חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"לבן על הים" – בית "איש הענבים" עם פסטיבל white במרינה הרצליה 14-15.6.2023 מהשעה 18:00 אל תחמיצו!

ברשותכם, אני אתחיל מההתחלה. זוהי חוויית יין, עם לוקיישן ומזג אוויר מזמין, זהו אירוע מאורגן, מאובטח ומסודר למופת ומבחר היינות כמו תמיד לא מאכזב. פגשתי בכניסה זוג חובב יין אותם אני פוגש כמעט בכל אירוע יין הפתוח לקהל הרחב והגבר אומר לי: "תגיד, יהיו יינות אדומים"? ובכן יינות אדומים לא ראיתי. אבל בשבועות האחרונים יינות אדומים מצוננים כן שתיתי, כך שזו בכלל לא מילה גסה, גם אם תזרקו קוביית קרח לתוך כוס יין. 

אז את מי ראיתי: את עמדת היין המורחבת של "צור עולם של יין", את עמדות היין של "אקרמן", IBBLS לצד יקב תבור, את טפרברג, פלדשטיין, ברקן, טוליפ ומאיה, צילינסקי, גוש עציון, קסטל, יקבי כרמל, בעמדת ההטעמה של יקב ירושלים אגודה חקלאית פגשתי את המנכ"ל והיינן הראשי ליאור לקסר ולצידה את כרמית אהרנרייך מנהלת השיווק ולדעתי עובדת היותו של היינן בכבודו ובעצמו בעמדת ההטעמה תורמת רבות למשיכת קהל טבעית וסקרנית לעמדה.

אז מי חסר לי? אני בשאלת תמיהה, הכיצד יבואני יין גדולים ונחשבים כמו "שקד משפחה של מותגים", "הסקוטית-ישרקו", "יין בעיר", "הכרם", בחרו שלא להשתתף.

אז מה היה לנו? יינות קלילים, יינות בהירים, קרירים, יינות סמוקים, לבנים וורודים, יינות יבשים ויינות קינוח. היו גם ליקרים טעימים מתוקים ומחוזקים עשויי פירות.

פסטיבל ״White״ לבן על הים, מתקיים במרינה הרצליה, זו השנה ה-15 ביוזמת החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה ובהפקת ״איש הענבים״ – המוסד לקידום תרבות היין המוביל בישראל.

חיים גן, בעלים ומנכ״ל איש הענבים: "צריכת היינות הלבנים בארץ נמצאת בנסיקה, וכבר מעל עשור שהצרכנים מצביעים בגביעי היין שמתמלאים ביינות התאומים את האקלים והקולינריה המקומית. אנו שמחים להפיק גם השנה את פסטיבל white, שמקדם את תרבות היינות ומזמין להגיע, לטעום ולבחור את היינות שלכם לקיץ הקרוב".

ארז לזובר, מנכ"ל החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה: "פסטיבל היין מהווה את יריית הפתיחה של עונת הפסטיבלים במרינה הרצליה, בה גם השנה ובהתאם למסורת יתקיימו פסטיבל הקוקטיילים ופסטיבל מוסיקה עברית המוקדש ליצירה הישראלית. החברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה מקדמת ומעודדת בדרך קבע פרויקטים תיירותיים כמו גם אירועים המושכים אלפי מבקרים ומעוררים עניין רב בקרב הקהל הישראלי, המעוניין ליהנות מבילוי קיצי אל מול המרינה היפה בישראל".

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top