Search
Close this search box.

2022 Château d'Estoublon – Roseblood Rosé יין רוזה פרימיום כשר, אלגנטי וייחודי ביבוא של חברת "אנוטקה"

מדרום מערב פרובנס, קרוב למדרונות הדרומיים של ALPILLES MOUNTAIN RANGE, לדומיין Château d'Estoublon שבשותפות עם קרלה ברוני וניקולא סרקוזי, יש מורשת רומית. מכאן מגיע ה – Château d'Estoublon – Roseblood Rosé שמייבאת לארץ חברת אנוטקה שבבעלות משפחת חינאווי. בסביבה מיוחסת זו, Château d'Estoublon מנציחה בלהט את מסורת היינות יוצאי הדופן מאז 1489. הכרם של דומיין Château d'Estoublon, ממוקם ב-LES BAUX DE PROVENCE. כרם Estoublon משתרע על שטח של 180 דונם על המדרון הדרומי של האלפיל. זני ענבים פרובנסליים כמו גרנאש, מורוודר, סירה וכן מרסן, רוסאן וקברנה-סוביניון,. נמצאים באור הזרקורים של הכרם הזה המוביל בחקלאות אורגנית:  שאטו ד'אסטובלון פועל כל העת להשבחת הבלנדים שלו על מנת לייצר יינות Estoublon מורכבים וייחודיים, המייצגים את הטרואר שלהם. 2022 Château d'Estoublon – Roseblood Rosé יין רוזה פרימיום כשר, אלגנטי וייחודי ביבוא של חברת "אנוטקה"/

באירוע עיתונאים וכתבי יין שערכו אנשי אנוטקה ב"ניהון נו-בה" בפתח תקווה המסעדה היפנית הכשרה של שגב משה, הושק הרוזה החדש לצד מנות אסיאתיות נהדרות תואמות ומעשירות את חוויית היין.

Château d'Estoublon מכוון מאוד לטבע ורצה להדגיש את מה שיש לו הכי יפה להציע לנו עם ההתייחסות החזקה הזו לשושנה, פרח אלגנטי וחזק בו זמנית.

 2022 Château d'Estoublon – Roseblood Rosé

רשמי טעימה שלי: ליין הרוזה הזה של Roseblood, יש אופי נועז ואסרטיבי, עם מינרליות מדהימה על רקע של ניחוחות פירותיים ופרחוניים. צבעו חיוור ורוד צלול, בוהק וזוהר עם השתקפויות ורוד אדמדם בהיר. האף, רב מבע עם תווים מרומזים ועדינים של הדרים, רימון ודובדבן ואבטיח לא בשל, המעוררים פיתוי וחושניות, באמצעות תווים נוספים של אפרסק לבן וניואנס של משמש. זהו רוזה ויטאלי ואלגנטי, עם רעננות רבה המזכירה ניצני דומדמניות שחורות, ואחריה מתח ומינרליות יפים. החך, מסומן במינרליות נעימה ורעננות, יש לו גם עגלגלות נחמדה וגם "התקפה תוססת". זהו רוזה ים תיכוני, נדיב וחגיגי לקיץ, מקסים ובעל גימור מעט מלוח.

סוג היין: רוזה יבש

מדינה: צרפת

אזור: Les-Baux-de-Provence (IGP Méditerranée)

בציר: 2022

ענבים: 50% Grenache, 45% Cinsault, 5% Tibouren

אלכוהול: 12.5%

בקבוק: 0.75 ליטר

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 °C

כשרות: בהשגחת OU.

מחיר מומלץ לצרכן: 129 ₪.

להשיג בחנויות היין המובחרות והמתמחות ברחבי הארץ

Château d'Estoublon

אנוטקה היא חברת יבוא פרטית של יין, אלכוהול ובירה בבעלות משפחת חינאווי. משפחת חינאווי עוסקת בתחום ייבוא/קמעונאות/סיטונאות של יין ומשקאות חריפים כבר למעלה מ-60 שנה. הדור הרביעי של המשפחה, מחזיק בגישה של חשיבה קדימה אשר מקדמת פיתוח של ההתמחות החברה תוך בניית מותגים חדשים וחזקים והבאת טרנדים ומוצרים חדשים להשלמת הפורטפוליו שלה. החזון, להמשיך ולהתמחות בייבוא מוצרי פרימיום מעולם הבירה היין והאלכוהול. להביט קדימה ולהיות הראשונים להביא את הטרנדים הבאים בעולם המשקאות. מגוון מוצרים אשר יתאימו לקטגוריות, הצרכים ורמות המחיר הנדרשות. שירות איכותי ומחירים תחרותיים אשר יספקו את צרכי הלקוח. במקביל, מייבאת הקבוצה גם מותגי אלכוהול- דוגמת וודקה KREMLIN AWARD קוניאק HINE ו- Irish man, ג'ין Silent Pool ועוד. בקטגורית הבירה היא מייבאת את מותג הבירה הספרדי המוביל בעולם- סן מיגל.

קרדיט תמונת הבקבוק: יח"צ

כל יתר התמונות: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top