חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רוצים לטעום את היין הצרפתי החדש של ניקולא סרקוזי וקרלה ברוני?! או את היינות הישראלים המעוטרים בשנה האחרונה? רשת חינאווי Wine & More תקיים בסניף הרצליה פיתוח, פסטיבל יין חופשי לקהל הרחב, בהשתתפות יקבים מקומיים ובינלאומיים, כחלק ממהלך אסטרטגי רוחבי שתוביל השנה

רשת חינאווי Wine & More תקיים פסטיבל יין חגיגי בסניף הרצליה פיתוח, בהשתתפותם של יקבים מובילים, מקומיים ובינלאומיים כחלק ממהלך אסטרטגי רוחבי שתוביל הרשת בסניפיה בשנה הקרובה. פסטיבל זה המהווה סנונית ראשונה, יתקיים ביום ה', ה-22 ביוני 2023 החל מהשעה 17:00 והכניסה אליו חופשית ופתוחה לקהל הרחב. האירוע יכלול טעימות של עשרות יינות מיקבים בולטים, כדוגמת יקב יתיר, פלטר, טורא, מרגלית, לצד יקבים צרפתיים. פסטיבל זה יתקיים ב-22 ביוני החל מהשעה 17:00 והכניסה אליו חופשית ופתוחה לקהל הרחב.

במסגרת האירוע, יוזמן הקהל הרחב לטעום ממגוון עצום של יקבים בולטים, חלקם מצרפת כדוגמת היקב של ניקולא סרקוזי וקרלה ברוני- שאטו ד'אוסטבלון שאחראי על הפקתו של יין הרוזה היוקרתי רוזבלוד, יקב M, וכלה ביינות ישראלים מיקבים מקומיים כדוגמת פלטר, קסטל, קלו דה גת, טורא, מרגלית, יתיר ועוד. בגזרת הקוקטיילים, יציגו את מרכולתם חברת אמור קוקטיילים, שיהיו אחראים על רקיחת קוקטיילים ייחודיים, כך שמובטחת אווירה תוססת וייחודית בחלל החנות וברחבה המקיפה אותה.

רשת חינאווי Wine & More, הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת בבעלותה של משפחת חינאווי ג'ורג', מונה כיום 10 סניפים באזורים שונים ברחבי הארץ.

מהנהלת רשת חינאווי Wine & More נמסר: "אנו רואים מגמה מתחזקת שמשנה לשנה הצרכן הישראלי מבין ואוהב יין, מתעניין ולומד לעומק כך שזה בהחלט הזמן לאתגר אותו ולחשוף אותו למוצרים מסקרנים חדשים. כרשת הפועלת מזה עשרות שנים, בחרנו להוביל מהלך אסטרטגי שיאפשר לנו לחשוף את החידושים המשמעותיים ביותר בתעשיית היין של מיטב היקבים במקום אחד ובאווירת מסיבה מפנקת. בפסטיבל זה חשוב לנו לחשוף בפני הקהל מנעד רחב של מוצרים מהמעוטרים ביותר ועד ליקבים איכותיים השווים לכל כיס, כך שכל אחד יוכל לטעום ולחוות במדויק משלל האופציות המציינות הקיימות".

עוד הוסיפו בהנהלת הרשת: "יוזמה זו תלווה אותנו לאורך כל השנה בפעילויות ממוקדות ובלוקיישנים שונים ברחבי הארץ, בהתאם לפריסת הסניפים שלנו. מטרת העל שלנו בקיום פסטיבלי היין היא להנגיש את עולם התוכן המרתק של היין לכולם, זו הסיבה גם שהחלטנו שהכניסה אליהם תהיה חופשית וללא עלות באופן גורף".

פסטיבל היין – רשת חינאווי Wine & More – סניף הרצליה פיתוח- גלגלי הפלדה 11 ביום ה'- 22 ביוני, החל מהשעה 17:00. הכניסה חופשית.

אודות רשת חינאווי Wine & More

רשת חינאווי Wine & More , הנה רשת קמעונאית מובילה לשיווק והפצת יינות ומשקאות אלכוהוליים מהוותיקות והבולטות בארץ. הרשת מונה כיום 10 סניפים המתמקדים בעיקר באזור המרכז והשרון: 2 סניפים בתל אביב, הרצליה, חולון, פתח תקווה, יפו, הוד השרון, איר פורט סיטי ונוף הגליל- מתחם קולינרי מהגדולים בארץ. בחלק מהסניפים מפעילה הרשת קצבית פרימיום ומעדניה איכותית.

הרשת הוותיקה הוקמה בשנות ה- 40 עוד לפני קום המדינה, על ידי קרים חינאווי, וכבר אז הצטיינה בהיצע ומגוון רחב של יינות ומשקאות אלכוהוליים איכותיים וכן, יבוא אישי של יינות עתיקים מהיקבים המובילים בעולם. חינאווי הפך לשם נרדף של אהבת היין המשובח, איכות חסרת פשרות ומקצוענות ברמה בינלאומית.

כיום, מנוהלת הרשת ביד רמה על ידי בניו של ג'ורג' חינאווי, אשר קיבלו את המושכות לניהול עם תום לימודיהם הגבוהים באנגליה- אנדרי, ואסים ותאופיק חינאווי, הממשיכים בהצעדת המותג בעל השם העולמי ופיתוח בשווקים חדשים.

חינאווי Wine & More

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top