Search
Close this search box.

יקב סגל "יין פראי" FREE RUN שרדונה 2019 לכבוד חג השבועות

יקב סגל הוקם ב-1787 והינו אחד היקבים הוותיקים בישראל. זהו יקב ישראלי, בעל מורשת ארוכת שנים והיסטוריה, המושתת על שורשיות וחיבור לטבע ולאדמה. ביקב סגל מייצרים יין בשיטות מסורתיות וטבעיות המדגישות את טעמיו האמיתיים של הענב.

"FREE RUN" הנו יין, המופק ממיצוי הענבים הראשוני ועשוי מהחלק העשיר והמובחר ביותר של הענב. הנוזל הניגר חופשי מן הענב ללא התערבות, הוא היין הראשוני והטהור ביותר עשיר בטעם וארומה הייחודיים לכרם ולזן. יקב סגל "יין פראי" FREE RUN שרדונה 2019.

יקב סגל "יין פראי" FREE RUN שרדונה 2019

רשמי טעימה שלי: צבע, זהוב חיוור שקוף וצלול עם שוליים בוהקים. באף, ניחוחות של פירות הדר, אפרסק, ליים טרי, ותפוח צהוב, עם זר אגוזים, בשילוב גימור עץ אלון עדין. בחך, רענן ופריך עם תווים של אגסים ולימון. אלה טעמים עדינים, המשקפים את הניחוחות המקדימים, לצד רמיזות לתבליני עץ אלון הנבנים לקראת סיומת, המראה את האופי והייחודיות של סגנון ה FREE RUN עם חומציות רעננה ומאוזנת.

סוג היין: לבן יבש

הרכב זני: ענבי שרדונה

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: בד"ץ בית יוסף. כשר לפסח.. הופרשו תרומות ומעשרות ללא חשש ערלה ושביעית. כשר למהדרין בהשגחת הרב שלמה בן עזרא רב אזורי גזר. מהדרין מן המהדרין בהשגחת הבד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה. לא מבושל.

בקבוק: 750 מ"ל

אלכוהול: 13.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 79 ₪.

קרדיט תמונה: יח"צ

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top