חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בירה מלכה וחברת הכרם מציגות: מהדורת יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל המוקדשת השנה ל"אחים שמיר“ – על תוויות הבירה יתנוססו גרפיקות של האחים שמיר שהיו המעצבים הגראפיים הראשונים בישראל שפעלו מאמצע שנות ה-30 ועד תחילת שנות ה- 90 של המאה ה-20. המהדורה המוגבלת, תוצע למכירה בתום חג הפסח ובמהלך יום העצמאות ולמשך חודש בלבד!



השנה לכבוד יום העצמאות ה-75 למדינה, בירה מלכה וחברת הכרם, מתכבדות להציג סדרת תוויות ייחודיות עם כרזות של האחים שמיר. האחים גבריאל ומקסים שמיר, היו מעצבים גראפיים בארץ ישראל מאמצע שנות ה-30 ועד תחילת שנות ה-90 של המאה העשרים. עבודתם הידועה ביותר היא סמל מדינת ישראל. יצירתם של האחים שמיר, שליוותה תקופה רבת תהפוכות, היא תוצר של תרבות שנזקקה לצורות וּלמילים, כדי להפיץ את מסריה. עבודתם מתמקדת בשלושה תחומים: ביצירת סמלי הריבונות של מדינת ישראל, ככלי עזר בידי הממסד, להגשמת יעדים לטווח קצר, בפרסום מוצרי צריכה וכן בעיצוב מסחרי.

מבשלת בירה מלכה מתמחה בייצור בירות קראפט בשיטה מסורתית ובכמויות קטנות.
בשנים האחרונות לרגל יום העצמאות, הוציאה המבשלה הגלילית מהדורות חגיגיות שעליהן התנוססו גדולי האומה ומנהיגי העבר, ציפורי ישראל ובשנה שעברה איוריו של אורי פינק וחבורת 'זבנג'.

את תוויות בירות המבשלה: מלכה אדמונית, מלכה בהירה, מלכה הינדי, מלכה חיטה ומלכה כהה יעטרו מגוון כרזות של משרד העבודה והבינוי, חיל האוויר, לשכת הגיוס של ארץ ישראל ועוד.
לחיי יצירה מקומית יצירתית ומקורית.

לרגל הפרויקט התקבל אישור מיוחד ממרכז שנקר לחקר העיצוב בישראל – המחזיק באוסף האחים שמיר.

מחיר מומלץ: 15 שקלים לבקבוק בנפח 330 מ"ל; 69 שקלים למארז של חמישה בקבוקים.

בירה מלכה
משנת 2006 מתמחה המבשלה בייצור בירות מסוג אייל בשיטה המסורתית ובכמויות קטנות.
תהליך הייצור מתחיל בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, ממשיך בבקרת איכות קפדנית ואי התפשרות על רמת הבירה הסופית.
עם תחילת שנת 2018 עבר הייצור של בירה מלכה מהמבשלה ביחיעם אל היישוב תפן, בו נבנתה מבשלה חדשנית ומקצועית ברמה עולמית.
ניתן להמשיך ולבקר גם ב"חצר מלכה" ביחיעם גם בסלון מלכה שנמצא בתוך המבשלה החדשה בתפן.

הכרם
חברת "הכרם", מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה.

החברה מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – יו"ר הדירקטוריון, אריאל אפשטיין; המנכ"לית, נורית שמיר (לבית אפשטיין), וסמנכ"לית השיווק, רונית אבנר (לבית אפשטיין).

הכרם, מעסיקה מעל 200 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ-350 מיליון ₪. החברה מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הם מותגי הוויסקי "גלנפידיך", "בלויני" ו"גרנטס'", "טולמר דיו" ו"ג'ים בים", וודקה "סטולי", קוניאק "רמי מרטן", ג'ין "הנדריקס", תזקיקים וליקרים דוגמת "יגרמייסטר" ו"קואנטרו", ומגוון יקבים רחב לא פחות עמם נמנים בין השאר "בולינג'ר", "שאפוטייה", "אנטינורי", "אלגריני", "טורס", "וגה סיציליה", "קאטנה זאפאטה", "שאטו סיינט מישל", "וילה מריה" ויקבי "דלתון", "ברבדו" ו"כישור" הישראליים. בתחום הבירה, חברת "הכרם" היא הבעלים של מבשלת "הנגב" הישראלית ושותפה במבשלת "מלכה" ו"הרצל". בנוסף, החברה משווקת מגוון רחב של מותגי בירות איכותיות ובהם "באדווייזר", "בקס", "שוף", "מרדסו", "בלומון", "ברודוג", "פרנסיסקאנר", "פולרס'", "ליפמנס", "דובל" ועוד.
חברת "הכרם, גם פועלת בתחום הקפה ומייבאת את מותגי הקפה האיטלקים "וסקובי" ו"לואצה" ואת מותג מכונות הקפה לקהל המקצועי, "לה מרזוקו".

הכרם

דרך החורש 10, א.ת חבל מודיעין

03-9627070

בירה מלכה

04-994-1577 054-871-3311 [email protected]

קרדיט תמונות: אחים שמיר עצמאות 2023 באדיבות הכרם

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top