Search
Close this search box.

יקב פאר – "אדם-אדמה-יין" – "כבשה שחורה" 2020, "אַיִל" 2020, לכבוד חג השבועות

יקב פאר, הוא יקב בוטיק, המייצר יין בשיטות עשייה שונות וייחודיות, שהוקם בשנת 2014 במושב טל שחר שבעמק שורק. העמק הוא ערש תרבות היין עוד מימי המקרא, ומתקיימת בו תעשיית יין מפוארת שפורחת כיום בכל אזור מטה יהודה. ביקב מייצרים יין ייצרי ויצירתי, מלמדים את מסורת ייצור היין ומבשלים אוכל מדויק, מוקפד ומיוחד. כל זה מתוך רצון לשמר את ההיסטוריה והמסורת של פאר. היקב מייצר בשנה כ־10,000 בקבוקים של יינות בוטיק איכותיים המתאימים לאקלים הים תיכוני. היקב הוקם כדי להביא לידי ביטוי את המסורת רבת השנים של ייצור היין. ביקב מייצרים יינות אדומים, לבנים, כתומים ובלנדים ייחודיים, בתהליך ייצור מוקפד ששומר על עוצמות הפרי. היינות של היקב כך הם מצהירים, רכים ונעימים לשתייה ומבטאים את יופיו ואופיו של האזור. 

יקב פאר "כבשה שחורה" 2020

רשמי טעימה שלי: אף, מקסים של עץ דובדבן ארומטי מלוטש, עם רמז של צפחה ואדמה. מיץ חינני עובר דרך היין הזה, טאנינים סוחפים ופירות בתרסיס עדין, רענן ומפואר, עם עדינות אמיתית, הוא מצליח הרמונית עם מסיביות ואלגנטיות. חך, צפוף, מרוכז ועסיסי מאוד, עם חומציות עוצמתית הפועמת לכל אורכה. פרי ארומטי משובח וסיומת ארוכה.

סוג היין: יין אדום יבש בסגנון פריורט

הרכב זני: ממסך הרמוני הקורץ לחבל פריורט ממסך של ענבי קריניאן, גראנאש, סירה, קברנה סוביניון, ורוסאן, אשר תססו בגרגרים שלמים.

 התיישנות: היין התיישן במשך 12 חודשים בחביות עץ.

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: כשר לפסח, כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° -16°־℃

אלכוהול: 13.5%

יינן: אריאל ביר

יקב פאר אַיִל 2020

רשמי טעימה שלי: צבעו, סגול-אודם בינוני עד עמוק, באף, ניחוח של אוכמניות ודובדבנים אדומים ושחורים, עם ניואנסים של גרפיט, תבלינים ועלי תה, ממשיך לפרוח ארומטי בזמן שהוא מבלה בכוס. החך, מרוכז עם בשלות ברורה, ממוסגר על ידי טאנינים חזקים עם חיוניות רעננה ויפה. עם פרי פרחוני מושך, שכבות מבע וסיומת ארוכה.

סוג היין: אדום יבש בסגנון בורדו

הרכב זני: ממסך עוצמתי המורכב מקברנה סוביניון, מרלו, פטי וורדו וקברנה פרנק שהתיישנו בנפרד שישה חודשים  בחביות עץ ישנות ולאחר הרכבה שהו שישה חודשים נוספים בחביות עץ.

בקבוק: 750 מל"ל

כשרות: כשר לפסח, כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18° -16°־℃

אלכוהול: 13.5%

יינן: אריאל ביר

יקב פאר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top