Search
Close this search box.

יקב פלדשטיין רוזה גרנאש 2022 לכבוד חג השבועות

"אבי פלדשטיין היינן והרוח החיה של יקב פלדשטיין, מתמקד בזנים מקומיים כערך מרכזי. הוא מכין יינות הן מענבים מקומיים (ארגמן, מכלוא ישראלי לחלוטין), והן מענבים שכור מחצבתם מזכיר באקלימו את שלנו (זנים "דרומיים").
חיפוש המקומיות והזהות של היין באה לידי ביטוי לא רק בזני הענבים, אלא גם בסגנון. הבחירה הסגנונית המובהקת של היקב היא העדפת יינות מאופקים ושתיים שרוצים לחפש אלגנטיות, דווקא באפשרות להשאיר מקום להרהור בוחן והיכרות איטית.

זכות גדולה רגלינו ההולכות מציירות מפה. נקודות ציון כבר יש, אבל אז השביל עדיין דורכים. זנים, סגנון, אדמות, אקלימים, היסטוריה, זהות, אנו רוצים לחגוג את תחושת החופש והאחריות המשולבים בעשייה זו ולשתף אותך, נמען היין בסחרחורת הקסם שהיא יוצרת. גרנאש זה נבצר מוקדם בעונה, לקבלת רוזה קל גוף וחדור חומציות טבעית בעשיית רוזה בסגנון הקרוי גסטרונומי ובמיוחד רוזה זני מקופל הרצון לכבד את סוג היין הזה, שמחבק את האקלים המקומי." יקב פלדשטיין רוזה גרנאש 2022 לכבוד חג השבועות.

יקב פלדשטיין רוזה גרנאש 2022

רשמי טעימה שלי: אל תתנו לצבע החיוור להטעות אתכם, היין הזה ארומטי, עם מרקם "יבש עד העצם" ומענג לשתייה. באף, היין מציג פריחת דובדבן עם ניחוחות משובחים של רימונים ולבנדר. החך, מינרלי יבש עם מגע של מליחות. טעמי רקע של תותי בר טריים, אשכולית, אבטיח ורמז לאפרסק. יין זה נקי ופריך, חומציות נוכחת, עם סיומת חיה ומאוזנת.

סוג היין: רוזה יבש

הרכב זני: ענבי גרנאש

אלכוהול: 12%

בקבוק: 750 מ"ל

יינן: אבי פלדשטיין

טמפרטורת הגשה מומלצת: 10°-8°־℃

כשרות: כשר לפסח. לא מבושל. ללא חשש ערלה טבל ושביעית. הופרשו תרומות ומעשרות. בהשגחת הרב אלמשעלי יוסף רב המועצה האזורית מרום הגליל. על פי היתר מכירה.

יוצר ומולא ביקב פלדשטיין.

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ₪.

ניתן להשיג בחנויות היין ונקודות השיווק המתמחות ברחבי הארץ.

קרדיט צילום תמונות מבציר קודם: יח"צ

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top