חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מינוי חדש ביקב הרי גליל: מייקל אייברי יוביל את תחום היין ביקב הרי גליל

מייקל אייברי, מקבל לידיו את הובלת תחום היין ביקב הרי גליל, לאחר 5 שנים בהן עבד לצידו של מיכה ועדיה.
המינוי הנוכחי בא כהשלמה למהלך שנעשה ביקב לפני מספר חודשים, בו קיבל לידיו מיכה ועדיה את ניהול המחלקה החקלאית.
מינויו של מייקל וחלוקת העבודה בין השניים, נעשתה במטרה להתמקד באיכות, חדשנות, צמיחה וייצור יינות מקומיים גם בשנים הבאות.

מייקל נולד וגדל באוסטרליה והוא בעל 2 תארים ראשונים בביוכימיה ובטכנולוגיה ושיווק יין באוניברסיטת Monash .
ותואר שני בייננות מאוניברסיטת Adelaide שבאוסטרליה. בתחילת דרכו עבד כיינן במספר יקבים באוסטרליה ובשנת 2006 הצטרף לצוות הייננים של יקב רמת הגולן והיה אמון בין השאר על יצירת היינות אדומים הלבנים והמבעבעים.

בשנת 2018, לאחר שצבר ניסיון רב של 12 שנים ביקב רמת הגולן, התחיל מייקל לעבוד כיינן ביקב הרי גליל לצידו של היינן הראשי מיכה ועדיה. יחד יצרו השניים יינות נפלאים מסדרת יראון, אביב, אור וכרמים יחידניים של היקב שבזכותם יקב הרי גליל צומח ומאוד אהוב בקרב הקהל הישראלי והבינלאומי.

מנכ"ל יקב הרי גליל שאולי בן ערב : "אני מברך את מייקל עם כניסתו להובלת תחום היין, זו זכות גדולה עבורי לקדם יינן מתוך היקב. מייקל מביא רוח צעירה ורעננה, ניסיון, מקצועיות והבנת השווקים בארץ ובעולם. אני סמוך ובטוח כי השינוי במבנה אגף היין של היקב יביא לצמיחה, איכות חדשנות ויצירתיות".

מייקל אייברי: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את תחום היין ביקב. לאחר כ-5 שנים של עשייה משמעותית ביקב הרי גליל, אני מלא בהתרגשות והשראה לקבל את התפקיד. יחד עם צוות הייננים המצוין נמשיך לייצר יינות ישראליים איכותיים תוך שמירה על סטנדרט בר קיימא גבוה."

ב   ה  צ  ל  ח  ה  !

יקב הרי גליל

קרדיט תמונה: "בטן מלאה"

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top