חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בשורה לחובבי הוויסקי "הסקוטית" מבית "ישרקו"; משיקה לראשונה בישראל את: וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש מסקוטלנד – Tamnavulin White Wine Cask Edition

"הסקוטית" מבית "ישרקו", מרחיבה את קטגוריית הוויסקי טמנאוולין. ולאחר 4 משקאות וויסקי בפיניש של חביות יין אדום. משיקה בימים אלו לראשונה בישראל את וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש מסקוטלנד – Tamnavulin White Wine Cask Edition

רשמי טעימה שלי: אף, מפולפל קלות עם תווים של גרידת לימון, ענבים ירוקים, תפוח ירוק, דבש שיטה בהיר, בחך, לימון, אשכולית, מתיקות וניל, ליצ'י ומלון טל דבש, אבל גם תווים של דשא מיובש וחציר. הסיומת חריפה ומפולפלת עם תווים מתמשכים של תפוחי עץ עם נגיעות מליחות קלות.

Tamnavulin White Wine Cask Edition

סוביניון בלאן פיניש.Single Malt וויסקי

אלכוהול: 40%

חביות: American Oak Barrel and Sauvignon Blanc Cask

בוקבק ב: 1-2.2.2022

בקבוק: 700 מל"ל

הוויסקי התיישן בחביות אלון אמריקאי ובנוסף קיבל פיניש בחביות שהיה בהן יין מזן סוביניון בלאן, כדי להשלים את הטעמים המתוקים והמעודנים של טמנאוולין.

רשמי טעימה מטעם המבשלה: הוויסקי בעל גוון זהוב. ניחוחות בוסתניים ייחודיים של תפוח ירוק עם בננה, מלון דבש בשל ואפרסק לבן. מזכיר הדרים רעננים, דשא ירוק, פריחת יסמין, קוקוס ווניל. הוויסקי עשיר בטעמי טארט לימון מתקתקים- חמצמצים, אשכוליות ותפוזים אפויים עם רמז לקינמון. הוויסקי מותאם לליווי מנות קינוח או כמו שהוא לסיום יום ארוך.

"טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש", מיוצר על ידי Tamnavulin Distillery הנמצאת בSpeyside- האזור המפורסם ביותר בסקוטלנד לייצור וויסקי. המזקקה הוקמה בשנות ה- 60 של המאה ה- 20, כמו רוב המזקקות באותן שנים, כדי לספק וויסקי ליצרני בלנדד סקוטש. באמצע שנות ה-90, נסגרה המזקקה לרגל שיפוץ ושדרוג, והושבה לפעילות מלאה בשנת 2007. המזקקה מצוידת כיום בטכנולוגיה וציוד לייצור כ- 4,500,000 ליטר וויסקי בשנה וביטויי הוויסקי שלה משווקים בכ- 49 מדינות ברחבי העולם.

מזקקת טמנאוולין שייכת לחברת 'וויט אנד מקאי' WHYTE & MACKAY ה-5 בגודלה בעולם! בבעלותה 5 מזקקות וויסקי ברחבי סקוטלנד. עם היקף ייצור שנתי של כ- 13 מיליון ליטר והיקף מכירות שנתי של כ- 200 מיליון פאונד.

מותג טמנאוולין נחשב למותג הוויסקי הצומח ביותר בעולם כיום.

מחיר מומלץ : 149 ₪.

בישראל משווק וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן, באמצעות "הסקוטית", חטיבת היין והאלכוהול בחברת"ישרקו" – מהחברות המובילות בשוק. חברת ישרקו עוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון, אלכוהול ויין בינלאומיים.

את וויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש – ניתן להשיג בסניפי טיב טעם, בחנויות מקצועיות, מסעדות וברים נבחרים.

קרדיט צילום: אסף לוי

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top