יקב ויתקין. מותגי הבירות 'סטארופרמן' ו-'מילר' מצטרפים לפורטפוליו מותגי הבירות של יקבי כרמל הכולל את מבשלות הבירה הישראליות 'אלכסנדר', ו-'ג'מס' ובירת הפרימיום הגרמנית 'קרומבאכר'.

יקבי כרמל

קרדיט צילום: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top