חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

HOUSE OF ROSE 2023 מיצג אמנותי קולינארי ומפגן עוצמה ונוכחות של חברת המשקאות IBBLS ויקב תבור בהפקת ROUND TABLES

אודה על האמת. כשהגענו זוגתי ואני לאירוע הפופ אפ האמנותי קולינארי שהתקיים אמש ומתקיים גם היום במלון סלינה ביץ' ברחבת הלובי, בכניסה, במעליות ובקומת הגג, הייתה לנו יותר מתחושה עובדתית ברורה נושמת וקיימת שהעולם שייך לצעירים. אבל אחרי כמה כוסות צוננות של מגוון יינות רוזה ורודים בכוס, המון חיוכים לחיצות ידיים וחיבוקים עם מכרים וותיקים, "אמן, שכל מה שאתה רוזה, יתקיים". שאפו למארגנים!

זוהי הפעם השנייה שהמיזם כולו נצבע בוורוד, ומכאן אפשר ורצוי לשתות רוזה ולרקוד. וכשהמטרה המוצהרת הינה חברתית בהשראתן של נשים חזקות עם פנים מוכרות שחלו והחלימו מסרטן השד ויצירות אמנות עכשווית נמכרו וימכרו וההכנסות מהם יועברו לעמותת "גמאני" עמותה שתכליתה סיוע ותמיכה לנשים המתמודדות עם מחלת הסרטן.

אז מעבר ליינות הרוזה המהנים שהוגשו בעמדת הבר, הוגשו גם מנות אוכל של נאיפה מולה ,אפרת אנזל והקונדיטורית רחלי ורניר, בחגיגה עשירה, צבועה בוורוד, של אמנות, מוזיקה, מיצגים וכמובן הרבה שמח.

אירוע הפופ אפ HOUSE OF ROSE 2023 מתקיים זו הפעם השנייה בהפקת חברת ROUND TABLES אחרי האירוע הראשון HOUSE OF ROSE 2022 שהתקיים בשנה שעברה במלון אסמבלאז' בתל אביב.

חברת המשקאות IBBLS ויקב תבור, הפגינו נוכחות ועוצמה ארומטית ורבת טעמים צבועה בוורוד מרשים צונן ומרענן, מלובי הכניסה למלון ועד תרתי משמע לגג.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top